Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

boot huren in cape coral

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Ingrid67
Amerikafan

boot huren in cape coral

Bericht door Ingrid67 »

Wij zijn aan het kijken voor een villa in Cape Coral. (eind mei) Het liefst aan het kanaal, zodat we een boot kunnen huren. Nu is mijn vraag, waar kun je een boot huren voor 1 of 2 dagen voor een redelijke prijs? Wij vinden 200 euro per dag best een hoop geld. En hoe gaat zo iets? wordt de boot dan bij je steiger afgeleverd? Kun je er dan zo mee wegvaren?
Iemand nog een tip voor een geschikte villa voor 6 personen?
Groeten Ingrid
Kletskous
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: boot huren in cape coral

Bericht door Kletskous »

Bij de villa die wij gehuurd hebben is een boot aanwezig. Kost ca. 110,00 dollar per dag huur.
Ik weet dat er altijd een verplichte instructie dient plaats te vinden van ca. 2-3 uur, die kost ook nog eens rond de 100 dollar.
Als het goed is komt de contactpersoon ter plaatse ons t.z.t. die uitleg geven.

Maar ervaring kan ik je dus nog niet geven. Andere forumleden vast wel.
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Ingrid67
Amerikafan

Bericht door Ingrid67 »

Hoi kletskous, dat zijn al wel betere prijzen...
Heb je ook een link van het huis wat jullie huren?
Gr. Ingrid
Kletskous
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Kletskous »

Kijk eens op Homeaway.nl daar staan er genoeg op en zo hebben wij onze villa's ook gevonden.

Ook prettig contact gehad met www.florida-USA.nl voor villa Palm Breeze. Erg vriendelijke dame en prettig mailcontact gehad. Wij vonden em alleen uiteindelijk toch wat duur, maar erg mooie villa en locatie!
En Happy Flipper vond ik er ook zeer goed uitzien!

Succes!
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
kendor
Amerikakenner

Bericht door kendor »

Ingrid67 schreef:Wij zijn aan het kijken voor een villa in Cape Coral. (eind mei) Het liefst aan het kanaal, zodat we een boot kunnen huren. Nu is mijn vraag, waar kun je een boot huren voor 1 of 2 dagen voor een redelijke prijs? Wij vinden 200 euro per dag best een hoop geld. En hoe gaat zo iets? wordt de boot dan bij je steiger afgeleverd? Kun je er dan zo mee wegvaren?
Iemand nog een tip voor een geschikte villa voor 6 personen?
Groeten Ingrid
Je kunt ook een boot huren bij een verhuurbedrijf. Dan vaar je daar van weg.
Zelf huren wij via VRBO. Inmiddels 3 villa's gehuurd in Cape Coral en aankomend jaar waarschijnlijk weer.
Veel villa's hebben de mogelijkheid erbij om de boot erbij te huren voor een periode.
vanzwiet
Amerika-newbie

Bericht door vanzwiet »

Wij hebben July 2014 een mooie villa met boot gehuurd, via HomeAway, villa Santa Rosa. Deze is in het bezit van de Limburger Sjef, wel zo makkelijk, je kunt hem gewoon bellen en goede afspraken maken, geld overmaken naar een Nederlandse rekening. Ik weet niet meer hoeveel de boot per dag kostte, maar het was wel de moeite waard.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer