Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
@harryh, een alternatief was er niet eens, we konden boeken voor de prijzen die nu op de site stonden of annuleren. Omdat ze belden toen ik nog op mijn werk was, zei mijn vriend dat hij wilde overleggen en stelden zij voor rond 20:00 terug te bellen.
Inmiddels zijn ze gesloten. Ik heb ze een mail gestuurd, als ik daar morgen aan het eind van de dag nog geen reactie op heb, bellen we weer en gaan we op Facebook posten (goeie tip!)
Inmiddels zijn ze gesloten. Ik heb ze een mail gestuurd, als ik daar morgen aan het eind van de dag nog geen reactie op heb, bellen we weer en gaan we op Facebook posten (goeie tip!)
https://sequoiaboom.blogspot.nl/ - Reisverslag 2017
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Evita2017 schreef:Stoelen zijn gekozen, bovendeks zit er voor ons budget helaas niet in.Harry schreef:Je kunt ook je stoelen vast kiezen, kosr bij Lufthansa € 25 per stoel per vlucht. Mocht je met de A380 vliegen kun je stoelen op het bovendeks kiezen.
Een aantal A380's van Lufthansa heeft ook bovendeks 5 rijen economy, en die kosten niets extra.
@Lex77 Dank voor de uitleg. Heb notificatie meteen aangezet dus wie weet
@Harryh heb even teruggekeken en je hebt veel mensen heel blij gemaakt
met die mooie tarieven. Ze waren dan ook wel heel mooi!!

@Harryh heb even teruggekeken en je hebt veel mensen heel blij gemaakt

- bedeve
- Amerika-expert
Is echt top.Harry schreef: Een aantal A380's van Lufthansa heeft ook bovendeks 5 rijen economy, en die kosten niets extra.
Aanstaande maandag vlieg ik met BA in een A380
Upper Deck is daar weer anders dan bij Lufthansa
Meer rijen dus een deel van het voordeel is weg
Mijn Lufthansa ervaring was 95H
Bij BA 70A en 80A
Ben benieuwd
@ Evita2017 ; even verder kijken dan de neus lang is .
Harry maakte die opmerking niet voor niets !
Ik vind het helemaal niet erg als mensen zichzelf door eigenwijzigheid te kort doen , maar zoals bij de opmerking van @ Lex77 wordt net gedaan alsof er onjuist wordt geadviseerd.
Zo van : Ik wist het niet dus kan het niet waar zijn.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Moet zeggen dat ik in een rij van 2 zitten toch wel een voordeel vindt!
Het was mijn bedoeling helemaal niet om iemand te beschuldigen van onjuiste informatie. Dat maak jij ervan.
Laat ik het anders stellen, de A380 van Lufthansa die ik gezien heb die had geen economy stoelen op het upperdeck.
Het was mijn bedoeling helemaal niet om iemand te beschuldigen van onjuiste informatie. Dat maak jij ervan.
Laat ik het anders stellen, de A380 van Lufthansa die ik gezien heb die had geen economy stoelen op het upperdeck.
- bedeve
- Amerika-expert
@Lex77 :
Voor of na maart 2015 ?
Vluchten naar en/of van USAde A380 van Lufthansa die ik gezien heb die had geen economy stoelen op het upperdeck.
Voor of na maart 2015 ?
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Was niet tijdens een vlucht!
En was voor 2015.
En was voor 2015.
- bedeve
- Amerika-expert
@Lex77 ;
Achter op het upper deck een stukje van 4 rijen 2-4-2 met in het midden een 5e rijtje van 3.
Eigen pantry , eigen bediening ;alsof je eerste klas vliegt.
Maar ja , daar heeft Harry al wat over geschreven...
Maart 2015 : De eerste herindeling / upgrading bij Lufthansa van de A388 .En was voor 2015.
Achter op het upper deck een stukje van 4 rijen 2-4-2 met in het midden een 5e rijtje van 3.
Eigen pantry , eigen bediening ;alsof je eerste klas vliegt.
Maar ja , daar heeft Harry al wat over geschreven...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
@ReisM Wat een afknapper he. Ik heb een soortgelijke ervaring. Donderdagmiddag geboekt met bewijs van betaling, direct een bevestiging/factuur in de mail én de Estamail als toetje. (En ik heb de printscreens van het moment van betalen en de prijsvermelding met tijd op de site). E-tickets helaas toen niet op te halen. Gistermiddag mailtje binnen met sorry de prijzen zijn 300 euro hoger. Argument: prijzen klopten niet op de site en zijn ingetrokken want per ongeluk had Star Alliance de winterprijzen geladen. Geloof je het? Ik heb nog een klacht uitstaan en vraag me af of het zin heeft om Star Alliance partners (Austria/Air Canada) zelf te bellen hierover, maar voorlopig wordt ons 4 mooi geprijsde retourtickets door de neus geboord zo lijkt. Schipholtickets.com/vliegtickets.nl beroepen zich om de ANVR/aanvullende voorwaarden, maar ik vraag mij af of dit kan--gezien het feit dat een flink aantal mensen wél gewoon erin geslaagd zijn te boeken tegen die lage prijs. Het was toch 'gewoon' een flashsale? Leermoment is dat je inderdaad altijd beter gewoon rechtstreeks bij de luvamij kunt boeken!
Ik zou het aanvechten, aangezien je gewoon recht op op die vlucht voor die prijs.
Wanneer een prijs aannemelijk is, of dit nou in een winkel is of op internet, moet het bedrijf het product verkopen voor de prijs waar het voor stond gewoon netjes leveren.
Moet je uiteraard wel kunnen bewijzen dat dit zo is....
Uiteraard zal er een hoop gebluft worden door winkels, maar ik werk zelf in een winkel die soms nog wel eens wat fouten maakt, maar die moesten ook gewoon bepaalde dingen gewoon uitleveren voor de verkeerde prijs op hun site!
Laat hun dan maar bewijzen dat de prijs, voor die periode, niet aannemelijk is
Wanneer een prijs aannemelijk is, of dit nou in een winkel is of op internet, moet het bedrijf het product verkopen voor de prijs waar het voor stond gewoon netjes leveren.
Moet je uiteraard wel kunnen bewijzen dat dit zo is....
Uiteraard zal er een hoop gebluft worden door winkels, maar ik werk zelf in een winkel die soms nog wel eens wat fouten maakt, maar die moesten ook gewoon bepaalde dingen gewoon uitleveren voor de verkeerde prijs op hun site!
Laat hun dan maar bewijzen dat de prijs, voor die periode, niet aannemelijk is

In jouw geval heeft aanvechten misschien nog wel zin.Angelique67 schreef:@ReisM Wat een afknapper he. Ik heb een soortgelijke ervaring. Donderdagmiddag geboekt met bewijs van betaling, direct een bevestiging/factuur in de mail én de Estamail als toetje. (En ik heb de printscreens van het moment van betalen en de prijsvermelding met tijd op de site). E-tickets helaas toen niet op te halen. Gistermiddag mailtje binnen met sorry de prijzen zijn 300 euro hoger. Argument: prijzen klopten niet op de site en zijn ingetrokken want per ongeluk had Star Alliance de winterprijzen geladen. Geloof je het? Ik heb nog een klacht uitstaan en vraag me af of het zin heeft om Star Alliance partners (Austria/Air Canada) zelf te bellen hierover, maar voorlopig wordt ons 4 mooi geprijsde retourtickets door de neus geboord zo lijkt. Schipholtickets.com/vliegtickets.nl beroepen zich om de ANVR/aanvullende voorwaarden, maar ik vraag mij af of dit kan--gezien het feit dat een flink aantal mensen wél gewoon erin geslaagd zijn te boeken tegen die lage prijs. Het was toch 'gewoon' een flashsale? Leermoment is dat je inderdaad altijd beter gewoon rechtstreeks bij de luvamij kunt boeken!
Wij hebben nooit een bevestigingsmail gehad en in de algemene voorwaarden staat dat de reservering pas definitief is na bevestiging van hun kant.
Ik vind het vreselijk balen voor je

https://sequoiaboom.blogspot.nl/ - Reisverslag 2017
-
- Amerikafan
- Partner van: Wouter
- Aantal x V.S. bezocht: 2
ik heb gisteren ook een mailtje van Budgetair gekregen dat de tickets geannuleerd zijn. Ook een bevestigingsmail gekregen en had zelfs onze stoelen al gekozen op Delta.com en dan ineens, poef, weg tickets. Geannuleerd door budgetair omdat de prijzen niet klopte. Wij hadden wel de e-tickets nog niet ontvangen maar wel al een bevestigingsmail
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
Ik zou echt even rechtsbijstand vragen wat je positie hierin is...gewoon puur informatief!
Kan je uit eindelijk altijd nog beslissen om het wel of niet te doen.
Kan je uit eindelijk altijd nog beslissen om het wel of niet te doen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
@Debbie Timmermans Ongelooflijk dat ze hiermee weg kunnen komen, het lijken wel mafiapraktijken
Ik heb inmiddels alle klantenserviceafdelingen gemaild met een klacht en de eis tot levering, inclusief alle bijlagen als bewijsmateriaal. Het zal mij benieuwen. Ik heb ook maar een tweet gestuurd naar de twitteradressen inclusief die van de directeuren van Schipholtickets en Otravo (dat is toch wel makkelijk dat je die overal zo vandaan kunt vissen
) Schipholtickets zit dus samen met vliegtickets en wtc onder de holding van Otravo. Hun motto: de klant staat centraal. Als ik niet zo baalde zou ik erom moeten lachen. Wordt vervolgd.@vimo, ik heb gesommeerd voor maandag as te leveren, daarna ga ik stappen ondernemen denk ik. Je bent dus gewoon vogelvrij verklaard bij aankoop via deze sites.

-
- Amerikafan
@Angelique67: idd ongelooflijk, ik laat het hier ook niet bij. Heb hen ook nog eens een mail gestuurd dat dit zomaar niet kan, zeker niet na een bevestigingsmail en nadat je kan inloggen bij de luchtvaartmaatschappij zelf. Ben benieuwd naar hun antwoord.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Klacht indienen kun je zeker proberen en berichten op FB en twitter willen weleens helpen.
Bij Debbietimmermans vind ik het helemaal vreemd als je zelfs al in kunt loggen bij de luchtvaartmaatschappij en zelfs je stoel al kunt kiezen. Ik zou Delta rechtstreeks mailen en een klacht indienen. Proberen kan altijd.
Bij Debbietimmermans vind ik het helemaal vreemd als je zelfs al in kunt loggen bij de luchtvaartmaatschappij en zelfs je stoel al kunt kiezen. Ik zou Delta rechtstreeks mailen en een klacht indienen. Proberen kan altijd.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Ik dacht dat ik een bericht had geschreven, maar kon het nu niet meer vinden...
Ticket geboekt, 6 t/m 21 april, Amsterdam - Seattle en San Francisco - Amsterdam met United, 350 euro.
Ze hadden zelfs tickets van 317, maar dan met treinreis naar Brussel erbij (leek me veel gedoe). Ticket was nu alweer weg.
Zou dit ook nog ingetrokken kunnen worden?
Ticket geboekt, 6 t/m 21 april, Amsterdam - Seattle en San Francisco - Amsterdam met United, 350 euro.
Ze hadden zelfs tickets van 317, maar dan met treinreis naar Brussel erbij (leek me veel gedoe). Ticket was nu alweer weg.
Zou dit ook nog ingetrokken kunnen worden?
Moeten we nu allemaal vrezen voor annulatie? Immers er zijn toch veel mensen die al stoelen hebben vastgelegd etc(waaronder ik zelf).
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikafan
@SuzieQ: ik denk niet dat iedereen moet vrezen voor annulatie. Wij kregen gisteren die mail al, ongeveer 24u na het boeken van onze tickets. Ik vind het gewoon allemaal heel gek, wij hebben gewoon pech gehad denk ik.
Ik denk als je een ticketnummer hebt je wel goed zit. Als je dat niet hebt is een boekingscode mooi en stoelen vastleggen prachtig maar als je eerstgenoemde niet hebt kun je niks.
En het uitgeven van een ticketnummer kan een aantal dagen duren. Helemaal via een third party. En dan moet je vervolgens goed in de voorwaarden kijken van deze partij.
En het uitgeven van een ticketnummer kan een aantal dagen duren. Helemaal via een third party. En dan moet je vervolgens goed in de voorwaarden kijken van deze partij.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19794 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties