Aangezien ik toch regelmatig in de USA zit dacht ik dat het wel handig zou zijn om me even op dit forum aan te melden.
Mijn naam is Sam, ik kom uit België en ik ben helemaal gek van reizen! Amerika blijft één van m'n favoriete bestemmingen en ondertussen heb ik ook al (in totaal) twee jaartjes in Los Angeles gewoond.
Daar begon ik met een B1/B2 toeristenvisum en iets later ben ik er voor even beginnen studeren. In totaal ben ik er dan zo'n twee jaar geweest en dat was wel even genoeg voor me.
In totaal denk ik dat ik er ongeveer 7 heen-en-weer vluchten naar Los Angeles heb opzitten (PFOEH!) en in Amerika zelf een tiental binnenlandse vluchten...
Naast Los Angeles bezocht ik ook New Orleans (zie hieronder), Las Vegas, San Francisco, Phoenix, Washington DC, Chicago, Miami, Key West, Orlando, en uiteraard New York.
Op het einde van mijn studie ben ik nog even verder door de US gaan trekken en absoluut verliefd geworden op New Orleans. Hoewel de stad zeker niet onbekend is, vind ik ze toch wat ondergewaardeerd.
Lekker eten, een heerlijke zuiderse sfeer, de mystiek die er nog steeds rondhangt, mooie natuur, ...
Naast Amerika heb ik ook heel wat andere landen gezien, maar de 'westerse' wereld is toch altijd leuk om naar terug te keren.
Het volgende wat ik graag in Amerika zou zien is wellicht Texas en het hoge noorden... Er is nog zo veel te zien en tips zijn altijd welkom. Daarom dat ik me ook hier even aanmeldde

Groetjes!
Sam