Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Wendyfreely: Wie wil er met mij meedenken?
-
- Amerika-ontdekker
Reis Wendyfreely: Wie wil er met mij meedenken?
Jaaaaaa, de tickets zijn geboekt! Juli-augustus 2017 ga ik samen met mijn gezin naar ZuidWest Amerika!
Ik heb al een aantal maanden geleden een route met jullie gedeeld maar aangezien we nu aankomen en vertrekken vanuit LA zal de rondreis er weer anders uit zien.
Ik heb nu 2 vragen:
1) Ik wil eigenlijk heel graag San Diego aandoen omdat ik daar naar de dierentuin wil met de kinderen. Ik heb alleen geen idee of dit haalbaar is aangezien we niet alleen maar willen rennen en vliegen deze reis. We willen eindigen met wat rust aan de kust.
2) ziet de route er verder goed uit?
Dag 1 LA
Dag 2 LA
Dag 3 Salinas (familie bezoek)
Dag 4 Salinas
Dag 5 SF
Dag 6 SF
Dag 7 Sequoia
Dag 8 Sequoia
Dag 9 Yosimite
Dag 10 ML/Bishop
Dag 11 Death valley
Dag 12 Las vegas
Dag 13 Las vegas
Dag 14 Zion
Dag 15 Zion
Dag 16 Bryce
Dag 18 Page
Dag 19 Grand Canyon
Dag 20 Kingman
Dag 21 Palm Springs
Dag 22 LA
Dag 23 LA
Dag 24 LA
Dag 25 vertrek Nederland
Dag 26 Aankomst Nederland
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ik heb al een aantal maanden geleden een route met jullie gedeeld maar aangezien we nu aankomen en vertrekken vanuit LA zal de rondreis er weer anders uit zien.
Ik heb nu 2 vragen:
1) Ik wil eigenlijk heel graag San Diego aandoen omdat ik daar naar de dierentuin wil met de kinderen. Ik heb alleen geen idee of dit haalbaar is aangezien we niet alleen maar willen rennen en vliegen deze reis. We willen eindigen met wat rust aan de kust.
2) ziet de route er verder goed uit?
Dag 1 LA
Dag 2 LA
Dag 3 Salinas (familie bezoek)
Dag 4 Salinas
Dag 5 SF
Dag 6 SF
Dag 7 Sequoia
Dag 8 Sequoia
Dag 9 Yosimite
Dag 10 ML/Bishop
Dag 11 Death valley
Dag 12 Las vegas
Dag 13 Las vegas
Dag 14 Zion
Dag 15 Zion
Dag 16 Bryce
Dag 18 Page
Dag 19 Grand Canyon
Dag 20 Kingman
Dag 21 Palm Springs
Dag 22 LA
Dag 23 LA
Dag 24 LA
Dag 25 vertrek Nederland
Dag 26 Aankomst Nederland
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Re: Reis Wendyfreely: Wie wil er met mij meedenken?
Ik ga het gewoon vragen, wat is je reden dat je maar 1 dag in Yosemite doorbrengt? Zit even op Google Maps te kijken, Sequoia -> Yosemite is een goede 2 en half uur rijden. Wellicht nog wat stops onderweg.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik zou ook een dag Yosemite toevoegen. Misschien ten koste van een dag LA? Je bent daar in het begin een dag en op het einde nog een aantal dagen. Of wil je in die tijd nog San Diego erbij doen?
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Afhankelijk van waar je in LA overnacht kan je best een dag op en neer voor de SD Zoo. Of haal palm Springs uit je route en rij van Kingman naar San Diego. Dan de volgende dag de zoo en daarna door naar LA.
LA -Salinas zou ik via de snelweg rijden, want via de kustroute is het erg ver voor op 1 dag.
LA -Salinas zou ik via de snelweg rijden, want via de kustroute is het erg ver voor op 1 dag.
-
- Amerika-ontdekker
Nou in mijn vorige route had ik inderdaad ook 2 dagen Yosemite staan! Ik maak er 2 dagen van en twijfel nog of ik op en neer rij vanuit LA of dat ik Palm Springs oversla. Is daar iets bijzonders te zien dan? Ik had het er volgens mij in staan ter onderbreking van een lange autorit.
Ik kan ook eventueel 1 dag bij Sequoia weg halen of is het juist wel fijn 2 overnachtingen daar?
Ik kan ook eventueel 1 dag bij Sequoia weg halen of is het juist wel fijn 2 overnachtingen daar?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom zou je naar Palm Springs willen? Dat suggereert ook niemand. Ik zou ook van Kingman in een keer naar SD rijden.
Voor Sequoia (en Kings Canyon) zijn twee nachten toch wel het minimum.
Waar is dag 17?
Marianne
Waar is dag 17?
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Hahaha ik zie nu waar het fout is gegaan,ik ben die extra dag in Yosemite vergeten erbij te zetten en dat viel niet op omdat ik dag 17 heb overgeslagenMartin & Marianne schreef:Waarom zou je naar Palm Springs willen? Dat suggereert ook niemand. Ik zou ook van Kingman in een keer naar SD rijden.
Waar is dag 17?
Marianne

Ik had uitgezocht dat je zo'n 6 uur onderweg bent vanuit Kingman naar San Diego (vandaar een overnachting in Page). Vind het best pittig voor de kids zo lang in de auto maar misschien slaan we die inderdaad wel over en rijden we toch in 1 keer door naar San Diego. Nog even goed over nadenken

-
- Amerika-ontdekker
Vraag me trouwens ook af of het de moeite waard is om te kamperen in La in Malibu RV Park? Is dat de moeite waard om nog op het einde van de vakantie te doen of raden jullie een hotel aan om te relaxen voor vertrek? Ik twijfel zo omdat je een kampeerplaats met zeezicht niet vaak tegen komt 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Nou ja, een dagje daar in de buurt aan een zwembad, de coachella valley verkennen, salton sea/anza borrego, aerial tramway, walk of fame, eens een kijkje nemen bij al die windmolens, evt op en neer naar Joshua Tree... Genoeg te doen in die omgeving hoor.Waarom zou je naar Palm Springs willen?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2413 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties