"als ik de website bezoek krijg ik de volgende melding :'Please tick this box to acknowledge this offer is for readers of the Brits Guide book only. You will be requested to present your book to qualify for the price quoted. Prices given on this website are only applicable to holders of a UK driving licence and are not applicable to residents of the USA or Canada or holders of USA or Canadian driving licenses. Full terms and conditions can be found on the following page"'guido09 schreef:@bakker1628
Is dat je eigen ervaring of van horen zeggen?
Zijn er meer mensen die via brits geboekt hebben en een brits rijbewijs moesten tonen?
Als ik de documenten (zowel online check in als de skip the kiosk voucher) bekijk staat ook nergens iets van de brits website.
Zal wel loslopen dan...
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 4
-
- Amerika-ontdekker
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 4
Dat klopt, belangrijker echter is dat je geen rijbewijs uit de VS of Canada hebt.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 6
iemand ervaring met cancellation bij drive-usa ?
de geboekte suv is nu 50€ goedkoper en wil dus cancellen en nieuw boeken.
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Mijn ervaring dateert van een 4-tal jaar terug maar toen was het geen enkel probleem om te annuleren bij USA-Reisen.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Geen enkel probleem, je mailt hun dat het nieuwe tarief 50€ goedkoper is met een screenshot erbij en het contractnummer van je autohuur en enkele dagen later wordt het verschil terug gestort op je cc.MartinusNL schreef:iemand ervaring met cancellation bij drive-usa ?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb al heel wat gezocht op het forum, maar ik kom er niet goed uit.
We willen zomer 2017 een auto huren in Denver. In Colorado is een extra bestuurder niet standaard inbegrepen.
We kunnen een auto bij Budget huren met een Gold pakket van 205 euro. In dat Gold pakket zit een extra bestuurder en een volle tank.
Uit de huurvoorwaarden krijg ik het idee dat een extra bestuurder 13 dollar per dag kost met een maximum van 65 dollar. Dit moet aan de balie betaald worden.
Het is dan toch voordeliger om gewoon die 65 dollar aan de balie te betalen? Of is de kans op vervelend gedoe aan de balie met onduidelijke kosten dan juist heel groot?
We willen zomer 2017 een auto huren in Denver. In Colorado is een extra bestuurder niet standaard inbegrepen.
We kunnen een auto bij Budget huren met een Gold pakket van 205 euro. In dat Gold pakket zit een extra bestuurder en een volle tank.
Uit de huurvoorwaarden krijg ik het idee dat een extra bestuurder 13 dollar per dag kost met een maximum van 65 dollar. Dit moet aan de balie betaald worden.
Het is dan toch voordeliger om gewoon die 65 dollar aan de balie te betalen? Of is de kans op vervelend gedoe aan de balie met onduidelijke kosten dan juist heel groot?
Rondreis Zuidwesten 2002
Rondreis Noordoosten + oosten van Canada 2003
Rondreis Californië 2005
New York en rondreis Zuidwesten 2015
Rondreis Denver 2017
Rondreis Zuidwesten 202...
Rondreis Californië 2005
Rondreis Denver 2017
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Via expedia heb ik volgende prijs gezien 28 dagen juli 2017 Lax standaard SUV ford edge of zo: 1047 euro via avis
Bij regels en beperkingen echter zie ik staan dat personal accident insurance 4 EUR / dag is.
Als ik zelfde auto zou boeken via Avis zelf (10% duurder) zit die verzekering er dan wel bij? dat is me dus niet helemaal duidelijk ...
Bij regels en beperkingen echter zie ik staan dat personal accident insurance 4 EUR / dag is.
Als ik zelfde auto zou boeken via Avis zelf (10% duurder) zit die verzekering er dan wel bij? dat is me dus niet helemaal duidelijk ...
2012 NY
2017 Zuid-West
2018 Noord -West
roadtripsmetkids.wordpress.com
2017 Zuid-West
2018 Noord -West
Nee dat is een persoonlijke verzekering. (bv schade aan koffers en of personen) Als je een reisverzekering hebt dan heb je deze verzekering hoogstwaarschijnlijk al. Check dat even goed.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ok check! 

2012 NY
2017 Zuid-West
2018 Noord -West
2017 Zuid-West
2018 Noord -West
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Heb in het topic al wat terug gebladerd maar niets erover kunnen vinden.
Hoe zit het met de prijzen van autohuur? Is het zo hoe vroeger hoe goedkoper of net zoals met tickets wisselt het met de dag?
Alvast bedankt!
Hoe zit het met de prijzen van autohuur? Is het zo hoe vroeger hoe goedkoper of net zoals met tickets wisselt het met de dag?
Alvast bedankt!
Niks van te zeggen en niet vergelijkbaar.
Een auto kun je weer annuleren, tickets doorgaans niet.
Boek als je een leuk prijs ziet, check regelmatig of kom hier op het forum, annuleer en boek opnieuw.
Een auto kun je weer annuleren, tickets doorgaans niet.
Boek als je een leuk prijs ziet, check regelmatig of kom hier op het forum, annuleer en boek opnieuw.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Even geleden hier de vraag gesteld of de spouse gratis is bij dollar in las vegas, tevens een mail gestuurd naar Dollar en dit is het antwoord
"Hi,
At our locations in Las Vegas, Nevada, a spouse is subject to an additional driver fee.
For additional driver (over 25 years of age), the additional driver fee is
$12.22 per day.
If you have any questions or concerns, feel free to reply back to this email or contact our Dollar reservations at 1-800-800-4000 within the U.S. and Canada, or 918-280-7110 outside the U.S. And Canada."
Dus dit zal dan het juiste antwoord wel zijn.
"Hi,
At our locations in Las Vegas, Nevada, a spouse is subject to an additional driver fee.
For additional driver (over 25 years of age), the additional driver fee is
$12.22 per day.
If you have any questions or concerns, feel free to reply back to this email or contact our Dollar reservations at 1-800-800-4000 within the U.S. and Canada, or 918-280-7110 outside the U.S. And Canada."
Dus dit zal dan het juiste antwoord wel zijn.

Ja en nee
Als je graag je echtgeno(o)t(e) opgeeft als tweede bestuurder, mag Dollar daar wel iets voor vragen, als jij dat wilt betalen.
Maar die spouse is automatisch al tweede bestuurder, zonder ook maar iets in te vullen of te vragen. Dat is niet iets wat Dollar maar te kiezen heeft. De staat voorziet dat elke echtgeno(o)t(e) automatisch tweede bestuurder wordt. Zonder te betalen.

Maar die spouse is automatisch al tweede bestuurder, zonder ook maar iets in te vullen of te vragen. Dat is niet iets wat Dollar maar te kiezen heeft. De staat voorziet dat elke echtgeno(o)t(e) automatisch tweede bestuurder wordt. Zonder te betalen.
-
- Amerikafan
@m kaktus: Geldt dat toevallig ook voor Colorado?
Rondreis Zuidwesten 2002
Rondreis Californië 2005
Rondreis Denver 2017
Rondreis Californië 2005
Rondreis Denver 2017
Toevallig niet
Jammer genoeg alleen voor California, Illinois, Indiana, Missouri, Nevada, New York, Oregon, Texas, Utah, en Wisconsin, volgens de contracten van National.

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik durf het toch niet meer te riskeren.M Kactus schreef:Ja en neeAls je graag je echtgeno(o)t(e) opgeeft als tweede bestuurder, mag Dollar daar wel iets voor vragen, als jij dat wilt betalen.

-
- Amerikafan
Dat is inderdaad erg jammer 

Rondreis Zuidwesten 2002
Rondreis Californië 2005
Rondreis Denver 2017
Rondreis Californië 2005
Rondreis Denver 2017
- bedeve
- Amerika-expert
@M.Kactus : jij bent echt in no time een expert geworden.M Kactus schreef:Ja en neeAls je graag je echtgeno(o)t(e) opgeeft als tweede bestuurder, mag Dollar daar wel iets voor vragen, als jij dat wilt betalen.
Zoń situatie als die van @ harryvb zou ik heel graag ook eens willen meemaken.
Ik zou er zelfs voor overhebben om langs de balie te moeten gaan.
En dat iemand dan tegen je zegt dat je bij moet betalen.
Is that so ?
Let me take your name please , and i would like to have a word with your manager.
You Better Don't Mess With The Law !
Heerlik !
En dat ze dan van schrik korting op je huurprijs gaan aanbieden als je er verder maar geen werk van maakt.
Genieten !
Waarom maak ik dat soort mooie dingen nooit mee ?
Wordt tijd dat ik op vakantie ga ,...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik dacht altijd dat er geen fee zou zijn tussen Denver en LA. Nu zie ik dat dit wel het geval is bij Budget, is dit voor alle verhuurbedrijven hetzelfde?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19900 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties