Over 9 dagen vertrek ik samen met mijn vriendin naar Amerika voor onze eerste rondreis samen door Amerika.
De planning is druk met een aantal dagen waarin we behoorlijk veel in de auto zullen zitten.
Hier zijn we ons zeer bewust van, alle accomodaties, boekingen etc. staan inmiddels vast dus hier is ook niet meer van af te wijken.
Ik realiseer me, door het lezen van het forum, dat wij eigenlijk te veel willen zien in een te korte tijd, maar so be it. Hier zullen we doorheen moeten.
We hebben genoeg plekken waar we liever meer tijd voor uitgetrokken had (Moab,Yosemite om de twee belangrijkste te noemen) maar hier is simpelweg geen tijd/mogelijkheid meer voor.
Mijn grote vraag aan jullie is vooral, welke tips hebben jullie voorde lange autoritten die we voor de boeg hebben, en welke hoogtpunten die niet een dagdeel in beslag nemen gaan we op de route van plaats naar plaats tegenkomen, of staan deze duidelijk aangegeven met borden?
P.S. San Diego is voor ons een bezoek om persoonlijke redenen, het valt op dat deze stad door velen wordt overgeslagen, is dit met een specifieke reden?
Omnderstaand vinden jullie onze planning.