Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis MarielleS: Highway 1 of de woestijn

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis MarielleS: Highway 1 of de woestijn

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou ook een dag Page - of Bryce - minder doen, en die dag gebruiken voor Sequoia/Kings Canyon of Yosemite.
Willen jullie in LV in een hotel overnachten? Dan maakt het wel uit als je daar in het weekend bent. Ik weet niet of het voor een camping veel uitmaakt.

Marianne
MarielleS
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door MarielleS »

Is LA de moeite waard? ik weet niet zo goed wat ik van deze stad kan verwachten.
De ruimte moet wel voor page komen anders zitten we in het weekend in LV, dit willen we niet.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Waarom wil je niet in het weekend in LV zitten? Ik zou niet de hele route daarvan laten afhangen.
Het is wel goed om aan te geven wat er allemaal al vast ligt. Zijn de tickets en de camper al geboekt? Als daar niet meer in geschoven kan worden kun je nog overwegen om de route andersom te doen.
Zo laten kan ook natuurlijk. Ik zou dan zelf Lake Tahoe laten vallen en meer tijd nemen in Sequoia en Yosemite.
In het Zuidwesten Algemeen-forum vind je een heel topic over LA. Qua stad vind ik het niet heel interessant, maar er is meer dan genoeg te doen en te zien. Willen jullie niet naar een pretpark of een studiotour doen?

Marianne
MarielleS
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door MarielleS »

de tickets en camper zijn geboekt.
Ook de hotels in SF en LV.
Hoeveel tijd kost het naar monument valley?
Misschien dan toch een pretpark of studiotoer in LA.
Wat is een aanrader?
Heeft iemand ook ervaring met een vlucht boven de Grand Canyon?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer