Sorry, maar ik hoop toch echt niet dat je zo naïef bent...
Het is toch je reinste kolder te stellen dat een ticket ineens niet meer beschikbaar is?
Ik kies uit de beschikbaarheid van dát moment een ticket en ga verder met het boekingsproces. Op dát moment is dat ticket voor die prijs dus beschikbaar en wordt voor mij gereserveerd, ongeacht of ik 'm uiteindelijk wel of niet boek. Immers, anders zou ik 'm ook niet kunnen boeken. Iemand die ná mij een selectie maakt terwijl ik nog in het boekingsproces zit, die zou 'm voor de hogere prijs aangeboden moeten krijgen. Dat zou logisch zijn en vooral fair!
Een verhoging van de ticketprijs tijdens het boekingsproces hoort gewoon niet en vraag mij af of het juridisch wel helemaal oké is. De prijs waarvoor het aangeboden wordt, zou de uiteindelijke prijs moeten zijn. Tenzij expliciet aangegeven staat dat een prijsverhoging tijdens het boekingsproces mogelijk is maar zelfs dat zou voor mij al een reden zijn af te haken omdat je dan nooit met zekerheid een prijs weet.
Maar goed, zolang mensen het gewoon maar accepteren en extra voor het ticket betalen is Delta/KLM de lachende derde...
Roland