aha nja maakt ook niet uit, heb zelf geen plannen om naar de VS te gaan in 2017.
Wel mooi dat het kan vanaf Eelde. Ben benieuwd of er daadwerkelijk ook reizigers zijn.
Hinko ;ik ben op dit moment Dusseldorf aan het testen ,en het bevalt me prima in het Holiday Inn hotel in Ratingen.
Net even gezwommen .
Morgen om 5.20 uur de shuttle.
Maar ik kan niet wachten om vanaf Eelde te vliegen.
s'ochtends na het ontbijt me weg laten brengen.
20 minuten later in de vertrekhal.
Naar San Francisco betekent het om 9.10 uur vertrekken naar Copenhagen.
Daar overstappen en om 14.45 uur lokale tijd in San Francisco aankomen....
Dat betekent net in het begin van de megaspits op de weg komen en mooi op tijd voor het avondeten aan kunnen schuiven.
Terugreis mooi sávonds vertrekken en om 18.15 aankomen op Eelde.
Dat betekent om 18.45 thuis een glaasje inschenken
Kan niet wachten....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Naar Kopenhagen vlieg je met Nordica.
Daarna kun je overstappen op vluchten van Star Alliance.
Je kunt via SAS bijvoorbeeld ook vluchten boeken met vertrekplaats Groningen. Niet alle bestemming hoor maar San Francisco en Boston volgens mij sowieso.
Hinko schreef:Naar Kopenhagen vlieg je met Nordica.
Daarna kun je overstappen op vluchten van Star Alliance.
Het mooie is dat het een Star Alliance vlucht is
De Nordica vlucht hoort daar ook bij.
Dat maakt het juist zo bijzonder mooie link vanaf
Eelde.
Rondkijken op DUS zie ik ook voor Eelde een mooie toekomst
Stuur mij een PB !
Op dit moment zie ik prijzen vanaf ± € 540 naar LAX in mei '17 via AMS op schipholtickets.nl.
Sinds mijn boeking een maand geleden lagen de prijzen steeds zo rond de € 800, nu dus weer een stuk lager. Nog steeds een stuk hoger dan waar ik het voor geboekt heb maar tot € 550 vind ik het een prima prijs.
Voor wie nog aan het zoeken is, wellicht zit er voor jullie bestemming een leuke aanbieding bij?
Hinko schreef:. Niet alle bestemming hoor maar San Francisco en Boston volgens mij sowieso.
Over een aantal maanden, als die Nordica vlucht in alle Star Alliance systemen is opgenomen wordt het elke bestemming.
week-endje Stad- Chicago ?
Om 9.10 uur wegvliegen en s'middags in Chicago zijn .
Mits....die Nordica vlucht op kopenhagen blijft bestaan.
Stuur mij een PB !
Ik heb deze week ook maar de knoop doorgehakt en vliegen 10/6 - 29/6 2017 voor 543 Euro van AMS via LHR en LAX naar Vancouver. Terug via LHR naar AMS. AA tickets, vluchten met BA-AA en BA. Helaas de Flash-Sale van drie weken terug gemist, maar ben nu ook niet ontevreden.
Geboekt via Schipholtickets.nl
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Ik heb de flash sale ook gemist en zie al een paar weken geen prijzen onder de 500 Euro voor ons rondje New Orleans - Houston - Dallas - New Orleans van 22 april tot 6 mei.
Nu heb ik al eens hele lage prijzen voorbij zien komen van Norwegian vanaf Stockholm en Kopenhagen. Ik gebruik nu AMS-BRU-DUS als vertrek maar als ik daar Stockholm en Kopenhagen aan toevoeg daalt de prijs met 150 Euro vergeleken met AMS-BRU-DUS. Ik zie nu prijzen zoals tijdens de flash sale van 380-390 Euro. BA en Lufthansa komen er nu als goedkoopste uit (en niet Norwegian) dus een voorzichtige conclusie is dat Norwegian de prijzen naar beneden duwt in deze regio.
Als je een goedkoop Transavia-ticket of andere low-cost kunt scoren kan dit dus een optie zijn. Je hebt dan wel 2 overstappen (tenzij je een rechtstreekse vlucht kunt vinden) en je zult de low-cost extra moeten betalen voor je bagage.
Dat heb ik ook al een aantal keer als tip hier gegeven @cvr. Vertrekken vanuit Oslo of Stockholm is inderdaad veel goedkoper dan vanuit de Benelux. Zelfs in de zomermaanden. Standaard lagere prijzen. Wat vaak ook mogelijk is, is vertrekken vanuit Oslo of Stockholm en dan wel terug op Amsterdam. Ook dat scheelt vaak al een hoop ten opzichte van een retour vanuit AMS, DUS, BRU. Zelf ook eens vanuit Stockholm naar Florida gevlogen en terug op Amsterdam met BA voor nog geen 280 euro
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
De KLM heeft weer goedkope vluchten vanaf Düsseldorf in de aanbieding. Voor een retourtje naar LA betaal je met als uiterste vertrekdatum 18 mei 365 euro. Voor 496 euro heb je nog een uiterste vertrekdatum van 28 juni. Bij de meeste van die vluchten vlieg je eerst naar Amsterdam om van daar rechtstreeks naar LA te vliegen.
Helaas ligt de prijs eind juli/begin augustus op meer dan 1000 euro. Dus wij hebben er niet veel aan.
Ik ben aan het kijken met je bovenstaande tip, ik blijf alleen boven de 500 euro uit komen door een dure retourticket vanaf LAX/SFO terug.
Heenreis is inderdaad erg voordelig, doe ik misschien iets verkeerd?
Wij gaan van 6 juni t/m 23 juni en zat aan het volgende te denken:
Ams > Stockholm
Stockholm > LAX
----
SFO > Stockolm of Ams
@tristanvb een ticket Stockholm-LosAngeles, San Francisco-Stockholm kost je in die period 380,- bij airBerlin. Maar goed, daar komt nog wel je ticket Stockholm bij.
Die combinatie die je zoekt met terugvliegen op amsterdam kost je momenteel idd rond de 500,-. En heen en terug Amsterdam 580,- met Austrian en AirCanada. Persoonlijk zou ik gewoon nog even wachten. Er komen echt wel weer goedkope tickets. Of als dusseldorf dichtbij voor je is (467,- met KLM) : http://www.momondo.de/flightsearch/?Sea ... e&NA=false
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.