Wat kost zo'n ding in Nederland kwa benzine? Beetje Mustang met lekkere V8 er in zuipt aardig. Maar ja als je de luxe hebt om zo'n bak hier in Amerika te kunnen kopen denk ik dat je er weinig zorgen over maakt wat de benzine kosten zijn.
Coyote schreef:Toch zou ik uitkijken met het openen van een US-rekening door gebruik te maken van het adres van 'een vreemde'. Als financiële instelling zou ik dat niet eens toestaan. En laten ze het wel toe, dan zou ik daar persoonlijk mijn vraagtekens bij zetten. d
Er zijn mensen die " Ik zet daar mijn vraagtekens bij " gebruiken als STOP Teken.
Er zijn mensen die " Ik zet daar mijn vraagtekens bij " gebruiken als uiting van nieuwsgierigheid en vandaaruit verder gaan kijken.
Wat leuk ; ik lees iets nieuws; hoe zit dat in elkaar
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
2007 Mustang 16 Gallons (ongeveer 60 liter) dat is 90 Euro om die bak op te vullen. Zo'n beetje 8 tot 9KM per liter. Uit nieuwschierigheid even naar MPG gekeken, krijgt ongeveer zelfde als mijn SUV.
Wat betreft bankrekening openen:
Wij hebben sinds kort een collega uit Japan hier zitten. Sinds zondag heeft hij een vast adres hier in de VS. Maar voor zijn verhuizing naar zijn nieuwe woning heeft hij een rekening weten te open bij Citi bank. - EDIT- Hij heeft gewacht tot hij zijn nieuwe adres wist.
Hier een leuk topic hier over op een andere site: http://money.stackexchange.com/question ... unt-in-usa
Of te wel het is mogelijk, afhankelijk van de bank, en je moet een vast adres kunnen tonen.
Laatst gewijzigd door Big_Mo op 19 okt 2016, 15:23, 2 keer totaal gewijzigd.
@bedeve: Ik denk dat we hier op het forum toch vooral zijn elkaar een juist en goed advies te geven.
Iemand wijzen op het openen van een bankrekening in Amerika (voor zover dat mogelijk is) en dan maar een adres van een vreemde te gebruiken getuigt bij mij niet van een goed advies en je begeeft je volgens mij op glad ijs dan. Ik zou het nooit iemand willen adviseren.
Maar misschien ben ik bevooroordeeld met mijn financiële achtergrond...
1. Er zijn mensen die " Ik zet daar mijn vraagtekens bij " gebruiken als STOP Teken.
2. Er zijn mensen die " Ik zet daar mijn vraagtekens bij " gebruiken als uiting van nieuwsgierigheid en vandaaruit verder gaan kijken.
Wat leuk ; ik lees iets nieuws; hoe zit dat in elkaar ?
Jouw opmerking is : " Maar misschien ben ik bevooroordeeld met mijn financiële achtergrond... "
Wat het een nou met het ander te maken heeft ?
Laatst gewijzigd door bedeve op 19 okt 2016, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuur mij een PB !
Big_Mo schreef:
Wat betreft bankrekening openen:
Wij hebben sinds kort een collega uit Japan hier zitten. Sinds zondag heeft hij een vast adres hier in de VS. Maar voor zijn verhuizing naar zijn nieuwe woning heeft hij een rekening weten te open bij Citi bank. - EDIT- Hij heeft gewacht tot hij zijn nieuwe adres wist.
.
Het is even zoeken.
Vooral je geen SSNB hebt
Maar kan prima, dankzij online banking
Stuur mij een PB !
Coyote schreef:
Ik ben multi millionaire optie strateeg en nog steeds niet bevooroordeeld.
Ik baal ook nog steeds zo over mijn zakgeld van vroeger !! Maar u moet wel weten dat ik verkeer in vooraanstaande kringen
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Wij hebben in 2011 probleemloos zonder visum of SSN een bankrekening geopend bij Bank of America, we gebruikten het adres van kantoor, maar hadden volgens mij vanalles kunnen gebruiken. Er is geen adrescontrole volgens mij. Niet alle banken zullen willen meewerken als je geen SSN enzo hebt, maar er zijn er zeker wel waar het gewoon kan.
@ hemmie » het is fijn dat jij in een aantal onderwerpen kennis deelt.
Niet hoe je het graag zou willen hebben, of denkt dat het misschien ,eventueel, of mogelijk zou kunnen zijn.
Van horen zeggen.,..
Zeg het nou eens hoe het is ...
Laatst gewijzigd door bedeve op 19 okt 2016, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuur mij een PB !
@ Roland Niet zuchten; lees het gewoon nog eens over ; :
1. Er zijn mensen die " Ik zet daar mijn vraagtekens bij " gebruiken als STOP Teken.
2. Er zijn mensen die " Ik zet daar mijn vraagtekens bij " gebruiken als uiting van nieuwsgierigheid en vandaaruit verder gaan kijken.
Wat leuk ; ik lees iets nieuws; hoe zit dat in elkaar ?
Stuur mij een PB !
bedeve schreef:aannames, invullingen , non reacties en arrogante "u moet wel weten wie ik ben " reacties stoten mij wel af , en daar reageer ik op
Tjonge, wist niet dat mijn kijk op bepaalde zaken en mijn mening over bepaalde adviezen zo opgevat werden...
Als je het niet eens bent met mijn adviezen of hoe ik tegen bepaalde zaken aankijk, reageer daar dan op door normaal te reageren. Reacties van jou zoals enkele berichten hierboven kan ik niets mee en ga ik ook niet verder op in.
Roland
Edit: zie dat je bovenstaande quote inmiddels weggehaald hebt...
Coyote schreef:
Roland
Tjonge, wist niet dat mijn kijk op bepaalde zaken en mijn mening over bepaalde adviezen zo opgevat werden...
De truttige,ouwewijverige nichterige "Zucht " blijft dan achterwege
Stuur mij een PB !
Een bankrekening is niet bedoeld voor crash and burn, dzw eenmalig even gebruiken en daarna snel even dumpen. Hemmie, ik geloof dat jullie van plan waren om hier te wonen, dus jullie situatie is toch heel anders dan iemand die hier voor maximaal 10 dagen is.
Mocht de TS het lukken om een rekening bij de Bank of America te openen, daar een groot bedrag op te zetten en daarna dat bedrag in z’n geheel op te nemen, is het houden van de rekening erna niet gratis! De rekening zal minstens $10 per maand gaan kosten als men niet continue een bepaald saldo actief heeft staan – ik geloof minimaal $1500. Als de bank de $10 probeert af te schrijven van een lege rekening komt er nog $50 fee bij, elke maand!
Verder eist Federal Law dat financiële instellingen adresverificatie moeten uitvoeren voor het verschaffen van een rekening. Tenzij de zakenpartner nadrukkelijk een toestemming heeft gegeven om zijn adres te gebruiken zou ik niet zomaar een adres opgeven en hiermee federale wetten overtreden!
Finally, een bankrekening openen en zeven dagen later komen sluiten roept natuurlijk wat vragen op.
@ adam747 ; even los van de uitgesproken duurzaamheid zijn de door jou genoemde voorwaarden wel juist.
Verificatie van een huisadres is en blijft een moeilijk element.Een UPS Store of bedrijfsadres is een hele passende mogelijkhijd
Er zijn banken met bijkomende voorwaarden zodat alleen op naam ./ adres boeken geen mogelijkheid is.
Stuur mij een PB !
Sommige financiële instellingen volgen Federal Law zo strikt dat ze een bewijs van adres vragen in de vorm van een energierekening. Niet elke instelling doet dat maar dat wil niet zeggen dat jezelf niet verantwoordelijk bent.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.