laanvdj schreef:Bru- Sfo 19/5 tm 13/6 voor €351 pp, met BA

Voor diegenen die nog zoeken voor de NL meivakantie: SFO, LAX, MIA etc zie ik voor prijzen rond de 340,- bij vertrek vanaf Brussel, 1 overstap.
laanvdj schreef:Bru- Sfo 19/5 tm 13/6 voor €351 pp, met BA
Wij hebben dinsdag onze vlucht bij Eurowings geboekt. Na ons in Eurowings verdiept te hebben was onze indruk zeer goed. Alleen van de maaltijden moet je niks verwachten, maarja voor een rechtstreekse vlucht naar Amerika van 11 uur is dat niet erg.DebbieTimmermans schreef:heeft iemand ervaring met het boeken van een vlucht via eurowings?
Jolanda68 schreef:Bedankt Harry, ik ga er toch eens serieus over nadenken
Hebben jullie de basic of smart?Jolien92 schreef:Wij hebben dinsdag onze vlucht bij Eurowings geboekt. Na ons in Eurowings verdiept te hebben was onze indruk zeer goed. Alleen van de maaltijden moet je niks verwachten, maarja voor een rechtstreekse vlucht naar Amerika van 11 uur is dat niet erg.DebbieTimmermans schreef:heeft iemand ervaring met het boeken van een vlucht via eurowings?
Wij hebben gekozen voor smart. Ik las ergens dat je voor nog geen 10 euro aan boord het entertainment kan 'kopen'. Ook hebben wij 2 van de vier plaatsen met extra beenruimte geboekt, geloof uit mijn hoofd gezegd dat je dan 1,15m aan beenruimte hebt. Al met al zijn wij met rechtstreekse heenvlucht op 24 juli en terugvlucht 11 augustus incl koffers eten en 2 stoelen met extra beenruimte € 650 p.p. kwijt. Wij vonden deze prijs zeker goed genoeg om te boeken. Ook is het fijn dat je nu al plaatsen kan reserveren.sunnyrojo schreef:Hebben jullie de basic of smart?Jolien92 schreef:
Wij hebben dinsdag onze vlucht bij Eurowings geboekt. Na ons in Eurowings verdiept te hebben was onze indruk zeer goed. Alleen van de maaltijden moet je niks verwachten, maarja voor een rechtstreekse vlucht naar Amerika van 11 uur is dat niet erg.
Hoera, en terecht! Jij had de bevestiging al binnen dus dan moeten ze gewoon leveren!Angelique67 schreef:Hoera!![]()
Na 3 weken bellen, mailen, mailen, mailen...met Schipholtickets is het vandaag dan tóch gelukt om onze e-tickets naar Amerika te krijgen (zomer 2017) voor de originele prijs zoals geboekt in de flashsale van 22 september. Wat ben ik een gelukkig mens!