Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
Yeahhh, net vliegtickets geboekt voor volgend jaar! AMS - Toronto en New york - AMS met KLM. Rechtstreekse vluchten. Heen 8 september en terug 26 september €511 p.p.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Ik zie al een paar dagen hele mooie prijzen voor Miami in de meivakantie: https://www.google.nl/flights/?f=0#sear ... 05-06;mc=m
325 Euro pp met Lufhansa vanaf Dusseldorf. Met Lufthansa naar Newark (New York) en dan met United naar Miami. Wel een lange transfer in Newark (5 uur op de heenweg en 6 uur op de terugweg) maar 325 Euro is dan ook een hele mooie prijs...
325 Euro pp met Lufhansa vanaf Dusseldorf. Met Lufthansa naar Newark (New York) en dan met United naar Miami. Wel een lange transfer in Newark (5 uur op de heenweg en 6 uur op de terugweg) maar 325 Euro is dan ook een hele mooie prijs...

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Vanaf vanmiddag: rechtstreeks New York met KLM/ Delta, 465 januari, febr., maart; 530 apr., mei, juni
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
waar?
oh ja, ik zie het al, in maart meteen duurder .... da's bij de KLM .... ik vind t te duur
oh ja, ik zie het al, in maart meteen duurder .... da's bij de KLM .... ik vind t te duur

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Dit jaar 2x naar de USA, (resp. Las Vegas en Seattle) geweest voor 345 en 370, laat die aanbiedingen maar komen, is me heel goed bevallen 

Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
-
- Amerikafan
Vandaag DUS-MIAMI bij connections geboekt voor € 569 vertrek 31/3/17 (Belg. paasvakantie). Zowel heen als terug rechtstreeks met air Berlin. Ken deze maatschappij niet maar lijkt me toch een goede prijs, zeker omdat het al binnen 4 maanden is... Normaal gezien had ik al veel eerder geboekt. Iemand ervaring met deze maatschappij?
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Prijzen voor het hoogseizoen blijven helaas erg duur. Ik hoop dat er binnenkort weer een flash sale komt want ik wil onderhand wel gaan plannen.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Een kennis van ons heeft via de site van icelandair een mooie deal gescoord. In 10 tm 27 juni 2017
Amsterdam-Newark ( tussenlandig in Reykjavik )
Boston-Amsterdam
478 euro.
Amsterdam-Newark ( tussenlandig in Reykjavik )
Boston-Amsterdam
478 euro.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Tickets naar Atlanta vice versa voor 484,00 op 6 juni heen en 22 juni terug : heen overstappen in Londen (4 uur overstaptijd) en terug in Philly (1,23 uur overstaptijd) vertrek vanaf Amsterdam? Goede prijs? Doen?? Met American Airlines
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Alles onder 500 Euro lijkt me een prima deal!
- Cindy1969
- Amerikafan
- Contacteer:
Als je het een goede prijs vindt, doen!
Als je twijfelt zijn ze weg voor je het weet.
Zag begin oktober prijzen van EUR 330,= voor tickets naar Florida, Orlando, met BA. Had totaal nog geen plannen, dacht dat ik geen budget had voor Florida volgend jaar, maar nog even gerekend, en zeker met deze ticketprijs moest het lukken. Even boodschappen gedaan en goed nagedacht.
Toen ik terug kwam en wilde gaan boeken: poef, weg prijzen.
Dus wacht nu ook op een volgende flash sale
Jammer genoeg is Dusseldorf voor mij geen optie, voordeel ben ik kwijt met het reizen er naar toe, woon aan de westkust.
Als je twijfelt zijn ze weg voor je het weet.
Zag begin oktober prijzen van EUR 330,= voor tickets naar Florida, Orlando, met BA. Had totaal nog geen plannen, dacht dat ik geen budget had voor Florida volgend jaar, maar nog even gerekend, en zeker met deze ticketprijs moest het lukken. Even boodschappen gedaan en goed nagedacht.
Toen ik terug kwam en wilde gaan boeken: poef, weg prijzen.
Dus wacht nu ook op een volgende flash sale

Jammer genoeg is Dusseldorf voor mij geen optie, voordeel ben ik kwijt met het reizen er naar toe, woon aan de westkust.
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Wij nemen net dezelfde vlucht, maar dan 1 dag later. Air Berlin heeft onlangs aangekondigd dat ze meer locaties gaan aandoen in de USA, dus wat dat betreft zit het wel goed. Zitplaatsreservatie kost wel geld als je dat nu al wil doen. Daarbij heeft hun topbonus programma ook nog leuke voordelen (ook de service card, maar die kost €119/jaar).mie schreef:Vandaag DUS-MIAMI bij connections geboekt voor € 569 vertrek 31/3/17 (Belg. paasvakantie). Zowel heen als terug rechtstreeks met air Berlin. Ken deze maatschappij niet maar lijkt me toch een goede prijs, zeker omdat het al binnen 4 maanden is... Normaal gezien had ik al veel eerder geboekt. Iemand ervaring met deze maatschappij?
-
- Amerikafan
@pollyblue : Blij dat ik de vlucht geboekt heb afgelopen dinsdag. Vanaf gisteren is identiek dezelfde vlucht meer dan € 100.00 pp. duurder. Voor ons is dit de eerste keer Florida, na het (Noord)Westen en Noordoosten. Wij konden een dagje vroeger vertrekken omdat onze (oudere) kids naar univ gaan en wel een dagje kunnen missen...
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij denken erover om in maart (bijv. van 7 tot 28 ) naar Tampa (met een overstap in Atlanta) te vliegen. Vinden nu prijzen van ca € 500. Andere optie, vliegen naar Atlanta en van daaruit een rondreis te maken.
Tot onze verbazing is een ticket naar Atlanta een stuk duurder dan naar Tampa.
Heeft iemand een idee waarom dat zoveel duurder zou kunnen zijn?
gr, Ineke
Tot onze verbazing is een ticket naar Atlanta een stuk duurder dan naar Tampa.
gr, Ineke
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
Zojuist vluchten geboekt met KLM (uitgevoerd door Delta) vanaf Brussel rechtstreeks naar Atlanta (rondje Deep South), 575 euro pp (18 juli tm 10 augustus). Heel blij met deze prijs voor een rechtstreekse vlucht in het hoogseizoen.
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
De reden laat zich raden: Atlanta is een rechtstreekse bestemming vanaf Schiphol met het monopolie van KLM/Delta. Nagenoeg alle rechtstreekse KLM/Delta bestemmingen (zeker de Delta Hubs) zijn duurder dan een bestemming met overstap. Je kan de kosten al flink reduceren door vanaf Antwerpen (ZWE), Brussel Midi (ZYR) of Dusseldorf te vertrekken. En dan is vaak Schiphol de overstap-luchthaven.Ineke schreef:Tot onze verbazing is een ticket naar Atlanta een stuk duurder dan naar Tampa.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij zitten in Rotterdam en hebben er vorig jaar voor gekozen om toch vanaf Dusseldorf naar Miami te vliegen voor 500 euro rechtstreeks met Air Berlin.Cindy1969 schreef: Jammer genoeg is Dusseldorf voor mij geen optie, voordeel ben ik kwijt met het reizen er naar toe, woon aan de westkust.
We hebben de nacht voor vertrek overnacht bij Holiday Inn bij het vliegveld waar je voor een mooie prijs je auto kan parkeren tijdens je vakantie (als ik goed herinner 94 euro betaald voor overnachting en 2 weken parkeren)
De tijd die wij extra nodig hadden om van/naar Dusseldorf te rijden werd ruimschoots gecompenseerd door de tijdwinst van de rechtstreekse vlucht en, voor de prijs waar je op Schiphol alleen je auto parkeert hadden we er een gratis overnachting bij zodat we relaxed op pad konden.
Air Berlin is ons prima bevallen overigens. Ging er vanuit dat het een budget vlucht zou worden waar je voor alles moest betalen maar niets van dat alles, service was prima. Dit is overigens wel bijna 2 jaar geleden dus kan zijn dat er iets veranderd is, zeker nu het niet zo goed gaat met Air Berlin. Dat is wel even iets om over na te denken voordat je een ticket bij ze boekt.
- Cindy1969
- Amerikafan
- Contacteer:
Dank voor je reactie Sanook. Het is ook wel iets dat ik in gedachten hou hoor.
Maar dan moeten het wel heel voordelige tickets zijn, anders haal ik het er niet uit.
Ga altijd alleen dus zo'n hotelovernachting is voor mij duur in verhouding. En woon vlakbij Schiphol, dus vervoer naar Schiphol is ook niet zo heel duur.
Parkeren doe ik er niet zo snel vanwege de kosten.
En naar Duitsland rijden doe ik niet (durf ik niet...ben niet zo'n held op de snelweg in NL, in Florida wel haha)
Maar ik hou wel de ticketprijzen van o.a. Lufthansa en Air Berlin in de gaten
Maar dan moeten het wel heel voordelige tickets zijn, anders haal ik het er niet uit.
Ga altijd alleen dus zo'n hotelovernachting is voor mij duur in verhouding. En woon vlakbij Schiphol, dus vervoer naar Schiphol is ook niet zo heel duur.
Parkeren doe ik er niet zo snel vanwege de kosten.
En naar Duitsland rijden doe ik niet (durf ik niet...ben niet zo'n held op de snelweg in NL, in Florida wel haha)
Maar ik hou wel de ticketprijzen van o.a. Lufthansa en Air Berlin in de gaten

- bedeve
- Amerika-expert
@Cindy1969 ; Maak eens een rekensommetje.
Door vanuit DUS te vliegen kun je zo maar Eur 300 verdienen.
Het onbekende brengt jou tot een tegenwerping "ja maar rijden in Duitsland...."
Ook dat is op te lossen.
Stom toevallig benik er achter gekomen dat je bij een vroegtijdige boeking al voor Eur. 19 vanaf elk station in Nederland met de trein naar Dusseldorf Flughafen kunt reizen. En voor dezelfde prijs ook weer terug
Dit is ideaal als je bijv een KLM vlucht boekt , en op de terugweg toch liever in Amsterdam je reis beeindigt
Sanook noemde al het Holiday Inn hotel in Ratingen.
Die hebben een prima,elke 20 minuten rijdende shuttle van/naar vliegveld.
De ontmoetingsplek is bij de terminal ingang bij de Enterprise balie in de aankomsthal.
In tien minuten ben je dan in het hotel.
Ik was eind november in 20 minuten na aankomst al in het hotel zwembad.
De kosten van het hotel ?
Die zijn variabel
IHG hotels is met een grote campagne bezig om klanten over te halen rechtstreeks te boeken.
Aanmelden voor hun loyalty systeem scheelt je geld.
Boeken met de code van abnsave. com scheelt je ook weer geld.
Natuurlijk zijn het allemaal geen reusachtige besparingen als je alleen reist ,maar neem deze ideen eens mee als je het verschil tussen vliegen vanuit AMS en DUS wilt berekenen.
Door vanuit DUS te vliegen kun je zo maar Eur 300 verdienen.
Het onbekende brengt jou tot een tegenwerping "ja maar rijden in Duitsland...."
Ook dat is op te lossen.
Stom toevallig benik er achter gekomen dat je bij een vroegtijdige boeking al voor Eur. 19 vanaf elk station in Nederland met de trein naar Dusseldorf Flughafen kunt reizen. En voor dezelfde prijs ook weer terug
Dit is ideaal als je bijv een KLM vlucht boekt , en op de terugweg toch liever in Amsterdam je reis beeindigt
Sanook noemde al het Holiday Inn hotel in Ratingen.
Die hebben een prima,elke 20 minuten rijdende shuttle van/naar vliegveld.
De ontmoetingsplek is bij de terminal ingang bij de Enterprise balie in de aankomsthal.
In tien minuten ben je dan in het hotel.
Ik was eind november in 20 minuten na aankomst al in het hotel zwembad.
De kosten van het hotel ?
Die zijn variabel
IHG hotels is met een grote campagne bezig om klanten over te halen rechtstreeks te boeken.
Aanmelden voor hun loyalty systeem scheelt je geld.
Boeken met de code van abnsave. com scheelt je ook weer geld.
Natuurlijk zijn het allemaal geen reusachtige besparingen als je alleen reist ,maar neem deze ideen eens mee als je het verschil tussen vliegen vanuit AMS en DUS wilt berekenen.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
We zijn bezig met plannen van een volgende trip naar USA en ik wil nu een vlucht boeken Dusseldorf-Orlando met Airberlin voor ca 400 euro (mei 2017, rechtstreeks).
Echter het gaat niet zo denderend met Air Berlin, en volgens mij krijg je geen vergoeding van je vliegticket als je alleen een (lijndienst)vliegticket geboekt hebt en de maatschappij failliet gaat.
Weet iemand wat de beste manier is om je hier tegen te wapenen ? Liefste zou ik direct bij Airberlin boeken.
Is het een optie op bij Expedia één hotelnacht bij te boeken zodat het een pakketreis zou worden ? Of bieden andere ticket aanbieders verzekeringen tegen het failliet gaan van een maatschappij ?
Edit: Volgens Expedia (aangesloten bij ANVR) is 1 overnachting icm een vliegticket inderdaad een pakketreis waarmee je volgens de ANVR/SGR voorwaarden vergoed zou moeten worden in geval van een faillisement. Zal wel niet gebeuren maar goed... Ticket AirBerlin DUS-MCO + 1 hotelovernachting dus maar geboekt bij Expedia. Nu kan het grote plannen en voorbereiden gaan beginnen...
Echter het gaat niet zo denderend met Air Berlin, en volgens mij krijg je geen vergoeding van je vliegticket als je alleen een (lijndienst)vliegticket geboekt hebt en de maatschappij failliet gaat.
Weet iemand wat de beste manier is om je hier tegen te wapenen ? Liefste zou ik direct bij Airberlin boeken.
Is het een optie op bij Expedia één hotelnacht bij te boeken zodat het een pakketreis zou worden ? Of bieden andere ticket aanbieders verzekeringen tegen het failliet gaan van een maatschappij ?
Edit: Volgens Expedia (aangesloten bij ANVR) is 1 overnachting icm een vliegticket inderdaad een pakketreis waarmee je volgens de ANVR/SGR voorwaarden vergoed zou moeten worden in geval van een faillisement. Zal wel niet gebeuren maar goed... Ticket AirBerlin DUS-MCO + 1 hotelovernachting dus maar geboekt bij Expedia. Nu kan het grote plannen en voorbereiden gaan beginnen...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19837 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties