Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tucson (AZ), iets vergeten?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Re: Tucson (AZ), iets vergeten?
Dank je Dude,
Dat had ik nog niet gezien.
Wel dat Oracle SP alleen in het weekend open is.
Dat had ik nog niet gezien.
Wel dat Oracle SP alleen in het weekend open is.
Ik denk dat je reis wel ongeveer compleet is !
Op alltrails.com kun je specifieke trails uitzoeken, ideale site !
Sabino canyon is inderdaad schitterend om te wandelen rond die tijd, alleen zou ik wel even van het drukke pad afgaan en de phoneline trail nemen of iets dergelijks. Mount lemmon is mijn favoriete plek, ze hebben bovenop de berg een shop waar je gigantische grote koekjes kunt kopen, en dan kan je met koekje en al naar de top van de berg met de skilift. In maart kan het al best warm zijn beneden, dus is mount lemmon een goede plek om af te koelen, ook daar weer super mooie trails.
Ik lees je lijstje net overigens en ik zie Tubac niet staan ! Die combineer ik altijd mooi met familie omdat het aan de I-19 ligt. Eerst San xavier (die witte kerk in het midden van de woestijn) dan gewoon doorrijden naar Missile museum en vanuit daar nog meer rechtdoor naar Tubac. Tubac is een klein kunstenaarsstadje met een prachtige historie en een klein museumpje over de geschiedenis van de regio, en hele aparte leuke winkels.
Mocht je overigens een keer trek hebben in een burger maar geen fastfood, ga dan naar zinburger ! Echt super lekker. Tucson heeft ontzettend goeie restaurants. Parkplace mall is overigens mijn favoriete mall.
Ik zal nog even denken of ik nog meer kan verzinnen.
Op alltrails.com kun je specifieke trails uitzoeken, ideale site !
Sabino canyon is inderdaad schitterend om te wandelen rond die tijd, alleen zou ik wel even van het drukke pad afgaan en de phoneline trail nemen of iets dergelijks. Mount lemmon is mijn favoriete plek, ze hebben bovenop de berg een shop waar je gigantische grote koekjes kunt kopen, en dan kan je met koekje en al naar de top van de berg met de skilift. In maart kan het al best warm zijn beneden, dus is mount lemmon een goede plek om af te koelen, ook daar weer super mooie trails.
Ik lees je lijstje net overigens en ik zie Tubac niet staan ! Die combineer ik altijd mooi met familie omdat het aan de I-19 ligt. Eerst San xavier (die witte kerk in het midden van de woestijn) dan gewoon doorrijden naar Missile museum en vanuit daar nog meer rechtdoor naar Tubac. Tubac is een klein kunstenaarsstadje met een prachtige historie en een klein museumpje over de geschiedenis van de regio, en hele aparte leuke winkels.
Mocht je overigens een keer trek hebben in een burger maar geen fastfood, ga dan naar zinburger ! Echt super lekker. Tucson heeft ontzettend goeie restaurants. Parkplace mall is overigens mijn favoriete mall.
Ik zal nog even denken of ik nog meer kan verzinnen.
Eigenlijk ben je net te laat omdat je aan komt op kerst. Maar misschien is er nog een kans dat je santa kan ontmoeten in 1 van de malls. Maar echt kersttips heb ik niet voor je behalve winterhaven zoals dude zegt.Dreamingof schreef:Ik haak even aan in dit topic. Wij zijn vanaf 25 dec 4 dagen in Tuscon. Iemand nog speciale kersttips (met kinderen)?
Ik heb ook zeker wat aan het lijstje in de openingspost, thanks!

An official Tucsonian, (and now an official Phoenician too)
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hé Essiej,
Bedankt voor je tips. Alltrails gebruiken we al, we hebben een abonnement.
Tubac staat wel op het lijstje hoor.
In Sabino Canyon gaan we inderdaad de Phoneline trail lopen en misschien nog een 2e bezoek en dan de Seven Falls trail. We willen ook nog langs wat accommodaties in die buurt rijden voor een volgende vakantie. We denken dat het ons in die regio zó goed gaat bevallen dat we voorlopig niet meer naar Florida gaan maar naar Arizona.
Nou zijn de koekjes in de VS al groter dan hier maar we gaan zeker eens kijken in die winkel want ook Mt. Lemmon gaan we op (Aspen en Marshall Gulch trail).
Weet je misschien iets over de Wa:k Powwow?
Zinburger gaan we eens opzoeken.
Meer tips zijn altijd welkom.
Bedankt voor je tips. Alltrails gebruiken we al, we hebben een abonnement.

Tubac staat wel op het lijstje hoor.
In Sabino Canyon gaan we inderdaad de Phoneline trail lopen en misschien nog een 2e bezoek en dan de Seven Falls trail. We willen ook nog langs wat accommodaties in die buurt rijden voor een volgende vakantie. We denken dat het ons in die regio zó goed gaat bevallen dat we voorlopig niet meer naar Florida gaan maar naar Arizona.
Nou zijn de koekjes in de VS al groter dan hier maar we gaan zeker eens kijken in die winkel want ook Mt. Lemmon gaan we op (Aspen en Marshall Gulch trail).
Weet je misschien iets over de Wa:k Powwow?
Zinburger gaan we eens opzoeken.
Meer tips zijn altijd welkom.
Voor je aan 7 falls begint, vraag even in het VC naar de stand van het water. Als ze droog staan is er ook niks aan natuurlijk, al is de wandeling op zich ook zowiezo wel mooi.
Tubac is idd leuk voor een bezoek, ik had er eerst ook over gelezen in jullie lijstje.
Esther, parkplace mall ?? Evy is officially offended
Wij vinden de Tucson mall veel leuker en niet omdat ze er werkt maar dat vonden we al toen we op bezoek kwamen voor we verhuisde, tijdens onze verkenningstrip in mei 2014
Groter, ruimer, meer licht, moderner ...
Zinburger is gewoon een MUST. Paar x uitgeroepen tot beste hamburgerrestaurant van Tucson.
Ook leuk is Sunny Daze, (Campbell and Irvington)
Mexicaans : Guadalajara, http://guadalajaraoriginalgrill.com
Voor Sandwishes : Schlomo and Vito's ! (Campbell and Skyline (= Ina volgen richting oost))
Koekjes van de cookie cabin zijn om te delen, zo groot.
Tubac is idd leuk voor een bezoek, ik had er eerst ook over gelezen in jullie lijstje.
Esther, parkplace mall ?? Evy is officially offended

Zinburger is gewoon een MUST. Paar x uitgeroepen tot beste hamburgerrestaurant van Tucson.
Ook leuk is Sunny Daze, (Campbell and Irvington)
Mexicaans : Guadalajara, http://guadalajaraoriginalgrill.com
Voor Sandwishes : Schlomo and Vito's ! (Campbell and Skyline (= Ina volgen richting oost))
Koekjes van de cookie cabin zijn om te delen, zo groot.

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hé, geen ruzie maken over de malls hoor!!!
We gaan ze vast allemaal bezoeken, als we tijd over hebben...
Dude, we gaan die restaurants ook nog bekijken.

We gaan ze vast allemaal bezoeken, als we tijd over hebben...
Dude, we gaan die restaurants ook nog bekijken.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Dat kan ik beamenDude schreef:
Zinburger is gewoon een MUST.

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Geen Longhorn, Dude??
En ja! Tucson Mall is leuk
En ja! Tucson Mall is leuk

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Gaat dat lukken in maart?Trails schreef:want ook Mt. Lemmon gaan we op (Aspen en Marshall Gulch trail).
https://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Lemmon_Ski_ValleyThe ski season on Mount Lemmon usually occurs between mid-December and April.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Zinburger heb je trouwens ook in andere plaatsen, inderdaad een aanrader!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
We zien wel. Niks moet, alles mag.Old Faithful schreef:Gaat dat lukken in maart?Trails schreef:want ook Mt. Lemmon gaan we op (Aspen en Marshall Gulch trail).https://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Lemmon_Ski_ValleyThe ski season on Mount Lemmon usually occurs between mid-December and April.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Toch nog iets aan onze lijst toegevoegd.
De Asarco Mineral Discovery Center. Een grote mineraal mijn die je kunt bezoeken.
De Asarco Mineral Discovery Center. Een grote mineraal mijn die je kunt bezoeken.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
We kregen afgelopen week een berichtje dat we, eindelijk, de food tour kunnen boeken. Dus gelijk gedaan.
We doen dit meteen aan het begin want de tour gaat door het oude deel van de stad. Krijgen we gelijk een "feel for the place".
Nog 7 weken!!!
http://foodtourstucson.com/
We doen dit meteen aan het begin want de tour gaat door het oude deel van de stad. Krijgen we gelijk een "feel for the place".
Nog 7 weken!!!
http://foodtourstucson.com/
- Jean-Paul
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Je zou Tombstone kunnen combineren met Bisbee.
Het is wat verder naar het zuiden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bisbee,_Arizona
Het is wat verder naar het zuiden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bisbee,_Arizona
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dank voor de tip.
Zoals onze planning nu is doen we Tombstone met Fairbank Ghosttown (dit is maar heel klein en we willen daar wandelen), Murray Springs Clovis Site (met wat oudheden en een wandeling) en wandelen bij de Kartchner Caverns. Daar doen we de grotten niet want we willen de Colossal Caves bezoeken (met een 2 voor de prijs van 1 kaartje
).
Zoals onze planning nu is doen we Tombstone met Fairbank Ghosttown (dit is maar heel klein en we willen daar wandelen), Murray Springs Clovis Site (met wat oudheden en een wandeling) en wandelen bij de Kartchner Caverns. Daar doen we de grotten niet want we willen de Colossal Caves bezoeken (met een 2 voor de prijs van 1 kaartje

Howdy, wanneer vliegen jullie? De 7de maart?
Als ik me goed herinner is jullie woonst voor 4 weken op Ina rd. Wel, jouw gastvrouw zal het wel vermeld hebben maar verleden week is Ina Rd en I10 afgesloten voor 2 jaar ivm werken. Als je dus naar de andere kant van de I10 wil zal je even moeten omrijden via Cortaro of Sunset.
Ook spreken we binnenkort iets af moesten jullie nog interesse hebben.
En jullie komen netjes op tijd, vanaf morgen wordt het eindelijk droger en warmer ! Vanaf donderdag 80F en meer whoehooo !
Grts
Bart
Als ik me goed herinner is jullie woonst voor 4 weken op Ina rd. Wel, jouw gastvrouw zal het wel vermeld hebben maar verleden week is Ina Rd en I10 afgesloten voor 2 jaar ivm werken. Als je dus naar de andere kant van de I10 wil zal je even moeten omrijden via Cortaro of Sunset.
Ook spreken we binnenkort iets af moesten jullie nog interesse hebben.
En jullie komen netjes op tijd, vanaf morgen wordt het eindelijk droger en warmer ! Vanaf donderdag 80F en meer whoehooo !
Grts
Bart
Grts, Bart
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Heb je net een PB gestuurd.
Ja volgende week is het zo ver!!!
Ja volgende week is het zo ver!!!

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nou, net terug van 4 weken Tucson.
Mensen vroegen ons: wat ga je daar doen?
Zoals we hadden verwacht hadden we zelfs te weinig tijd om alles te zien en te doen wat op onze planning stond.
Want er is héél veel te zien en te doen daar.
Wat is het daar mooi!!! En wat was het mooi om de natuur te zien veranderen.
Jammer dat dit deel van Arizona vaak wordt overgeslagen.
We verheugen ons al op een volgende keer (waarschijnlijk sept/okt 2018) en dan willen we zo'n 6 weken gaan.
Zoals we hadden verwacht hadden we zelfs te weinig tijd om alles te zien en te doen wat op onze planning stond.
We verheugen ons al op een volgende keer (waarschijnlijk sept/okt 2018) en dan willen we zo'n 6 weken gaan.

- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Zeker nu het ddeze winter en voorjaar zoveel geregend heeft.
Wat een prachtige cactus bloei.
Wij zijn net terug van een trip Arizona - Zuid Californië.
Wat een prachtige cactus bloei.
Wij zijn net terug van een trip Arizona - Zuid Californië.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
Trails schreef:Nou, net terug van 4 weken Tucson.
Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad !! Ik roep ook altijd dat mensen dit stukje arizona vooral niet moeten vergeten, het is zo mooi hier

Heb je een verslag geschreven? Ik zie alleen maar een planning staan geloof ik

An official Tucsonian, (and now an official Phoenician too)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 1885 Weergaves
-
Laatste bericht door nnbellie