Misschien ook nog even mijn ervaring? Is eigenlijk gewoon dezelfde als van iedereen, hier maar ik gooi het er maar bij

Auto opgehaald met de print van Nationalcars.com. Niet van Expedia, want daarop staat nog het reservatienummer met COUNT.
Meteen naar de garage gegaan in LAS en een mooie auto uitgekozen. Dat was voor ons de eerste keer, en meteen ook een beetje anders dan verwacht: Er was geen rij voor een FCAR, die wij officieel hadden geboekt. Alles stond zowat door mekaar. Er was alleen een heel stuk EA, waar wij ook uit mochten kiezen, en voor de rest alleen onduidelijkheid. Ik ging het navragen, en zei dat we wel EA hadden, maar niet Executive. Ze bedankte mij voor mijn eerlijkheid, wat mij doet vermoeden dat ik ook gewoon uit de EE had mogen nemen?
In ieder geval een mooie midsize SUV kunnen meenemen voor 3 weken, aan 180€. Dus ontzettend bedankt, harryh!
Aan slagbomen bleek er wel een probleempje met de reservatie, volgens de beste man had ik m'n naam en gegevens niet bijgevoegd aan de reservatie. Die heeft hij uit m'n EC-informatie gehaald, en erbij geplaatst. Verder geen probleem, maar ik denk dat het komt doordat de boeking via Expedia is gegaan, want ik had toch echt mijn gegevens netjes ingevuld.