Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
country music liefhebbers topic
-
- Amerika-newbie
Hallo allemaal.
Ik kwam bij toeval op deze forum terecht en zag het onderwerp Country muziek liefhebbers staan, aangezien ik ook een grote liefhebber ben van Country muziek wou ik graag even reageren.
Als eerste is wou ik even zeggen dat Country muziek natuurlijk in veel verschillende stijlen wordt gezongen, maar voor mij is het echte Country muziek toch wel vanaf de jaren 60 tot de jaren 80, alles wat daarna is gemaakt is niet echt Country muziek meer zo nu en dan worder er nog wel eens goede albums gemaakt.
Mijn favoriete country artiesten van vroeger zijn toch wel.
Vroeger
John Denver - Emmylou Harris - Waylon Jennings - Reba McEntire - Dolly Parton - Willie Nelson - Eddie Rabbitt - Jim Croce - Glen Campbell - Alabama- Kenny Rogers - Anne Murray - Gordon Lightfoot
Nu
Clint Black - shania Twain - Faith Hill - Leann Rimes.
Verder vindt ik de Eagles en Linda Rondstadt ook erg goed, alleen twijfel ik erg of ze nu onder Country of Pop muziek vallen.
Ik kwam bij toeval op deze forum terecht en zag het onderwerp Country muziek liefhebbers staan, aangezien ik ook een grote liefhebber ben van Country muziek wou ik graag even reageren.
Als eerste is wou ik even zeggen dat Country muziek natuurlijk in veel verschillende stijlen wordt gezongen, maar voor mij is het echte Country muziek toch wel vanaf de jaren 60 tot de jaren 80, alles wat daarna is gemaakt is niet echt Country muziek meer zo nu en dan worder er nog wel eens goede albums gemaakt.
Mijn favoriete country artiesten van vroeger zijn toch wel.
Vroeger
John Denver - Emmylou Harris - Waylon Jennings - Reba McEntire - Dolly Parton - Willie Nelson - Eddie Rabbitt - Jim Croce - Glen Campbell - Alabama- Kenny Rogers - Anne Murray - Gordon Lightfoot
Nu
Clint Black - shania Twain - Faith Hill - Leann Rimes.
Verder vindt ik de Eagles en Linda Rondstadt ook erg goed, alleen twijfel ik erg of ze nu onder Country of Pop muziek vallen.
I've been afraid of love, knowing I need you to stay. I've been ashamed to love, knowing you're leaving me day after day.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Zoals ik al eerder zei, house van vroeger is ook het house van nu niet meer, tegenwoordig is alles waar een beetje een up beat tempo in zit house, iedereen die Lonsdale draagt is racist en een ieder die een bomberjack draagt een neonazi, maar goed nogmaals ieder zijn eigen mening en de mijne is en blijft dat kanjers als o.a. Garth Brooks en Dixie Chicks de country muziek alleen maar ten goede zijn gekomen ...........Mountainhigh schreef:het echte Country muziek toch wel vanaf de jaren 60 tot de jaren 80, alles wat daarna is gemaakt is niet echt Country muziek meer .......
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
ik mis Brad Paisley eigenlijk nog in alle rijtjes
Tijdens onze VS-trip in 2004 werd zijn Whiskey Lullaby-hit veel gedraaid op de radio, sindsdien volgen wij zijn muziek wel. In 2005 naar grand old opry in Nashville geweest en sindsdien volgen wij Josh Turner ook wel.
Wij hebben vrij veel country muziek (faith hill, kenny chesney etc), dus als je iets niet kunt vinden stuur ff een pb.

Tijdens onze VS-trip in 2004 werd zijn Whiskey Lullaby-hit veel gedraaid op de radio, sindsdien volgen wij zijn muziek wel. In 2005 naar grand old opry in Nashville geweest en sindsdien volgen wij Josh Turner ook wel.
Wij hebben vrij veel country muziek (faith hill, kenny chesney etc), dus als je iets niet kunt vinden stuur ff een pb.
- haroldenbianca
- Amerikafan
- Contacteer:
Hoi Nienn,
Wij waren op een zaterdagavond naar de serie Las Vegas aan het kijken.
Tijdens deze aflevering speelde Sugarland een nummer.
Wij hebben direct na deze aflevering op internet naar Sugerland gezocht.
Ze hebben,volgens ons 2 CD's uitgebracht. Enjoy the ride en Twice the speed of life. Lekkere muziek om naar te luisteren.
Groetjes Harold en Bianca
http://members.home.nl/haroldenbianca
Wij waren op een zaterdagavond naar de serie Las Vegas aan het kijken.
Tijdens deze aflevering speelde Sugarland een nummer.
Wij hebben direct na deze aflevering op internet naar Sugerland gezocht.
Ze hebben,volgens ons 2 CD's uitgebracht. Enjoy the ride en Twice the speed of life. Lekkere muziek om naar te luisteren.
Groetjes Harold en Bianca
http://members.home.nl/haroldenbianca
http://www.haroldenbianca.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Reisverslagen USA2004 / USA & Canada2007 / USA2010
Reisverslagen USA2004 / USA & Canada2007 / USA2010
ik heb heel veel country muziek op de pc zelf staan.
Ik ben 14 jaar en er helemaal gek van.Hier een opsomming van een paar goede artiesten.
koos bloemsma met soldierboy
alan jackson
rhett atkins met drivin my life away echt prachtig
brad paisley met mud on the tires ook heel mooi
lynard skinnard
darryl singletary
clint black
Gary allen
randy travis
steve early met het nummer nowhere road is echt prachtig
Chris night
Big house
Jack ingram
Joe nichols
Lee ann womack
Linda davis
The judds met why not mee ook erg mooi
Deana carter
lonestar
Tim Mc Graw
Faith hill
Travis tritt
The wreckers
CW mcCall = is beetje oude country
Mary chapen carpenter
Montgomery Gentry
Kris krisstofferson
Kenny chesney
CCR met down on the corner
Major dundee
Micheal bolton
Dit zijn artieste die ik erg goed vind zingen qua country
sommige liedjes zijn moeilijk te krijgen byv.Nowhere road en liedjes van koos bloemsma.Je kan contact opnemen door een e-mail te sturen naar dit adress scania_31@msn.com en welk lied je graag wilt als je hem niet kan vinden dan kan ik hem als het wil via e-mail sturen.
Jullie zien dit toch niet onder spam?
want dat is niet mijn bedoeling
Ik ben 14 jaar en er helemaal gek van.Hier een opsomming van een paar goede artiesten.
koos bloemsma met soldierboy
alan jackson
rhett atkins met drivin my life away echt prachtig
brad paisley met mud on the tires ook heel mooi
lynard skinnard
darryl singletary
clint black
Gary allen
randy travis
steve early met het nummer nowhere road is echt prachtig
Chris night
Big house
Jack ingram
Joe nichols
Lee ann womack
Linda davis
The judds met why not mee ook erg mooi
Deana carter
lonestar
Tim Mc Graw
Faith hill
Travis tritt
The wreckers
CW mcCall = is beetje oude country
Mary chapen carpenter
Montgomery Gentry
Kris krisstofferson
Kenny chesney
CCR met down on the corner
Major dundee
Micheal bolton
Dit zijn artieste die ik erg goed vind zingen qua country
sommige liedjes zijn moeilijk te krijgen byv.Nowhere road en liedjes van koos bloemsma.Je kan contact opnemen door een e-mail te sturen naar dit adress scania_31@msn.com en welk lied je graag wilt als je hem niet kan vinden dan kan ik hem als het wil via e-mail sturen.
Jullie zien dit toch niet onder spam?
want dat is niet mijn bedoeling
real countryboy;)
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi mikerouw,mikerouw schreef:ik heb heel veel country muziek op de pc zelf staan.
Wat leuk dat je zo van countrymuziek houdt. Ik houd er zelf ook van. Je hebt een mooi lijstje gemaakt, maar ik mis toch een paar namen, bijv. George Straight. Ken je die niet of hou je er niet van?
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Toby Keith staat er ook niet bij ,ik vind hem nochtans een goeie zangerhekkie schreef:Hoi mikerouw,mikerouw schreef:ik heb heel veel country muziek op de pc zelf staan.
Wat leuk dat je zo van countrymuziek houdt. Ik houd er zelf ook van. Je hebt een mooi lijstje gemaakt, maar ik mis toch een paar namen, bijv. George Straight. Ken je die niet of hou je er niet van?
Gr. Marjan

Ten eerste, hallo allemaal. Ik ben hier nieuw en kon het niet laten om te antwoorden op mikirouw.
Ik ben zelf 15 jaar en luister erg graag naar country. Maar waar ik wel een hekel aan heb is aan het, voor mij, zogenaamde 'ouwe lullen country'. Geef mij maar Rascal Flatts, Keith Urban, Josh Aldean of Carolina Rain. Die laatste is wel een extra vermelding waard. Wie wil weten waarom moet maar eens een keertje een liedje van ze downloaden en beluisteren
Waar ik persoonlijk zelf erg fan van ben is Josh Turner. Hij heeft echt een fantastische stem en heeft mooie liedjes (alhoewel die wel weer erg Amerikaans zijn
)
Ik ben zelf 15 jaar en luister erg graag naar country. Maar waar ik wel een hekel aan heb is aan het, voor mij, zogenaamde 'ouwe lullen country'. Geef mij maar Rascal Flatts, Keith Urban, Josh Aldean of Carolina Rain. Die laatste is wel een extra vermelding waard. Wie wil weten waarom moet maar eens een keertje een liedje van ze downloaden en beluisteren
Waar ik persoonlijk zelf erg fan van ben is Josh Turner. Hij heeft echt een fantastische stem en heeft mooie liedjes (alhoewel die wel weer erg Amerikaans zijn

Er is nu een liedje van Brooks & Dunn die ik vaak beluister. Hillybilly Deluxe, weet niet of jullie die kennen.Skuye schreef:leuk zeg, jonge mensen die gek zijn van country muziek, dat hoor je niet vaak meer ......
Wat vinden jullie van Garth Brooks en Dixie Chicks ???
@mikerouw, met hardcore is niks mis mee. Moet je alleen niet luisteren als je alleen thuis bent dan is het idd saai

die ken ik zo niet maar ik ga hem downloaden;)
Mijn neef en ik sturen altijd liedjes over msn naar elkaar van country
wij zijn er samen ook gek van.
btw travelin soldier is een mooi nummer:)
deze is ook de moeite waard om te donwloaden
drivin my life away van rhett atkins
mud on the tires van brad paisley
nowhere road van steve earle
Mijn neef en ik sturen altijd liedjes over msn naar elkaar van country
wij zijn er samen ook gek van.
btw travelin soldier is een mooi nummer:)
deze is ook de moeite waard om te donwloaden
drivin my life away van rhett atkins
mud on the tires van brad paisley

nowhere road van steve earle
real countryboy;)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht