Het voornemen was volgend jaar naar Miami te vliegen en terug van New York.
Zojuist tickets geboekt via Kayak -> Schipholtickets.
vliegen met Air Europe. (ik heb vanochtend al vanalles gelezen.)
15-7 Brussel - Miami (via madrid)
5-8 New York - Brussel (via madrid)
Doorslag voor ons gaf de prijs. 558 euro per ticket.
Was voor mij de eerste keer dat ik deze multi city vlucht in de zomer 2017 onder de 600 euro zag.
Ben benieuwd wat onze ervaringen worden. ik heb nogal wat "aparte" reviews gelezen.
grootste stuk is overigen met een Boeing 787-800.
Vergeet niet dat je naar een ongebruikelijke bestemming gaat, dat is dan ook duurder. Kun je een dag eerder of later vliegen, dat kan soms ook wel eens uitmaken.
ja das met twee. dag eerder / later maakt niet, heb al de goedkoopste uit die periode voor dit moment gekozen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Wij zijn van plan volgend jaar in de zomervakantie richting het zuidwesten te gaan.
De tickets die voordelig zijn zijn vaak richting Los Angeles of San Fransisco maar vanwege de tijd die we hebben (3,5 week) willen we al starten vanuit Las Vegas.
Wij gaan in de zomervakantie, wat is dan een redelijke ticketprijs? ik zie ze nu van zo rond de 1000 euro en denk zeker dat dat goedkoper kan
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Wij vliegen morgen naar SFO en moeten op Londen Heathrow overstappen. Wat moeten wij nu aanhouden qua aanvangstijd? Het staat er namelijk niet bij op de tickets. Dit had ik namelijk verwacht
We vliegen om 11.40 uur vanaf Schiphol met British Airways, maar moeten we nu 2 of 3 uur vooraf aanwezig zijn? We zijn online al ingecheckt overigens.
Ik zou denken 3 uur, omdat we uiteindelijk buiten Europa gaan. We landen in T5 op Heathrow en vertrekken ook weer vanaf T5
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Die vlucht naar Heathrow is een europese vlucht dus je hoeft echt niet lang van te voren aanwezig te zijn. Twee uur van te voren is lang zat. Eventuele vraaggesprekjes aan de gate zullen op Heathrow zijn en zeker niet op Schiphol.
Iemand nog leuke deals gezien om de juli 2017 naar the US of A te gaan? We willen south west doen. We zouden vertrekken uit Schiphol of Dusseldorf, landen op SFO of LAX dat maakt ons niet uit, de prijzen zijn wel stevig precies makkelijk +1000€.
Als ik via momondo kijk zijn er wel soms iets goedkopere maar zijn die sites wel te betrouwen?
is een mooie prijs met een goede airline.
Je kan ook met de auto naar Frankfurt dan heb je een rechtstreekse vlucht (wij deden dat zo deze zomer en is prima bevallen).
Ik ben nu aan het kijken naar tickets met Condor naar Alaska (en terug vanuit Vancouver). Dankzij dit forum kwam ik op het spoor van Condor. Rechtstreekse vluchten in de premium komen daar op 2800 voor twee man pal in het hoogseizoen. Moeten we wel ff naar Frankfurt rijden. Heb ook nog naar opstappen in Brussel gekeken maar die tickets zijn via Condor in ieder geval nog niet te boeken je kunt maar tot en met april vanaf Brussel vliegen. Raar eigenlijk. Enniehouw, Frankfurt is goede 3.30 rijden vanaf Tilburg dus is best overwegen waard. Maar hoe is Condor bevallen? Heeft er hier iemand premium gevlogen met ze? Ik vind hun site ook een beetje vaag als het over rolstoel assistentie gaat, daar zal ik misschien eerst even achteraan moeten, weet niet hoe groot Frankfurt en Anchorage zijn maar ook in de rij staan is niet echt een optie voor mij. Oh en heeft iemand gebruik gemaakt van de mogelijkheid de avond tevoren de koffers in te checken?
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Vliegen met British Airways voor net geen 500 euro per persoon Düsseldorf - Los Angeles met de A380.
Heb de vakantie 2 dagen verlengd (vertrek 29/06 in plaats van 01/07) en dit scheelde toch wel paar honderd euro per persoon.
babarage schreef:van Condor. Rechtstreekse vluchten in de premium komen daar op 2800 voor twee man pal in het hoogseizoen. Moeten we wel ff naar Frankfurt rijden. Heb ook nog naar opstappen in Brussel gekeken maar die tickets zijn via Condor in ieder geval nog niet te boeken je kunt maar tot en met april vanaf Brussel vliegen. Raar eigenlijk. Enniehouw, Frankfurt is goede 3.30 rijden vanaf Tilburg dus is best overwegen waard. Maar hoe is Condor bevallen? Heeft er hier iemand premium gevlogen met ze? Ik vind hun site ook een beetje vaag als het over rolstoel assistentie gaat, daar zal ik misschien eerst even achteraan moeten, weet niet hoe groot Frankfurt en Anchorage zijn maar ook in de rij staan is niet echt een optie voor mij. O
Wij zijn met Condor naar Anchorage gevlogen in juni voor ongeveer 1000 euro per persoon (was wel gewone economy). Comfort level is iets lager dan bij andere maatschappijenen (entertainment is minder goed en is bij te betalen, stoelkeuze is bij te betalen, minder drankjes en service onderweg, stoelen zijn minder comfortabele (zo geen flappen aan de hoofdsteun). Maar eigenlijk is het ons verder goed bevallen. We zijn er vlot geraakt en alles was op zich OK. Frankfurt is een gigantisch grote luchthaven hoor. Anchorage is klein maar we kwamen aan in de tweede terminal die verder stappen was van de car rental. Met de auto naar Frankfurt vonden we veel veel beter dan vliegen met overstap. We gaan dit jaar proberen weer vanaf Frankfurt rechtstreeks naar de US te vliegen. Met de premium economy heb ik geen ervaring maar ik kan je wel zeggen dat ze toen in iedereen aan het wachten was om te boarden ze omriepen dat je voor xxx euro (weet niet meer hoeveel maar viel echt mee) kon upgraden naar Business of premium. Wij hebben dat niet gedaan (wij zitten graag op de laatste rij) en ik vond hun business er ook niet wauw uitzien eerlijk gezegd. Ons vliegtuig was trouwens op beide vluchten slechts voor de helft of twee derde gevuld wat het ook een rustige vlucht maakte.
Vliegen met British Airways voor net geen 500 euro per persoon Düsseldorf - Los Angeles met de A380.
Heb de vakantie 2 dagen verlengd (vertrek 29/06 in plaats van 01/07) en dit scheelde toch wel paar honderd euro per persoon.
geweldig, in hoogseizoen!
Goed je bagage labelen, want ze durven in Londen wel eens je bagage zoek raken
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.