voor onze reis in oktober heb ik heel goede tickets geboekt al een tijdje terug (uitgevoerd door british airways, geboekt bij Budgetair).
Ik ga er altijd van uit dat vliegtickets niet geannuleerd of gewijzigd kunnen worden.
Echter, ik zal allicht mijn data van de reis moeten veranderen (gelukkig een positieve reden, een opportuniteit op het werk, hopelijk spoedig bevestigd) zijnde een dikke week opschuiven.
Ik ging er vanuit dat ik dan gewoon weer opnieuw op ticket jacht moest gaan.
Maar als ik nu op budgetair ga kijken vind ik het volgende:
Vluchtdatum wijzigen
We helpen je graag
Hoe werkt het?
We zoeken voor jou een vlucht op een andere datum met behoud van airline, tijdstip, vertrek- en aankomstluchthaven.
Binnen 2 dagen ontvang je via e-mail ons voorstel incl. kosten. (Vertrek je binnen 4 dagen of is je boeking vandaag gemaakt? Bel ons dan voor je wijziging)
Je betaalt pas als je akkoord bent met de kosten.
Kies gewenste datum
Het wijzigen van een vliegticket kost veel tijd. Daarom reken wij € 55 administratiekosten per ticket. Daarnaast brengt de airline ook kosten in rekening.
Heeft iemand hier ervaring mee? Het klinkt goed maar is het niet duurder dan gewoon opnieuw boeken? Ik neem aan dat ik mij tot niets verplicht als ik de kosten "aanvraag".
bedankt voor advies over dit topic