Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Top-5 fastfoodketens.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Jumping Jack
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Top 5 Fastfood ketens

Bericht door Jumping Jack »

Mijn persoonlijke top 5:

1. Panda Express
2. In-N-Out Burger
3. Subway
4. Chipotle
5. Taco Bell

Five Guys ken ik (nog) niet net als Johnny Rockets.
Volgend jaar maar eens proberen dan...
Het ligt ook aan de lokatie van het restaurant, bv. de Panda Express op de Strip in Las Vegas is een smerig tentje, terwijl het ergens anders er keurig netjes eruit kan zien.
En van de restaurants die qua prijs/kwaliteit hier net boven zitten (non fastfood) staat bij mij Cheesecake Factory op 1, gevolgd door Applebee's en Denny's.
Sizzler vond ik tegenvallen, vooral de saladebar.
2016: Zuidwest USA
2017: Noordwest USA incl. Yellowstone
2018: Zuidoost Australië
2019: Thailand
2020: Roadtrip New York-Miami
2023: Java-Bali-Lombok
2025: Roadtrip New York-Miami
Johan VL
Amerikafan

Bericht door Johan VL »

eoms schreef:Fijn dat je daar lekker hebt gegeten, maar Sizzler is net zoals Denny's geen fastfood restaurant. :)
Nee dat dacht ik al. Maar bij Sizzler moest je het wel aan de kassa opgeven zeg maar, niet aan de tafel. Dat was bij Denny's wel, terwijl daar meer Fastfood geserveerd werd vond ik. Beiden scoren hoog cijfer bij me. Zou er zeker naar terug gaan.

Qua onthouden ben ik niet zo goed. Dus een top-5 maken is beter van niet. Subway zijn we bijna elke dag geweest. Daar kan weinig verkeerd aan gaan. Was nog ergens restaurantje waar ze zo'n baconeater hadden. Dat was ook wel okay. De McDonalds vond ik er niet zo goed. Of de ijsblokjes waren op, of de saus moest bijgevuld worden, rotzooi op de grond. Burgerking kwalitatief ook iets minder dan hier. Laatste nacht sliepen we in Hilton bij Los Angeles. Daar ook naar fastfoodrestaurant geweest. Wel goed, wel vettig. Denk het broodje was vettiger dan de bacon :-). Ik ken die namen zo allemaal niet. M'n zoon zal het wel weten. Kan het hem wel vragen. Maar zelf zou ik toch meer kiezen voor Denny's/Sizzler dan de echte fastfoods. OK, Subway voor rond 11:00 uur. Maar niet als hoofdmaaltijd.
Johan VL
Amerikafan

Bericht door Johan VL »

Jumping Jack schreef:Mijn persoonlijke top 5:

1. Panda Express
2. In-N-Out Burger
3. Subway
4. Chipotle
5. Taco Bell

Sizzler vond ik tegenvallen, vooral de saladebar.
Die saladebar heb ik niet gezien. Of niet opgelet, dat kan ook :-).

Je nr's 1,2 en 4 ben ik volgens mij niet geweest. Al klinkt nr 2 me enigszins bekend in de oren...
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Hierdoor misschien ?

[youtube]QLkA3AlmBc8[/youtube]
Johan VL
Amerikafan

Bericht door Johan VL »

Nee niet daardoor :-).

ik heb even gegoogled. Die bij Hilton met waar het broodje vettiger was dan de bacon, dat was Carls Jr. Maar het smaakte wel goed :-).

Die met de Baconater dat zou Wendy's moeten zijn. Die vond ik wel okay. Beter dan Carl's Jr, en zeker beter dan Burgerking en McDonalds.
ksanthony
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door ksanthony »

tomhster schreef:In Londen zitten een Shakeshack en een Five Guys. Verder nog tips om dichterbij aan een flinke portie calorieën te komen?
Five Guys heeft recent ook een filiaal in Parijs geopend.
Blijkbaar is er ook een Cinnabon in Rotterdam , weet niet of deze er al lang is , maar ik kwam dit recent pas te weten :)

*edit : blijkbaar is die Cinnabon er al sinds 2013.. Ook al een tijdje geleden dat ik nog in Rotterdam ben geweest :)
Afbeelding
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Ik mis hier A&W. Niet alleen voor de burgers cheese curds. Maar belachelijk goeie milkshakes. En Fuddruckers, het klinkt niet echt lekker, maar als je je eigen burger wilt bouwen. Moet je daar zijn!!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer