Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
mtl
Amerika-expert

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2

Bericht door mtl »

moon29 schreef:Ik heb geboekt!! :D
Mooi! Heb je het probleem rond de 4e persoon nog kunnen oplossen?
Laatst gewijzigd door mtl op 17 sep 2016, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
SanFran
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door SanFran »

moon29 schreef: 24 juli Las Vegas - Atlanta - Dusseldorf (tijd overstap 2.14 uur)
lange vlucht met delta boeing 737
Een intercontinentale vlucht met een 737?? Dat klopt denk ik niet.. :P
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 »

@mtl: We gaan in principe met 3. Onze zoon kan/ wil vanwege zijn eigen bedrijfje/werkzaamheden pas in febr/maart op zijn vroegst beslissen of hij mee wil. Wij willen niet zo lang wachten met gaan plannen. Mocht hij dan toch mee willen, dan zullen we een extra ticket proberen te kopen.
En mocht onze dochter dan nog een relatie hebben en hij mee willen (nu nog allemaal heel pril) dan geldt daarvoor eventueel het zelfde. Dus we zien wel hoe het loopt :lol: Wij gaan in ieder geval en hebben er heel veel zin in!

@Sanfran: je hebt helemaal gelijk, verkeerd gekeken, dat was de vlucht LV-atlanta. De vlucht atlanta - dusseldorf is met 767.
Mark & Martine
Amerikakenner

Bericht door Mark & Martine »

Voor mensen die vanaf vliegveld keulen-bonn willen/ kunnen reizen heeft eurowings mooi prijzen voor het hoogseizoen rechtstreeks naar Miami. Voor onze data kom ik op 575 pp inclusief bagage en eten aan boord. Niet gek voor een rechtstreekse vlucht. Geen idee hoe eurowings is overigens...
PatrickBeukelman
Amerika-ontdekker

Bericht door PatrickBeukelman »

Voor de geinteresseerden - vanaf Dublin zijn er weer "goedkope" tarieven in de business class naar de USA in de zomer van 2017. Dublin / SFO is er vanaf +/- 1700 en DUB - NY vanaf 1431. In vergelijking met de tarieven vanaf AMS een aanbieding.

Terug kun je ook nog kiezen om via AMS te vliegen, met handbagage kun je daar dus uitstappen en hoef je niet meer naar Dublin. Ook als je de return AMS > DUB de dag erna hebt kun je je bagage van de band halen.

Zelf heb ik vorig jaar van deze route gebruik gemaakt en die is me erg goed bevallen :thumbup:
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Via Ticketspy kreeg ik in de mailbox dat de tarieven van KLM reizend via Brussel Midi weer aantrekkelijk zijn (ZYR)
Eerste deel per Thalys afleggen is verplicht.
Mark & Martine
Amerikakenner

Heeft iemand ervaring met overstappen in wenen? We hebben mooie tickets gevonden, maar de overstaptijd is maar 65 minuten. Is dat op een luchthaven als Wenen voldoende (mits geen vertraging) of is dit bij voorbaat gedoemd te mislukken? In London zou ik het nooit (meer) doen namelijk :oops:
Sienna
Amerika-ontdekker

Bericht door Sienna »

Volgend jaar willen wij het rondje Denver maken (start mag eventueel ook Las Vegas zijn). Ik ben de tickets nu al eventjes in de gaten aan het houden en die blijven steeds rond de 990 euro :mrgreen: (periode mid juli tot mid augustus).
Ik heb deze vorig jaar ook in de gaten gehouden en toen stonden ze rond deze periode aan ongeveer 750 euro.
Ik word hier zo nerveus van hé.... :D.
2022 Texas
2019 Zuid-Afrika
2019 Florida
2018 Hong Kong
2017 Rondje Denver
2015 Oost USA
2012 Z.W. USA
2010,2013 NYC
Roubosje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Roubosje »

Hahaha ik hou de prijzen ook scherp in de gaten en ook ik wordt er ongeduldig van :D
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Mark & Martine schreef:Heeft iemand ervaring met overstappen in wenen? We hebben mooie tickets gevonden, maar de overstaptijd is maar 65 minuten. Is dat op een luchthaven als Wenen voldoende (mits geen vertraging) of is dit bij voorbaat gedoemd te mislukken? In London zou ik het nooit (meer) doen namelijk :oops:
Laatst las ik ergens dat Heathrow, Parijs, Frankfurt en Schiphol in de top 10 staan van grootste luchthavens ter wereld. Wenen staat niet in dat lijstje. Ik heb er nooit overgestapt, wel er heen gevlogen. Volgens mij is het een middelgroot vliegveld en moet je dat met een uur gaan redden ( tenzij je een uur vertraging hebt natuurlijk..)
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

Sienna schreef:Volgend jaar willen wij het rondje Denver maken (start mag eventueel ook Las Vegas zijn). Ik ben de tickets nu al eventjes in de gaten aan het houden en die blijven steeds rond de 990 euro :mrgreen: (periode mid juli tot mid augustus).
Ik heb deze vorig jaar ook in de gaten gehouden en toen stonden ze rond deze periode aan ongeveer 750 euro.
Ik word hier zo nerveus van hé.... :D.
Vertrekken uit Dusseldorf is meestal een pak goedkoper.
Mark & Martine
Amerikakenner

Vorig jaar viel Dusseldorf voor ons tegen qua prijzen (na 2 jaar vanuit DUS vertrokken te zijn) maar dit jaar blijkt DUS toch wel weer bijna 1000 euro goedkoper voor ons met zijn 4tjes. Ik vind het ook een fijne luchthaven. Heerlijk overzichtelijk :D
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Nogmaals, er zijn geen specifieke goedkope luchthavens.
Sienna
Amerika-ontdekker

Bericht door Sienna »

Ik zoek ook steeds op Düsseldorf en Amsterdam, maar dat kom voorlopig nog niet goedkoper uit. Zal nog een beetje geduld moeten hebben en verder blijven zoeken zeker :wink: .
2022 Texas
2019 Zuid-Afrika
2019 Florida
2018 Hong Kong
2017 Rondje Denver
2015 Oost USA
2012 Z.W. USA
2010,2013 NYC
ReisM
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door ReisM »

Ik zoek ook steeds op Dusseldorf en Amsterdam (vertrek 23 of 24 juli, terug 14 of 15 augustus) voor een retour LAX of heen op LAX / terug van SFO en over het algemeen is DUS wel goedkoper, in ieder geval met rechtstreekse vluchten.
Voor AMS is de goedkoopste retour LAX die ik gevonden heb 1206 euro, voor DUS 1119 .
hereweare
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door hereweare »

Hallo, ik ben aan het zoeken naar 5 tickets voor de zomer 2017. Ik heb nu een prijs gevonden die interessant lijkt, multicity.
Schiphol naar Washington DC op 21 juli
Washington DC naar Jacksonhole op 24 juli
Los Angeles naar Amsterdam op 16 augustus
Prijs 1167 per persoon. Vliegen met United. Eenmaal rechtstreeks, andere 2 vluchten met tussenstop.
Liefst vliegen we nog een paar dagen later terug maar die prijzen staan nog niet op de site van vliegtickets.nl. De prijzen lijken me goed, ook omdat we dan toch een paar dagen Washington DC kunnen doen. Of zijn de prijzen aan de hoge kant?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Veels te duur. Maximum voor mij zou 800 zijn.
SanFran
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door SanFran »

Voor 3 vluchten in het hoogseizoen vind ik €1167 geen rare prijs eerlijk gezegd.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Evita2017
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Evita2017 »

Wij hebben een voorstel gekregen van het reisbureau voor 4 vliegtickets (2 volwassenen, 1 tiener en 1 kind) vertrek in Schiphol naar Las Vegas en 28 dagen later terug van Denver naar Schiphol voor een bedrag van 4370 euro (tickets, internationale toeslag (wat dat mag zijn ?) en luchthaventaksen).We reizen in augustus 2017. Prijs van de terugvlucht is nog niet exact geweten omdat het nog geen 11 maanden op voorhand is.
Wat denken jullie? Ik vind dit toch wel vrij duur of ben ik helemaal mis en zijn dit de prijzen in het hoogseizoen?
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Ik vind het veel te duur, heb nog nooit meer dan 600,- p.p. voor het zuidwesten in het hoogseizoen betaald, alleen was dat niet multicity, maar wel voor 4 volwassenen prijzen.
Nu is het wel zo dat ik van aanbiedingen hou, snel kan beslissen als die er zijn en de vakantie dan plan op dagen dat ik goedkoop kan vliegen. Dat kan natuurlijk niet iedereen ;)
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer