Heh, deze wist ik nu toevallig wel. Is ook iets meer rechttoe rechtaan, met de echtgenote
@Souraia: Bij zo goed als alle verhuurmaatschappijen zul je een dropoff fee hebben. Daar zijn geen wetten over, dus die fee kan schommelen, en soms zelfs wegvallen. Maar tussen Denver en LA heb ik nog nooit geen fees gemerkt. Al heb ik ook nog niet alle mogelijke combinaties doorzocht
Vraagje: Heeft iemand suggesties waar een huurauto te boeken voor Hawaii, Oahu? National heeft daar geen vestiging zie ik, Alamo is nog erg aan de prijs. Expedia.nl biedt wel wat meer keuze, wellicht heeft iemand hier voor Hawaii nog andere ideeën.
Bedankt!
Ik ga met een vriendin van 7-14 nov naar Orlando(SFB) Was van plan om bij National te boeken met mijn Emerald club lidmaatschap.
Maar nu staat er dat de gratis extra bestuurder een familielid moet zijn of een collega . De auto moet dan ook bedrijfsmatig gehuurd en gebruikt worden. Dit ga ik maar niet avonturen lijkt me.
Dus verder gezocht en zie dat bij Alamo/Brits er ook een gratis extra bestuurder bij zit. Nu kan ik daar verder geen voorwaarden over vinden.
Weet iemand of ik daar wel een vriendin gratis kan toevoegen? We wonen dus niet op het zelfde adres en zijn geen partners en geen familie.
asv60 schreef:
Dus verder gezocht en zie dat bij Alamo/Brits er ook een gratis extra bestuurder bij zit. Nu kan ik daar verder geen voorwaarden over vinden.
Weet iemand of ik daar wel een vriendin gratis kan toevoegen? We wonen dus niet op het zelfde adres en zijn geen partners en geen familie.
Was daar laatst hier niet een discussie over ?
Volgens mij eerder iets over gezien .
Ik denk dat M.Kacktus daar wel iets over kan vertellen
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
SuzieQ schreef:Weet er iemand toevallig nog een kortingsactie / code ergens?
Even googlen en je komt er heel wat tegen.
Coupon codes van Alamo en National , contract codes van Hertz en Dollar.
Stuur mij een PB !
bedeve schreef:
Was daar laatst hier niet een discussie over ?
Volgens mij eerder iets over gezien .
Ik denk dat M.Kacktus daar wel iets over kan vertellen
Wait for it... wait for it... Hierzo! Of nog beter, een verwijzing die verwijst naar een discussie die verwijst naar een discussie!
Maar die discussie gaat over wie wel of niet voor "spouse" door kan gaan.
Ik ga met een vriendin,die is geen partner, woont niet op hetzelfde adres en is geen familielid. Dat is volgens mij anders dan waar die discussie waar naar verwezen wordt over gaat.
Eigenlijk is mijn vraag dus of iemand die geen spouse is, een gratis additional driver kan zijn bij Alamo/Brits.
Laatst gewijzigd door asv60 op 22 sep 2016, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
@ asv60 ; Lezen , goed lezen . dan val het dubbeltje .
Vriendin , buurvrouw, wie het ook moge wezen.
Op het moment dat jij het zegt is het jouw spouse.
Stuur mij een PB !
@ asv60 dan zie ik twee oplossingen;
1.voor het autohuur deel laat je je vriendin je spouse zijn
2. je spoelt wat extra geld voor een additional driver door het putje
Stuur mij een PB !
Het is redelijk eenvoudig. Je zegt dat ze je vriendin is, en dat jullie niet getrouwd zijn en niet samenwonen.
Maar wat er in gelinkte de discussie staat, is dat het niet vast omlijnd is (zeker niet internationaal gezien) wat een "spouse or life partner" precies mag inhouden. Dus de "regel van bedeve" is: Je spouse is wie jij zegt dat het is. Of beter gezegd: Je vriendin is je spouse/life partner als jij dat zegt. Daar kan een verhuurfirma niet veel tussen krijgen, vanwege die internationale definities en bepalingen.
Laat je nog een heel belangrijk element achterwege; Wie moet het weten, wie vraagt erom ?
Stuur mij een PB !
asv60 schreef:Maar die discussie gaat over wie wel of niet voor "spouse" door kan gaan.
Ik ga met een vriendin,die is geen partner, woont niet op hetzelfde adres en is geen familielid. Dat is volgens mij anders dan waar die discussie waar naar verwezen wordt over gaat.
Eigenlijk is mijn vraag dus of iemand die geen spouse is, een gratis additional driver kan zijn bij Alamo/Brits.
Toen wij via Alamo/Brits boekten waren er zelfs 3 additional drivers inbegrepen.
Vriend en ik zijn niet getrouwd en wonen op verschillende adressen en dat was geen enkel probleem.
Laatste keer was wel 2015 en zie dat er nu nog 1 additional driver is inbegrepen, maar zie nog steeds nergens iets staan over spouse bij Alamo/Brits.
Zal net zo zijn als bij Alamo Gold: daarbij is ook een additional driver inbegrepen en dat hoeft ook geen spouse te zijn.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
We hebben nog geen vluchten geboekt maar ik was alvast aan het kijken voor autohuur van Houston naar Las Vegas.
De goedkoopste drop-off kosten die ik vind zijn $ 500 + tax etc.
Ook USA-reisen, waarvan ik dacht dat die meestal geen drop-off kosten rekent ze nu.
Precieze data kan ik nog niet kijken, want want de meeste sites gaan niet zo ver vooruit (sept-okt 2017), maar is er een kans dat er nog ergens akties komen waarbij geen drop-off kosten worden gerekend of hoef ik daar tussen Texas en Nevada uberhaupt niet op te rekenen?
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
bedeve schreef:@ m.Kactus ; hoe jij dat ook weet te formuleren
Laat je nog een heel belangrijk element achterwege; Wie moet het weten, wie vraagt erom ?
Dat had ik inderdaad half met opzet achterwege gelaten. Sowieso is het niet de verhuurmaatschappij die tevreden moet zijn met de contracten, maar de eventuele rechter bij een ongeval, volgens mij. Dus wat de verhuurder wil, maakt eigenlijk niet veel uit. In dit specifieke geval, uiteraard.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.