Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door moon29 »

Is het nog steeds zo dat je in een MGM /strip hotel moet zitten om gebruik te kunnen maken van de buffetten? Als ik bijvoorbeeld kijk bij het One Dinner Buffet van MGM dan zie ik dat daar niet als voorwaarde bij staan. Ik weet dat dit vorig jaar wel een voorwaarde was.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Die is nu uitverkocht zie ik.
Als je naar de rewards van MGM gaat en op het pijltje drukt naar rechts dan zie je links boven twee breakfast rewards waarbij de linker een sleutel links onder in beeld heeft staan. Indien die sleutel er staat is een overnachting verplicht anders niet.

Of het verplicht is staat meestal pas als je een keer op NEXT gedrukt hebt.
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Dankjewel voor de snelle reactie!
Tja, ik heb al gouden munten genoeg, maar de keuze wordt voor ons sws erg beperkt aangezien we op een zaterdag en zondag in Vegas zijn.
Ook voor de buffetten is de keuze dan erg beperkt. En buffetten voor 2 personen zoals voorheen zijn er helaas niet meer zo te zien.
Na 2 jaar een Strip hotel te hebben gehad vinden we het op zich ook wel prima om nu bijvoorbeeld in de Desert Rose Resort bijvoorbeeld te verblijven.
Maar dan kunnen we buffetten helemaal wel vergeten.
Even over nadenken.....
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Dat is inderdaad erg vervelend Moon.
Je kan sowieso nog de "free play" rewards nemen, als je toch al van plan was om te gokken :)
Uit mijn hoofd kan je ook gaan voor ontbijt buffet voor 2 in Red Rock op zaterdag, erg lekker! En volgens mij kan je meer Station rewards gebruiken, ook bijvoorbeeld voor het avond eten..
Helikoptervluchten hebben volgens mij nog geen uitgesloten dagen?
2 daagse pas voor de Monorail? Niet iets waar ik voor gekozen had vorige keer, maar ga ik volgend jaar wel doen :)

Ik hoop zelf ook dat volgend jaar oktober er nog genoeg leuke prijzen zijn voor onze reis. Dan zullen we met z'n 3e(per persoon), voor ongeveer 5 dagen, tussen de 750.000 en 1.250.000 LP's hebben :)
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Wij hebben de laatste keer ook in Red Rock hotel gezeten. Dat was prima en uitzicht op het Red Rock zelf. Daar kun je ook je rewards inleveren.

Ik ben zelf geen fan van de monorail. Voor je bij een station ben van dat ding had je te voet over de strip al een heel eind onderweg kunnen zijn.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Ik vond vooral de hotels uit een drama met de monorail het is zo ver lopen.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

@Vimo: op zaterdag ontbijt gaat niet lukken, omdat we pas in de loop van de zaterdag in Las Vegas aankomen. Die freeplay en helikoptervlucht zou inderdaad nog een mooie optie kunnen zijn.

@Pipo Chris: overnachten in Red Rock is inderdaad nog wel een optie, zoals de rewards nu zijn zou ik dan op zondagnacht gratis kunnen en op zaterdag met korting van $140 dollar (iemand een idee hoeveel je dan bij moet betalen?). En dan vervolgens met de auto naar de Strip (kun je daar nog steeds bij alle hotels gratis parkeren?)

@Pipo Chris en SuzieQ: ik vond de monorail vorig jaar inderdaad ook een heel gedoe. Je hebt zover gelopen voordat je er bent dat je net zo goed te voet had kunnen gaan. En ondertussen vanalles bekijken. Dus die tickets laat ik aan me voorbij gaan.
Renée76
Amerikakenner

Bericht door Renée76 »

Wie kan mij even technische hulp bieden. Ik begrijp dat ik om het spel te downloaden een nieuw appleaccount moet maken. Voor de amerikaanse app store. Echte, als ik dat doe dan vraagt die adresgegevens en daar kan ik alleen amerikaanse staten etc opgeven. Hoe hebben jullie dat opgelost?
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Ik heb gewoon een amerikaans adres opgegeven. Toevallig van een hotel waar ik ooit heb geslapen.

Ofwel het boeit niet.
Anonymous123

Pipo Chris schreef: Ik ben zelf geen fan van de monorail. Voor je bij een station ben van dat ding had je te voet over de strip al een heel eind onderweg kunnen zijn.
Ben op zich ook geen fan hoor, maar om op de terugweg even bijvoorbeeld van MGM naar Harrahs te gaan, als ik in Trump overnacht, prima te doen denk ik! Vooral omdat het toch gratis is ;)
Zeker aangezien er iemand bij is die tegen de 60 is :lol:
Marjolijne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Marjolijne »

De monorail is niet gratis het is een bogo ticket die je koopt.
Anonymous123

Ach dat is bijna gratis ;)
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Wij hadden geen bogo omdat de ticketoffice al dicht was.
Hadden wij dus twee dagpassen gekocht.
En ik heb de punten weer terug gekregen.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Anonymous123

Wij kwamen vorig jaar te laat om onze punten om te wisselen, ze waren ook al dicht!
Er liepen 2 beveiligers, die lieten ons er gewoon door zonder dus te betalen!

Weet je, de punten heb ik toch wel, dus als we even geen zin in te lopen van punt A naar punt B, prima! :thumbup:
GinnyUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door GinnyUSA »

Voor degenen die in november/december naar Vegas gaan, er zijn weer wat dubbele nachten te krijgen in de MGM hotels.
Montyrulezz
Amerikafan

Bericht door Montyrulezz »

Ik heb nu via de amerikaans appstore opnieuw de Myvegas App gedownload. Enige probleem is dat die mij linkt met mijn normale facebookaccount, en niet mijn myvegas account. Ik heb al uitgelogd met mijn normale account en ingelogd met mijn myvegas facebook account, maar de app blijft maar mijn normale account pakken. Ik heb ook al geprobeerd om via mijn facebook de app te openen, maar ook dan pakt hij mijn normale fc book.
Weet iemand hoe ik dat kan veranderen?
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Je moet eerst naar je facebook app gaan en daar uitloggen. Dan inloggen met het account waarmee je MyVegas speelt. Deze op de achtergrond open laten staan.
Dan de MyVegas app openen en koppelen met je facebook. Nu zal hij de juiste fb koppelen. Nu beide apps sluiten of even spelen.
En later de fb weer terug zetten op het andere account. Nu zou MyVegas het vorige account moeten onthouden. Het wil wel eens voorkomen dat hij weer terug gaat naar die andere, dan moet je dit herhalen. Maar bij mij blijft het al een hele tijd op het juiste account hangen terwijl mijn facebook app op een ander account staat.
Montyrulezz
Amerikafan

Ik heb mijn normale fb account van mijn telefoon verwijderd en toen pakte die het juiste account. Ondanks dat ik op de telefoon ingelogd had op het goede account, bleef hij mijn normale account pakken. Je hebt nergens de mogelijkheid om dat te wijzigen. Nu is die gesynced met het goede account.
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Je kunt links onder op de 3 streepjes klikken waarna er een menu komt. Daar klik je op het wieltje en vervolgens krijg je de settings. Hier kun je je facebook uitloggen en opnieuw inloggen met een ander account.
Montyrulezz
Amerikafan

Ahhh dat is precies waar ik naar op zoek was, dank je :thumbup: