Eeuwige roem...
@ Stan.Gobien:
Dat we met z'n allen nog maar vele leuke, interessante, en informatieve berichten mogen blijven schrijven hier op het forum.
Ruim 13 jaar geleden, op 7 september 2003 schreef Dennis het eerste bericht. Een maand later ontdekte ik het forum bij toeval en bleef vanaf toen plakken omdat het forum een welkome informatiebron was voor Amerika. Mijn info over Amerika haalde ik tot dan toe voornamelijk uit reisverslagen van anderen. Andere fora over Amerika waren er toen ook al maar daar vond ik niet de leuke en informatieve sfeer die hier vanaf het begin wel was.
Gestaag groeide het forum. Je 'leerde' forumleden beter kennen, vooral door de open en ongedwongen sfeer hier. Er ontstonden zelfs vriendschappen doordat men elkaar ook in de privésfeer opzocht. Meetings werden georganiseerd en ook tijdens mijn reizen door Amerika heb ik verschillende forumleden in Amerika zelf opgezocht.
Dagelijks was ik wel op het forum te vinden en toen ik als mod gevraagd werd door Dennis hoefde ik daar dan ook niet over na te denken, natuurlijk wilde ik dat.

Met veel plezier heb ik dat gedaan en was in 2007 ook één van de redenen enkele mods, waaronder Dennis, in Amerika op te zoeken. Volgens mij is daar het idee ook ontstaan routekaartjes voor de forumleden te maken en samen met een andere mod hebben wij die taak lange tijd op ons genomen. Voor mij zelf toch wel één van de leukste periodes hier op het forum, ondanks dat het heel veel (vrije) tijd vergde.
Nadat in de loop van 2012 mijn interesse voor het forum wat afnam en ik er in 2013 een tijdje afstand van heb genomen, heb ik vorige maand de draad weer opgepakt en hoop hier nog lang aanwezig te zijn.
Dennis en alle overige forumleden, op naar de 2.000.000 berichten op dit mooie en informatieve forum!!
Roland