Ik denk alleen dat dit achteraf nog niet te concluderen is. Bedoel, je weet pas wat je hebt gemist als je er echt bent geweest. Als je er maar even bent geweest, dan kun je dus ook alleen maar beoordelen wat je op dat moment hebt gezien. Dus zal men al snel zeggen: het was erg mooi. Genoeg gezien.PSVwally schreef:want qua parken ga je (denk ik) echt spijt krijgen dat je er niet meer tijd voor uit hebt en tijd voor uit kunt trekken tijdens deze reis.
Maar als je dan later terug zou gaan en dan pas écht de parken gaat bekijken, weet je pas wat je de eerste keer gemist hebt.
Weet waar ik het over heb: 2005 van San Francisco, naar Los Angeles, naar Las Vegas (voor de pretparken). Onderweg nog wat natuur gezien: kustweg, GC, Valley of Fire. Later in 2015 nogmaals naar de westkust geweest en nu besef ik pas dat we in 2005 eigenlijk helemaal niets gezien hebben van die parken

Snap ook niet helemaal wat Lagoon er tussen doet. Bedoel, begrijp me niet verkeerd. Lagoon is een leuk park (veel achtbanen!), ben er zelf ook geweest. Maar het ligt zo 'ver weg' van de rest. Een soort buitenbeentje. Ligt niet echt in de richting. Maar goed... Dat is jouw keuze. Valt mij alleen op

En wat betreft die zonetijden. Dat kan ook zo zijn positieve uitwerking hebben. Bedoel, wat betreft de vertrekdag win je een uurtje zodra je Nevada inrijdt

En wat betreft je twee vragen, daar kan ik geen antwoord op geven... Ben die kant nog niet geweest...