Gister nog 957, vanmorgen 865 en nu 755....Ervaring zegt dat het toch niet goedkoper zal worden.
Nu staat die overigens weer op 866

Heb ik afgelopen zomer geprobeerd vanaf Boston, via Amsterdam naar Dusseldorf. We hadden per stom toeval nog een Nederlandse Delta medewerker bij de checkin in Boston, die heeft het mij uitgelegd. Als we alleen handbagage hadden konden we makkelijk weg lopen in Amsterdam. Maar het kan absoluut niet met ingecheckte bagage, ik stond daar samen met minstens nog 20 Nederlanders in de rij die hetzelfde wouden. Binnen Delta heette het ticket misbruik. Maar het had met regels van de FAA of een andere security eenheid te maken die luchtvaart maatschappijen in Amerika verplicht om bagage altijd door te labelen naar de eindbestemming. (behalve natuurlijk bij het binnenkomen van de USA...)bigsurf schreef:Zou het mogelijk zijn om, bijvoorbeeld bij de onderstaande vlucht, op de terugweg de vlucht naar Dusseldorf te skippen en in Amsterdam lekker al naar huis te gaan?
Heeft iemand hier ervaring mee? De koffers moeten dus niet in LA worden doorgelabeld naar DU maar naar AMS?
Met de trein heen naar DU is geen probleem.
Bedankt alvast voor de reacties.
Ik noem dat dan gewoon een vaste prijs en misleiding van de klantRuud2004 schreef:In een bepaalde supermarkt zelfs een jaar, was het maar zo!