Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2

Bericht door Reny »

Coyote schreef: Wat is jullie bezwaar voor Amsterdam? Want als dat een optie is kan het wel goedkoop. Hoe noodzakelijk is Salt Lake City? Mag Las Vegas of Denver ook? Roland
Wat aardig Roland !!
Wij vliegen het liefst van Brussel of Düsseldorf omdat we in Maastricht wonen. Beide luchthavens zijn veel dichter bij dan Amsterdam. Bovendien is de taxi dan nog betaalbaar (en niet meer naar Amsterdam).

We gaan 2 weken naar Yellowstone en vliegen dan graag via SLC, zo kunnen we zowel op de heenweg als op de terugweg Grand Teton bezoeken.
Las Vegas of Denver zou in principe kunnen maar de afstand naar Gardiner, Montana, (waar we die 2 weken logeren) is dan een stuk verder.

2x overstappen vinden we geen optie, we betalen dan liever iets meer dan 2x te moeten overstappen.
Wellicht dat we eerder voor Amsterdam kiezen dan voor Las Vegas of Denver.

Maar dank voor het nakijken, we moeten het er maar eens over hebben of Amsterdam niet toch een optie is.

Groetjes,
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

wij wonen zelf in Stein, vliegen komend jaar vanaf Brussel maar prefereren Amsterdam. Wij willen altijd park,sleep en fly en dat is toch goedkoper vanaf Amsterdam. Ook vind ik Amsterdam net iets "gezelliger".
Ik heb net voor mijn dochter naar SFO geboekt, meivakantie, en Amsterdam was beduidend goedkoper. Brussel was nu i.v.m. vorige week het dubbele.
Misschien dat dit weer snel veranderd. Het leuke van vakantie vind ikzelf het zoeken naar de tickets, de spanning als je op de koopknop duwt, en een goede prijs krijgt.
Veel zoek plezier.
sunnyrojo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door sunnyrojo »

Kristel De Schryver schreef:Nu ben ik ook al een tijdje de ticketprijzen in de gaten aan het houden, maar voor het hoogseizoen blijven ze immens hoog. Zie verschillende aanbiedingen voor april, mei en juni maar helaas niet voor augustus. En al zeker niet op Salt Lake City. Twijfel nu of we zouden uitwijken naar Keulen om zo op Las Vegas te vliegen. Maar mss wachten we nog beter even af. 4.500 - 6.000 € voor 4 personen vind ik echt veel te veel.
wij moeten ook in het hoogseizoen en twijfelen of wij vanaf Keulen naar Las Vegas willen, of gewoon toch afwachten.
Blijft een risico, maar ja we wonen zo'n 25 km vanaf Amsterdam pfffffffffff :?: :?:
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Reny schreef:Wij vliegen het liefst van Brussel of Düsseldorf omdat we in Maastricht wonen. Beide luchthavens zijn veel dichter bij dan Amsterdam. Bovendien is de taxi dan nog betaalbaar (en niet meer naar Amsterdam).
Had al een vermoeden gezien jouw locatie. :wink:

Heb je niemand die jullie kan brengen/ophalen? Zo heb ik het ook altijd gedaan. Mijn vader heeft mij vele malen gebracht en opgehaald en moet daarvoor ook 2 uur rijden (enkele reis). Of avond ervoor op/nabij Schiphol overnachten? Van der Valk aan de A4 had altijd arrangementen, overnachten en de auto kon er zonder problemen 4 weken staan, gratis!

Overigens, begin mei en dan naar Yellowstone NP? Kan nog best een dik pak sneeuw liggen... :wink: Maar goed, we raken off topic. :P

Hopelijk vinden jullie mooie tickets! :thumbup:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

sunnyrojo schreef: wij moeten ook in het hoogseizoen en twijfelen of wij vanaf Keulen naar Las Vegas willen, of gewoon toch afwachten.
Blijft een risico, maar ja we wonen zo'n 25 km vanaf Amsterdam pfffffffffff :?: :?:
Het blijft gokken. Wij wonen nu wel wat verder af. Keulen is voor ons maar 60 km verder dan AMS, maar voor Amsterdam nemen wij meestal de HST wat wel makkelijk is. Amsterdam was in het verleden voor ons ook wel veel goedkoper dan Brussel. Vorige jaren had ik de indruk dat de eerste tickets vaak het goedkoopste waren, maar de prijzen van het moment komen niet eens in de buurt. :o Wij hopen stiekem op nog een flash sale. :oops:
Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

:offtopic:
Coyote schreef: Overigens, begin mei en dan naar Yellowstone NP? Kan nog best een dik pak sneeuw liggen... :wink: Maar goed, we raken off topic. :P Roland
Normaal gesproken gaan we half mei. We hopen zo de gekte en drukte vóór te zijn!

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
A&A
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door A&A »

Net geboekt via Schipholtockets: AMS-PHX v.v. Op 16/6 heen en 10/7 terug. Twee volwassenen voor de totaalprijs van € 716,82. Mooie vliegtijden, slechts één korte overstap en vliegen met BA en Iberia. Heel blij mee natuurlijk :D

Het viel ons wel op dat als je zoekt via momondo.de en dan kiest voor Schipholtockets, je minder betaalt dan wanneer je de vlicht meteen zoekt op schipholtickets. Geen idee of dit altijd zo is maar de moeite waard om te proberen?
Travelkitty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Travelkitty »

Met vertrek tm 16 juni ( terug kan in juli) weer tickets voor 350,- met BA vanaf Amsterdam en brussel. Naar zo goed als alle bestemmingen.
Explore. Dream. Discover.

Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

Travelkitty: via welke website?

Gr.
Reny
Onze verslagen:
Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

Ik ben nu aan het kijken via Momomdo.de naar een vlucht van BRU naar DEN.
Een prima prijs van 349 euro p.p. (mei 2017).

Ik word doorgelinkt naar Travelstart om de boeking af te ronden.

Iemand ervaring met Travelstart??
Ik boek normaal gesproken bijna altijd rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij en vind dit toch wel een beetje spannend.
Ook de extra kosten (koffers en stoel reserveren) vind ik niet helemaal duidelijk.

Wie o wie ?

Gr.
Reny

PS: Roland, bedankt voor de tip om naar Denver en/of Las Vegas te kijken ;)
Onze verslagen:
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Zelf geen ervaring, maar je kan altijd even google naar: "Travelstart ervaringen" en ik denk dat je direct een antwoord hebt, die niet alleen beperkt is tot dit forum.
Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

Was helemaal opgefokt door al die mooie prijzen maar durfde het niet aan via Travelstart.

Ik heb uiteindelijk via Schipholtickets geboekt!
Brussel - Denver
Denver - Brussel
Mei 2017 : prijs 686 euro voor 2 personen! Ik heb al heel lang niet meer zo'n goedkope vlucht gehad :).

Bedankt voor alle tips !
Groetjes,
Reny
Onze verslagen:
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Reny schreef:Iemand ervaring met Travelstart??
Heb je al geboekt?

Dit is wat kreeg toen ik zocht op 'Travelstart review':
I would not recommend Travelstart to anyone - South Africa Forum ...

en

Unfortunately, Travelstart reviews rates Poor in website Trustpilot.com where they received an average of 3 out of 10 stars. ‘Do not trust them,’ is what Travelstart reviews warn users, wherein, they indicate that the company doesn’t seem to care about their customer service. The most recent Travelstart reviews shares that he had to reschedule a flight that had to depart within ten hours to which one of their personnel promised to get back to, which they never did.
Wil niet direct zeggen dat ze slecht zijn maar zou toch even goed kijken voor je boekt.

Roland

Edit: zie dat je niet met ze in zee bent gegaan... :wink:

Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Reny schreef:Was helemaal opgefokt door al die mooie prijzen maar durfde het niet aan via Travelstart.

Ik heb uiteindelijk via Schipholtickets geboekt!
Brussel - Denver
Denver - Brussel
Mei 2017 : prijs 686 euro voor 2 personen! Ik heb al heel lang niet meer zo'n goedkope vlucht gehad :).

Bedankt voor alle tips !
Groetjes,
Reny

Prima deal! Voorpret kan beginnen!
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Reny schreef:Brussel - Denver
Denver - Brussel
Super prijs zeg! :clap: :thumbup:

Mooi dat het gelukt is! :D

Roland

Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

Ik vond het toch te link met Travelstart en gelukkig heb ik het niet gedaan.
Ben helemaal blij en dankzij jou Roland, uitgeweken naar Denver voor een super prijs!

Gr.
Reny
Onze verslagen:
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

You're welcome! :D

Denver een mooie stad om op te vliegen. Autoverhuur daar destijds ook prima!

Heeft Loek nog 'opslagdepot' voor overgebleven spullen van vakantiegangers? :P Zit je dan vlakbij in de buurt, misschien heeft ie nog wat. :mrgreen:

Roland

karenkdg
Amerika-ontdekker

Bericht door karenkdg »

Wij hebben dit weekend ook geboekt.
AMS > SFO, overstap op Zürich
met United en Swiss

890 Euro voor 2 personen

13 juni - 4 juli

Via vliegtickets.nl. maar ze stonden ook op WTC
Travelkitty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Travelkitty »

Reny schreef:Travelkitty: via welke website?

Gr.
Reny
Ik zie dat je ze gevonden hebt en geboekt :thumbup: Altijd fijn om voor zulke prijzen die richting op te gaan.

Tickets zijn nog steeds voor zo'n +- 350,- te boeken. (Denver, las Vegas,LA , Seattle enz)
Explore. Dream. Discover.

Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Schipholtickets timmert hard aan de weg lijkt het,
gisteren geboekt Amsterdam-Las Vegas (april 2017) 358,00 eurootjes, nog nooit zo goedkoop gehad :clap:
(nu nog een fatsoenlijke prijs voor de huurauto, die zijn wel duur geworden zeg :o )
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer