Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ervaringen Gate 1

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Mariah
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

ervaringen Gate 1

Bericht door Mariah »

Voor komende augustus wil ik een retour Vancouver boeken. Ik denk er over om een vlucht van Air Transat te boeken.
Het goedkoopst is dit via Momondo bij Gate 1. Heeft iemand ervaring met Gate 1, is dit betrouwbaar?
Iets duurder wordt het anders bij Budgetair (of 38 euro pp meer bij air transat zelf).

Marijke
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: ervaringen Gate 1

Bericht door headhunterke »

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik wil je wel even op iets wijzen.
Het klopt dat 3rd party websites inderdaad regelmatig goedkopere prijzen hebben vergeleken dan wanneer je bij de airline zelf zou boeken.
Maar er is wel een addertje: veel van die tickets zijn extreem beperkt qua flexibiliteit. Ook al wanneer je niet zelf wil veranderen, kan het vaak zijn dat bijvoorbeeld bij afgelastingen of vertragingen veel minder opties beschikbaar zijn indien het nodig zou blijken dat je vlucht moet gewijzigd worden.

Ook wanneer er een probleem zou zijn met je reservatie (hetgeen wel vaker voorvalt dan je zou denken; ook al lijkt aan jouw kant alles in orde) kan de airline in veel gevallen niets doen voor jij contact opneemt met de betrokken website. En laat dat in vele gevallen nu net het heikelijke punt zijn.

Daarmee wil ik niet zeggen dat je in geen geval bij een 3rd party moet boeken, maar als het prijsverschil dermate klein is (een paar tientjes in jouw geval) dan betaal ik liever dat verschil. Bekijk het een beetje als een kleine extra verzekering in geval van problemen.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Bekijk ook wat altijd het totale eindbedrag is.
Sommige third party's hanteren nogal, vind ik dan, hoge administratiekosten of hoe ze het ook noemen.
Maak altijd een proefboeking tot aan het moment dat je moet betalen dan zie je meteen of er ook extra kosten bijkomen.
Soms lijkt een third party goedkoper te zijn, door die extra kosten moet je alsnog meer betalen.
Mijn voorkeur heeft ook altijd rechtstreeks boeken bij de maatschappij.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Volgens mij had mijn schoonzus afgelopen zomer de tickets naar Canada ook bij gate1 geboekt, geen problemen gehad, dus ook geen problemen met gate1.
Ik boek zelf ook bij voorkeur rechtstreeks bij de maatschappij, alleen bij een groter prijsverschil wil ik de gok wagen en via een broker boeken. Voor een paar tientjes pp zou ik het waarschijnlijk nog niet doen.
Terug in Texas!
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

Wij hebben dit jaar via Gate1 tickets Amsterdam - Miami - Amsterdam geboekt. Uitgevoerd door BA. Was allemaal prima geregeld. Tickets waren ook in de systemen van BA bekend. Als ze substantieel goedkoper zijn zou ik zeggen; gewoon doen.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
alex1981
Amerika-ontdekker

Bericht door alex1981 »

In mei 2015 zijn wij met BA van AMS naar TPA gevlogen.
Tickets geboekt via gate1. Alles verliep prima. Volgens mij is het een zusterbedrijf van tix.nl
diver99
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door diver99 »

Heb al diverse keren bij Gate 1 geboekt en ben uiterst tevreden. Werd continu op de hoogte gehouden van tijdenwisseling van de tickets. Kreeg direct mail na het boeken met een duidelijk overzicht met wat we geboekt hadden , hoeveel dit allemaal gekost had.
Zou zo weer bij ze boeken
Mariah
Amerikafan

Bericht door Mariah »

Bedankt voor al jullie reacties!
Shadow$
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Shadow$ »

Ik heb mijn vliegtickets voor volgend jaar ook geboekt bij Gate1. Ik twijfelde eerst ook of ze betrouwbaar waren. Ik heb op dit forum wat rond gezocht en er waren mensen die daar geboekt hadden zonder problemen dus toen heb ik ook bij Gate1 geboekt. Ik kreeg ook meteen een mail met alle info van wat we geboekt hadden. Tot nu toe heb ik er geen klachten over. :thumbup:
Yanggie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Yanggie »

Twee keer geboekt bij Gate 1, allebei naar de VS en beide keren zonder problemen. Volledig betrouwbaar dus.
Mariah
Amerikafan

Bericht door Mariah »

Mooi te horen dat er zo veel positiever ervaringen zijn met Gate 1.
Wij gaan toch niet boeken bij Gate 1, afgelopen zaterdag hebben we een prijsvraag gewonnen op de Canada-Amerika beurs in Bussum met o.a 2 tickets in zomer 2017 naar Canada :thumbup: :D :lol:

Marijke
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Wat leuk, gefeliciteerd :thumbup:
Mariah
Amerikafan

Bericht door Mariah »

Jahaa, dank je! Wij zijn super blij :D
FamMandersGoesUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door FamMandersGoesUSA »

Gefeliciteerd :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Weet je verder al wat jullie willen?
Mariah
Amerikafan

Bericht door Mariah »

Nog niet precies. Door de gewonnen prijs verandert e.e.a, zo zitten we nu vast aan een vlucht met airCanada en moeten we overnachten in de Knight Inlet Lodge boven Vancouver :thumbup: De lodge willen we graag aan het einde van de reis doen maar is dan vol.
Zo zijn we nu aan het overleggen en uitzoeken wat het beste uitkomt, er komt in ieder geval een mooie reis uit!
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Hahahaha... Waar zo'n beurs al niet goed voor kan zijn.
Wij zijn er ook nog even geweest. Niet voor info, maar gewoon om die sfeer weer eens te proeven.
Van harte gefeliciteerd en ga ervan genieten.

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mariah
Amerikafan

Bericht door Mariah »

Heb je ook mee gedaan met de prijsvraag? Mijn man was er met onze dochter en haar vriend. Ook niet zo zeer voor de info (tja, met zo'n forum...) maar hij hoopte op een mooie beursaanbieding, een kortingscode voor een ticket of autohuur oid. Dat was er dan niet maar wel de prijsvraag!

Ze waren de prijsvraag eerst al voorbijgelopen. Op de terugweg gezellig praatje met degene bij de vragen en toch maar ingevuld. Een super zet!
Twee vliegtickets naar Canada in hoogseizoen met Air Canada, autohuur voor 2 weken en 2 nachten naar de Knight Inlet Lodge. Een super prijs! We zijn nu druk met GoCanada die eea verder verzorgt. Hier boeken we dan ook meteen onze andere 4 tickets, goeie prijzen ook :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer