Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2

Bericht door harryh »

laanvdj schreef:Bru- Sfo 19/5 tm 13/6 voor €351 pp, met BA
:clap: mooie prijs!
Voor diegenen die nog zoeken voor de NL meivakantie: SFO, LAX, MIA etc zie ik voor prijzen rond de 340,- bij vertrek vanaf Brussel, 1 overstap.
DebbieTimmermans
Amerikafan
Partner van: Wouter
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door DebbieTimmermans »

iemand ervaring met het vliegen bij Eurowings, vliegen blijkbaar rechtstreeks op Las Vegas voor een heel voordelige prijs. Zelfs als je de smart neemt waar bagage en eten bij zijn inbegrepen. Maar ik ken de maatschappij niet. Blijkt een lowcost maatschappij te zijn van Lufthansa. Dus ik vroeg me af of dit een optie is om met hun te vliegen. Waarschijnlijk niet vergelijkbaar met Delta of KLM.
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Die vraag stelde je op de vorige pagina ook al.

Kijk even op pagina 37.
Afbeelding
Jolanda68
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Jolanda68 »

Poeh dat zijn toch mooie prijzen....€ 360,00 Brussel-WDC en terug Boston-Brussel, half mei begin juni. Bedankt Harry, ik ga er toch eens serieus over nadenken :shock:
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Net weekje las vegas geboekt voor360€ van 19 tot 26 mei vanuit Brussel! Me happy :thumbup:
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Jolanda68
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Jolanda68 »

Geboekt! :D , vannacht gewoeld en gedraaid in bed, het voorzichtige plan was toch in september een one-way Seattle-SF... maar Washington DC was ook nog een wens... Toch niet lang getwijfeld met deze prijzen en vanmorgen geboekt (rechtstreeks via Kilroy): heen Brussel-Washington Dulles en terug Boston-Brussel van 5 mei t/m 27 mei voor € 378,00 p.p., inclusief bagage met BA. Overstap op Heathrow heen 5 uur en terug 2 uur 15, een kortere overstap kon ook, maar heb ik bewust niet genomen zodat we ons dan niet zo hoeven te haasten. Ik heb er heel veel zin in! :)
Jolien92
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Jolien92 »

DebbieTimmermans schreef:heeft iemand ervaring met het boeken van een vlucht via eurowings?
Wij hebben dinsdag onze vlucht bij Eurowings geboekt. Na ons in Eurowings verdiept te hebben was onze indruk zeer goed. Alleen van de maaltijden moet je niks verwachten, maarja voor een rechtstreekse vlucht naar Amerika van 11 uur is dat niet erg.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Jolanda68 schreef:Bedankt Harry, ik ga er toch eens serieus over nadenken :shock:
:thumbup:
sunnyrojo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door sunnyrojo »

Jolien92 schreef:
DebbieTimmermans schreef:heeft iemand ervaring met het boeken van een vlucht via eurowings?
Wij hebben dinsdag onze vlucht bij Eurowings geboekt. Na ons in Eurowings verdiept te hebben was onze indruk zeer goed. Alleen van de maaltijden moet je niks verwachten, maarja voor een rechtstreekse vlucht naar Amerika van 11 uur is dat niet erg.
Hebben jullie de basic of smart?
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
DebbieTimmermans
Amerikafan
Partner van: Wouter

Bericht door DebbieTimmermans »

ik was ook aan het kijken voor de smart, dan kan je je stoelen vastleggen en krijg je eten aan boord maar als ik het goed begrijp zit het entertaining system hier niet bij? En is dit enkel bij de Best inbegrepen.
Hoe zit het met beenruimte, ik vind nergens de afstand van de beenruimte bij eurowings. Is dit standaard zoals bij de meeste 79 cm?
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
Jolien92
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Jolien92 »

sunnyrojo schreef:
Jolien92 schreef:
Hebben jullie de basic of smart?
Wij hebben gekozen voor smart. Ik las ergens dat je voor nog geen 10 euro aan boord het entertainment kan 'kopen'. Ook hebben wij 2 van de vier plaatsen met extra beenruimte geboekt, geloof uit mijn hoofd gezegd dat je dan 1,15m aan beenruimte hebt. Al met al zijn wij met rechtstreekse heenvlucht op 24 juli en terugvlucht 11 augustus incl koffers eten en 2 stoelen met extra beenruimte € 650 p.p. kwijt. Wij vonden deze prijs zeker goed genoeg om te boeken. Ook is het fijn dat je nu al plaatsen kan reserveren.
ReisM
Amerikafan

Bericht door ReisM »

Bij KLM kunnen we nu op dinsdag 25 juli tm woensdag 16 augustus rechtstreeks vanaf Amsterdam naar LAX voor 1015 euro. Zo goedkoop heb ik deze nog niet gezien. Het scheelt ook echt veel met een of twee dagen eerder, ruim 150 per ticket. En met drie personen tikt dat wel aan.
We hadden gezegd, als rechtstreekse vluchten vanaf AMS onder de 1000 komen, gaan we boeken.
Maar ik vind het zooo lastig, straks wordt het toch nog goedkoper. :D De trend voor rechtstreekse vluchten is nog steeds wel een dalende lijn, ik kijk heel regelmatig.
Aan de andere kant wil ik nu ook wel eens de vakantie definitief gaan plannen.
[/vrouwentwijfelmodus] :oops:
Angelique67
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Angelique67 »

Hoera! :thumbup:

Na 3 weken bellen, mailen, mailen, mailen...met Schipholtickets is het vandaag dan tóch gelukt om onze e-tickets naar Amerika te krijgen (zomer 2017) voor de originele prijs zoals geboekt in de flashsale van 22 september. Wat ben ik een gelukkig mens!
Lisa70
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Lisa70 »

Super :thumbup:
ReisM
Amerikafan

Bericht door ReisM »

Angelique67 schreef:Hoera! :thumbup:

Na 3 weken bellen, mailen, mailen, mailen...met Schipholtickets is het vandaag dan tóch gelukt om onze e-tickets naar Amerika te krijgen (zomer 2017) voor de originele prijs zoals geboekt in de flashsale van 22 september. Wat ben ik een gelukkig mens!
Hoera, en terecht! Jij had de bevestiging al binnen dus dan moeten ze gewoon leveren!
@nn@
Amerika-ontdekker

Bericht door @nn@ »

:thumbup: :clap:
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

nice!
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Printje
Amerika-ontdekker

Bericht door Printje »

Voor het ogenblik ben ik op zoek voor tickets voor deze augustus 2017 Bru-Seattle/Jacksons Hole-Bru. Dit voor een rondje West-canada met Yellowstone

Nu was ik Joker eens binnengestapt voor een prijs, en het goedkoopste was 3750 euro met United voor 2 volw. en 2 kids. Vertrekken uit Brussel, 1 overstap telkens.
Op zich vind ik dit wel een goede prijs, maar als ik zelf die vlucht opzoek thuis, vind ik deze prijs niet terug. Zelf is de goedkoopste optie die ik vind 4200 euro, wat ik toch teveel vind, zelfs met alternatieve luchthavens.
Bij joker raden ze al aan om toch niet te lang te wachten met boeken, want actie's voor het hoofdseizoen komen er niet en de vluchten zitten al vrij vol...
Wat zou ik doen?
2015: NY + Zuid-West
2016: New York Marathon
2017: Seattle-Olympic NP-West Canada-Glacier NP-Yellowstone NP
2018: Oost-USA
2018: Chicago Marathon
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Al eens gekeken bij Icelandair? Daar vind ik vlucht BRU-SEA vv voor € 3866 (aug. '17, 4 wkn, 2 volw.+ 2 kind.)

Geen ervaringen mee maar weet dat deze route (overstap in Reykjavik op heen- en terugweg) in het verleden vaak gebruikt werd.

Terug vertrekken vanuit Jackson Hole is niet echt gebruikelijke terugvliegplaats. Bovendien zit je wellicht met dropoff kosten huurauto. Dan kan terug via Seattle wel eens voordeliger zijn.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer