Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 4

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 4

Bericht door Coyote »

En ik vind dat het forum dus een stapje verder moet gaan indien hier kortingscodes/constructies aanbevolen worden (dus enkel nog met uitleg en voorwaarden) en dat men niet meer aangeeft 'dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen...'

Dit hoeft overigens niet alleen maar te slaan op autohuur maar ook op bijv. ook op vliegtickets, hotel- en motelhuur of ieder ander iets waar kortingscodes/bepaalde constructies aanbevolen worden.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Zullen we nu met z'n allen weer echt on-topic gaan?
Deze discussie gaan we niet opnieuw voeren. Het huidige beleid werkt prima en we zien geen reden tot verandering.

Een collega gaat volgend jaar naar de VS en zoekt nog een goede deal, dus help eens mee :wink:
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

En voor degene die het erg leuk vinden om alles uit te pluizen: ik zoek nog een goeie deal in Augustus: 3 weken van en naar JFK :wink: :mrgreen:
( en ja, ik heb zelf ook al heel veel aanbieders vergeleken natuurlijk!!) Tot nu toe kom ik op autoeurope.de volgens mij het goedkoopst uit ( midsize suv. zou liever een minivan doen, maar de midsize suv's zijn al aardig aan de prijs)
FamMandersGoesUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door FamMandersGoesUSA »

Top! Vandaag zijn de prijzen bij hertz. nl in één keer weer een stuk goedkoper!
Ik heb de Chevy Suburban voor 24 dagen (21-07 14-08) voor € 1178

Joepie heb die andere van Hertz,de maar weer gewist!!! :clap: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hinko schreef:Zullen we nu met z'n allen weer echt on-topic gaan?
Deze discussie gaan we niet opnieuw voeren. Het huidige beleid werkt prima en we zien geen reden tot verandering.
Volgens mij was ik alweer terug on topic gegaan. :wink:

Beetje jammer dat voorstellen op voorhand weer afgekeurd worden... Ach ja, sommige zaken veranderen nooit...
butterfly schreef:ik zoek nog een goeie deal in Augustus: 3 weken van en naar JFK :wink: :mrgreen:
( en ja, ik heb zelf ook al heel veel aanbieders vergeleken natuurlijk!!) Tot nu toe kom ik op autoeurope.de volgens mij het goedkoopst uit ( midsize suv. zou liever een minivan doen, maar de midsize suv's zijn al aardig aan de prijs)
Welke prijs heb je zelf gevonden?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Het was ook niet alleen voor jou bedoeld Ronald. Het was een algemeen bericht.
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 »

FamMandersGoesUSA schreef:Top! Vandaag zijn de prijzen bij hertz. nl in één keer weer een stuk goedkoper!
Ik heb de Chevy Suburban voor 24 dagen (21-07 14-08) voor € 1178
Top!
Voor welke locatie is dat?
Ik heb ook even snel gekeken maar bij mij zijn de prijzen op Hertz.nl precies hetzelfde als eerder deze week en een Suburban is niet beschikbaar volgens Hertz.nl (op fr. was die van de week wel beschikbaar). Ik wil ophalen op SF en voor de periode 4 juli tm 24 juli.
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Coyote schreef:
butterfly schreef:ik zoek nog een goeie deal in Augustus: 3 weken van en naar JFK :wink: :mrgreen:
Welke prijs heb je zelf gevonden?

Roland
De goedkoopste die ik vond was 1150 euro bij autoeurope.de ( voor 13 aug t/m 2 sept avond)
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

Ook wij hebben vandaag een SUV gereserveerd bij Herz voor de zomer, via herz.nl met de ANWB-code (wij hebben een ANWB-lidmaatschap)
Normaal huren wij een auto bij Alamo, maar vanwege de goede prijs nu bij Herz. Ik heb een vraag over de verzekering, want dat is anders dan bij Alamo. Wij zijn bij Alamo volledig verzekerd en zonder eigen risico. Ik heb aan Herz gevraagd wat de volledige verzekering bij hen inhoudt.
Inclusief
AIRPORT CONCESSION RECOVERY
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
Belasting
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering VEHICLE LICENSING FEE RECOVERY
Customer Facility Charge
STATE TOURISM ASSESSMENT Energy Toeslag
Onbeperkt mijl inclusief
Wij kregen dit antwoord van Herz: "Onze standaardtarieven bevatten normaal gezien de basisdekkingen LDW en LIS. LDW is de schade- en diefstalverzekering, hierbij behoudt u een eigen risico van $500 in het geval van vandalisme, maar bent u verder volledig gedekt voor schade en diefstal. LIS is de aanvullende aansprakelijkheidsverzekering, dit betekent dat u gedekt bent tot $1 miljoen in geval van schade aan bezittingen of medische kosten van derden. Dit bedraag is verlaagd naar $100.000 als de derde partij niet of onderverzekerd is."
Heeft iedereen deze ervaring bij Herz (met eigen risico) en zijn we nu goed verzekerd?
Alvast bedankt!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ja, dat verhaal over het vandalisme is sowieso bekend. Daar is vorig jaar nog een hele discussie over geweest hier.

Gooi het woord ´vandalisme´ maar even in de zoekfunctie. Voor ons was de mooie prijs bij Hertz reden genoeg om het eigen risico in dit uitzonderlijke geval te accepteren.
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

De goedkopere SUV prijzen die sommige hier sinds gisteren bij hertz zien, krijg ik niet te zien (zelfde prijzen als eerder ).
Ik gebruik ook anwb lidmaatschapscode (ben ook echt anwb lid).
Ik ben echter geen lid bij Hertz. Kan dat het zijn?
Of misschien cookies? (ondanks dat ik cookies heb verwijderd zijn bij opnieuw openen van de website toch steeds de velden al ingevuld, dus lijkt erop dat hij de cookies van hertz niet echt verwijderd)
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

wat dat eigen risico betreft. ik heb de visa goldcard van de anwb en die dekken dat eigen risico als je de auto met die kaart betaalt.

Eigen Risico Autohuurverzekering: het eigen risico bij schade aan een huurauto, die volledig betaald is met de ANWB Visa Gold Card, is verzekerd tot maximaal € 750,-.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bedankt voor alle informatie.
Wij hebben ook een Visacard van de ANWB, maar hebben met een andere cc geboekt. Kunnen we dit nog veranderen?
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Als je al betaald hebt niet, anders is het geen probleem.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

@babarage En daarnaast juridische ondersteuning tot Eur. 5000 bij een conflict met de verhuurder .

Dat zijn echt leuke voordelen van die ANWB Visa Gold Card
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bedankt, we hebben geboekt zonder vooruitbetaling, dus kunnen het nu gaan veranderen, zijn we toch volledig verzekerd. Bedankt voor de tip!
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

@ Maarten-Annique ; Voordat je te enthousiast wordt; Het gaat op voor de ANWB VISA Gold Card

http://www.anwb.nl/creditcard/gold-card

:offtopic:

DE Nationale Nederlanden Visa Card heeft een eigen risico verzekering van Eur. 500
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
mhmobiel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door mhmobiel »

Wij hebben vandaag ook de voordelige tarieven bij Hertz ontdekt en hebben een Midsize SUV geboekt: 11/07 tot 02/08 voor 980,-- inclusief one-way fee (Ophalen Salt Lake City, inleveren in Las Vegas.
Hans_Belgium
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Hans_Belgium »

Als ik de prijzen voor volgende zomer zie, zie ik dat de prijzen veel duurder zijn dan voorgaande jaren.
Budget komt er nog redelijk uit, maar we hebben geen ervaring met Budget, zijn ze te vergelijken met Alamo of Hertz?

Mvg Hans.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Mmm, wij hadden dit jaar een Premium SUV van Hertz, gloednieuwe (800 Miles op de teller) GMC Yukon XL met alle bedenkbare snufjes.

Vrienden van ons haalden een paar weken later een zelfde type op, Ford Expedition EL bij Budget, die een jaar oud was en 30.000 mile had gedraaid. Ook een mooie auto hoor, maar duidelijk minder luxe.

Allebei op SFO, maar die van ons ging terug en die van hun naar LA. Weet niet of dat nog wat uitmaakt? Bovendien was het in april, wellicht hadden wij net een uit de nieuwe vloot en zij nog niet?

In Nederland heb ik geregeld gehuurd bij Budget en zijn het altijd keurig auto´s en goede service.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer