Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Miami Seaquarium afrader
-
- Amerikakenner
Miami Seaquarium afrader
Vorige week zijn we in het Miami Seaquarium geweest en dat viel flink tegen. Natuurlijk de website zegt al dat ze 50 jaar bestaan, maar dat is ook te zien. Dolfinarium in Hardewijk is beter aangepast aan de moderne tijden dat die zgn Seaquarium op Biscayne Bay in Miami. Jaren geleden bezocht ik Seaworld in Orlando en dat was TOEN al 20 keer moderner dan dit park in Miami. Het blijft natuurlijk leuk om allerlei vissen, haaien, Dolfijen en zeeleeuwen te zien, maar het onderkomen van die dieren is werkelijk te oud en vooral te klein, dat je het eigenlijk gewoon zielig moet vinden. Op het laast krijg je natuurlijk een show van de Killer Whale en dat is echt te gek voor woorden. Snap niet dat de Dierenbescherming hier niet ingrijpt. Het is een oud stadion met een waterbassin waar dat dier net 5 0f 6x inpast. Het kan dus amper normaal rondzwemmen. Neen dit was echt te gek voor woorden en ik vindt dat ze dit park maar gauw moesten sluiten en die dieren vrijlaten !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Amerikakenner
Ik ken het hele aquarium niet, maar kennelijk zijn er meer mensen het met je eens.
Zie namelijk de volgende site: http://www.miamiseaprison.com/index.htm
Zie namelijk de volgende site: http://www.miamiseaprison.com/index.htm
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3149 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger