Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis GinnyUSA: Rondje Las Vegas in april
-
- Amerikakenner
- Partner van: Sjaan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Re: Reis GinnyUSA: Rondje Las Vegas in april
Voor een overnachting in DV is een cabin in het Furnace Creek Resort een prima overnachtingsplek. En naar mijn idee zeker niet de prijs die jij noemt.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik weet niet wat een cabin daar kost, maar ik zie op sommige nachten in april daar toch amper prijzen onder de €200
Panamint spring resort gaat vanaf $99 voor een kamer met een queen bed
Panamint spring resort gaat vanaf $99 voor een kamer met een queen bed
Op mijn datum kost een cabin 179 ex btw, wat op 213 dollar voor een nacht komt. Dat vind ik echt te veel. Heb ook geprobeerd de reis om te draaien maar maakt geen verschil in prijs.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
furnace creek is enorm duur - ook die cabins maar het is dan ook heel afgelegen
is er in Beatty niets betaalbaarder? dat is goed gelegen en daar is ook een soort motel dat er erg leuk (kitsch) uitziet.
(overigens ben ik dol op furnace creek - mijn favoriete hotel, heerlijk zo die palmbomen in de hotel dus ik betaal altijd als een echte domme meeloper die dure prijs
)
is er in Beatty niets betaalbaarder? dat is goed gelegen en daar is ook een soort motel dat er erg leuk (kitsch) uitziet.
(overigens ben ik dol op furnace creek - mijn favoriete hotel, heerlijk zo die palmbomen in de hotel dus ik betaal altijd als een echte domme meeloper die dure prijs

Ik heb inderdaad iets in Beatty voor $50, volgens mij op jouw aanraden 
Toch kan ik ook goed begrijpen dat je het er voor over hebt hoor, als ik met zijn tweeën zou gaan, zou ik het waarschijnlijk wel betalen.

Toch kan ik ook goed begrijpen dat je het er voor over hebt hoor, als ik met zijn tweeën zou gaan, zou ik het waarschijnlijk wel betalen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1876 Weergaves
-
Laatste bericht door Somarits
-
- 6 Reacties