De HEB waar ik op doelde lag in een erg dure buurt van San Antonio, dus dat zal zeker een rol hebben gespeeld. Voor de rest valt het inderdaad best wel mee qua prijzen.
Ik ben een paar jaar geleden voor mijn werk op het hoofdkantoor van HEB geweest, waar men hartelijk moest lachen om die gekke buitenlander die de chicken salad zo lekker vond...
Vlees en groente kochten we sowieso al nooit bij Walmart, daarvoor gingen we altijd al naar King Soopers (onderdeel van de Kroger familie), of Safeway; vlees van Walmart is niet altijd geweldige kwaliteit, en qua groente kun je ook pech hebben.
De laatste jaren is Safeway een beetje terrein aan het verliezen aan King Soopers hier in Colorado - daar waar er links en rechts Safeways worden gesloten, opent King Soopers nieuwe vestigingen (en nu moet ik zeggen dat KS ook wel flink verbeterd is in de afgelopen paar jaar).
Big_Mo schreef:Overigens waarmee kan je die HEB mee vergelijken?
HEB is - naar mijn mening - goed te vergelijken met een Safeway of Kroger, maar het lijkt erop dat bij HEB de lokatie heel duidelijk een rol speelt qua prijsniveau.