Okay...dat is duidelijk.
De anderen zijn mijn man, en drie oudere kinderen.
Dus mijn man (die speelt inmiddels) kan ook mee sparen.
Die moet dan natuurlijk een eigen account aanmaken.
We gaan ons best doen
Groetjes Patricia
Ik heb nog een vraag: mijn man en ik vragen allebei een Mlife account aan. Hoe werkt het verder?
Ik lees hier iets over een pas, of dat je langs een mlife balie moet om uiteindelijk je rewards op te halen.
Ik heb kamers geboekt gewoon via hotel.com. Ik ben aan het sparen voor ontbijtjes en diners. Wellicht nog een leuke show.
Dat vind je op de beginpagina van dit topic, maar in het kort zit het zo: Je speelt het spelletje MyVegas. Dat levert punten op voor MLife. Daar moet je dus ook een account hebben, voor je punten kunt verzilveren. Zodra je de eerste keer in Las Vegas bent, ga je je MLife-pasje ophalen. Dat kan aan de MLife-balie die je in elk hotel van de MGM-keten vindt.
Je hebt het pasje niet nodig om punten te verzilveren, maar wel je MLife-accountnummer. Daarvoor hoef je niet naar de balie, dat vind je online.
Sinds een paar dagen kunnen mijn man en ik geen promo-codes meer inwisselen bij Konami. Hebben meer mensen hier last van? De knop om een code in te wisselen is verdwenen.
Die knop voor de codes is inderdaad weg. Ik denk dat ze met links gaan werken. Gewoon erop klikken in een browser op je mobiel en de punten komen er bij. Die codes worden denk ik te weinig gebruikt omdat het toch wat lastiger is.
Wij zijn voor onze laatste avond in Vegas en via MyVegas hadden wij;
2x gratis in Excalibur. We hoefden ook geen parkeer kosten te betalen, omdat ik ruim voor die datum al gereserveerd had.
2x dinerbuffet in Mirage
2-for-1 ontbijt / lunch bij Mandalay Bay. Het is lunch geworden want wij waren er om 11.15 en ontbijt was tot 11.00. Het zou voordeliger zijn als je bijv om 10.30 gast en dan blijft zitten voor lunch. De lunch was overigens veel warm
1 x 2 tickets voor Shark Reef. Leuk om te zien en dat het gratis was. Ik zou er geen $20,- pp voor over hebben.
Bij onze betaalde overnachting in Aria zat ook een buffet en wij kozen voor diner. Persoonlijk vond ik dit het minste van allemaal. Mandalay was lekkerder. Als je van vos houdt, dan is Aria een betere keuze denk ik.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Vraagje over de rewards. Inmiddels gaat de muntjes sparen al best snel, dus ik schat in dat ik behoorlijk wat heb gespaard tegen juli volgend jaar. Ik ben mij nu aan het inlezen over de rewards, die gelimiteerd zijn. Ik logeer drie nachten in Mirage, gewoon geboekt. We hebben twee account dus ik kan max 6 rewards sparen voor de MGM group. (per 30 dagen)bWe zijn met 5, dus als ik bijvoorbeeld 6 rewards claim voor ontbijtbuffet in Mirage, ben ik al aan mij max. Veel shows en andere zaken zijn ook verbonden aan het MGM, dus die kan ik niet claimen bijvoorbeeld kaarten voor " KA" . Heb ik dat goed begrepen?
Groetjes Patricia
Je mag vaak maar één bepaalde reward kopen, dit staat vermeld in de voorwaarden (this reward is limited to one per myvegas player). Dat zou voor jullie betekenen één op elke account.
Voor shows hoef je over het algemeen niet in een MGM-hotel te verblijven.
Betreft buffetten zou het voor jullie handig zijn om de 'buffet for two' bij Red Rock of Green Valley Ranch te nemen. Dan kun je met vier ontbijten of lunchen en hoef je maar voor één bij te betalen. Mocht je daar in de buurt komen.
The Mirage is ook een MGM resort. Dus je kan ook voor shows gaan als je wil.
Of inderdaad zoals hierboven de two for one. Dan heb je met 1 reward al twee personen voorzien.
Kijk goed welke reward op welke basis gelimiteerd zijn. Er zijn zat mogelijkheden en wellicht tegen de tijd dat je ze gaat aanschaffen zijn er weer andere. Dus verdiep je niet al te veel erin. Het kan volgend jaar weer anders zijn. Niets is zo veranderlijk als MyVegas.
Het hotel heb je al en dan heb je alleen evt shows die je al eerder kan kopen en reserveren. Maar voor de rest zul je toch moeten wachten tot april of later.
Thanx!
Klopt, mirage is ook een MGM resort. De rewards zijn 90 dagen geldig; had ik ook gelezen. En dan per 30 dagen drie rewards te claimen, dan zou ik toch bijna 9 rewards kunnen claimen?
Ik was mij al aan het verdiepen, de punten gaan best snel, sneller dan ik dacht. In eerste instantie dacht ik, ik ga voor 6 x 2 for 1 ontbijtbuffet in Mirage; altijd fijn. Toen ik begon in te lezen, kwam ik erachter dat ik dan al door mijn rewards heen ben, of toch niet?
Ik weet dat ik pas kan gaan claimen in april. Maar ik wil mijn punten zo slim als mogelijk inzetten.
Je mag dus niet zes keer hetzelfde buffet claimen.
En de dertig dagen gelden voor het uitgeven van de rewards, dus je mag er drie per dertig dagen gebruiken, niet aanschaffen. Helaas
Even ter controle, bij station mag je toch 2 rewards per dag? Als je zondag nacht een kamer reward hebt kan je gewoon maandagochtend ontbijten met je reward? Is dat dan de 2e of begint maandag de telling opnieuw?
Twee per dag, inderdaad. Het gaat per 24 uur, hoe dat precies zit weet ik niet. Ik vermoed vanaf het moment dat je de rewards op je playerscard laat zetten. Misschien dat iemand anders dit preciezer weet.
Juli 2017 zitten we weer 2 nachten in Las Vegas. Helaas op een zaterdag en zondag, waardoor veel rewards voor ons niet te gebruiken zijn.
Ik heb 2 accounts met momenteel 250.000 en 330.000 gouden munten.
Nu heb ik in dit topic gelezen dat je meer rewards beschikbaar krijgt wanneer je wat munten koopt. Op zich heb ik geen extra munten nodig, want het gaat zo prima, maar het kan wel interessant zijn als ik daarmee bijvoorbeeld een reward voor een zaterdagnacht op de strip of voor 2 nachten (za en zo) op de strip beschikbaar zou krijgen.
Iemand hier ervaring met het aankopen van munten, en welke rewards dan extra beschikbaar komen?
Geen weekendnachten (vrij en zat nacht)meer in Myvegas, zelfs niet als je muntjes koopt. Zondagnachten zijn wel beschikbaar als je wat geluk hebt met je data.
Een aantal daarvan zijn niet meer via de nederlandse app store te vinden. Waarom dat is weet ik niet en MyVegas lijkt er niks om te geven. Heb er al meerdere mailtjes naar gestuurd. En volgens hen is er niks aan de hand.
Door een verandering in de wetgeving (ik denk een paar maanden terug) is het niet meer legaal om apps te aan te bieden waar de gebruiker hun geld kunnen vergokken. Vandaar ook dat myVegas maar ook unibet hun apps niet meer kunnen aanbieden in de Nederlandse appstore. Zelf zullen ze er geen melding van krijgen misschien en blokkeert een andere "schakel" gok gerelateerde apps..
Wel inderdaad te downloaden met een amerikaans account. Zorg alleen wel dat je de gegevens bewaard ivm updaten van het spel wat vaak voorkomt
Even voor mijn duidelijkheid. Ik heb nu een nacht, een ontbijt en een diner (andere dag) gereserveerd. Die laatste 2, vallen die in dezelfde categorie of maakt dat niets uit? Allemaal MGM properties, wel allemaal andere hotels.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.