Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mooie autohuurtarieven!
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Gewoon geloven en boeken. Wij betalen voor dezelfde periode, alleen geen U25 810 euro voor dezelfde auto.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Hier om de hoek in San Francisco is de gemiddelde prijs om en nabij de 2,80, 2,90. Al heb ik geen idee wat de prijs buiten SF is.ned in MO schreef:Eventjes een goed bericht.
Op het moment is de benzine bij mij om de hoek $1.85 per gallon
Dit is in missouri.
In Calofornie denk ik 40 cent/ gallon duurder.
Kun je met de goedkope dollar weer bijna gratis reizen
Ff een vraagje ik verblijf in de zomer 3 dagen in New York nu willen wij de 3e dag rond 12:00 s'middags de auto gaan ophalen, alleen nu kan je geen auto ophalen met tarief RESTLICH USA in het centrum van NY (kan wel alleen betalen we dan meteen 400 euro extra voor 4 weken).
Ik heb de keuze uit de volgende vliegvelden: Buffalo Aiport, Rochester Airport, Syracuse Airport. Welke van deze is het best/ snelst bereikbaar vanuit NY city?
Laat maar zitten. Ik huur de auto in NY voor 1/2 dagen en rij dan naar Washington DC waar ik de auto+tarief omruil.
Ik heb de keuze uit de volgende vliegvelden: Buffalo Aiport, Rochester Airport, Syracuse Airport. Welke van deze is het best/ snelst bereikbaar vanuit NY city?
Laat maar zitten. Ik huur de auto in NY voor 1/2 dagen en rij dan naar Washington DC waar ik de auto+tarief omruil.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Wij hebben de auto wel opgehaald in New York centrum. We hadden zelf uitgezocht dat er een verhuurstation bij ons hotel in de buurt zat.
Uiteindelijk bleek het een heel gedoe waarbij we een aantal keer mobiel hebben gebeld met duitsland omdat het allemaal nog niet geregeld was toen we vertrokken.
(ik ga ervan uit dat je het over USAReisen hebt)
Uiteindelijk bleek het een heel gedoe waarbij we een aantal keer mobiel hebben gebeld met duitsland omdat het allemaal nog niet geregeld was toen we vertrokken.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Yeps, hotel willen we last minute boeken voor new yorkNjit schreef:Wij hebben de auto wel opgehaald in New York centrum. We hadden zelf uitgezocht dat er een verhuurstation bij ons hotel in de buurt zat.
Hallo allemaal,
Ik heb nu een aantal malen de site van usareisen.de gelezen en kom er
niet helemaal uit. Als wij onze auto ophalen in Phoenix (AZ) moeten we dan nog een toeslag betalen als we met 2 bestuurders zijn van boven de 25 jaar of niet? en zo ja weet iemand hoeveel dat dan ongeveer is .
De prijs die ik nu bereken voor een type Equinox komt bij ons voor 21 dagen uit op eur 607,20 wat me erg meevalt,
maar als er dan nog een flink bedrag aan toeslag bijkomt wordt het minder interessant.
we leveren de auto overigens weer in in L.A.
Irma
Ik heb nu een aantal malen de site van usareisen.de gelezen en kom er
niet helemaal uit. Als wij onze auto ophalen in Phoenix (AZ) moeten we dan nog een toeslag betalen als we met 2 bestuurders zijn van boven de 25 jaar of niet? en zo ja weet iemand hoeveel dat dan ongeveer is .
De prijs die ik nu bereken voor een type Equinox komt bij ons voor 21 dagen uit op eur 607,20 wat me erg meevalt,

Irma
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Alleen tussen de 21 en de 25 betaal je hier toeslag voor. Boven de 25 niet meer.Irma schreef:Als wij onze auto ophalen in Phoenix (AZ) moeten we dan nog een toeslag betalen als we met 2 bestuurders zijn van boven de 25 jaar of niet? en zo ja weet iemand hoeveel dat dan ongeveer is .
Kan zijn dat je Drop-off kosten moet betalen omdat je hem van Phoenix naar LA rijd. Even mailen (kan ook in het engels, dat kunnen ze ook lezen).Irma schreef:De prijs die ik nu bereken voor een type Equinox komt bij ons voor 21 dagen uit op eur 607,20 wat me erg meevalt,maar als er dan nog een flink bedrag aan toeslag bijkomt wordt het minder interessant.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Oke, dus geen gezeik meer als ik daar ben. En daar heb ik de CC ook neit nodig als bewijs?Knabbeltje schreef:Je betaald met je credit card als je de boeking doet .JWusa schreef:Moet jij bij usareisen.de direct betalen? (Creditcard) Of moet je betaln op locatie?
Dan heb ik het niet over drop off kosten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1363 Weergaves
-
Laatste bericht door Estragon112
-
- 30 Reacties