Je krijgt zelfs nog 10% korting als je een wagen neemt die ze standaard op voorraad hebben en je onmiddellijk het volledige bedrag betaald.
ik kom rond de 900 euro uit voor een hele kleine auto.BjornStorme schreef:hertz.be en niks van kortingscodes gebruikt. Nog vlug even gechecked en lijkt me nog steeds dezelfde prijzen.
Volgens mij is eind maart/half april geen hoogseizoenBjornStorme schreef: Denk niet dat je het nog veel goedkoper zult krijgen voor 3 weken in hoogseizoen.
Hoi Inges , elke code die je gebruikt is een tariefcode. Dat betekent tegelijkertijd dat voor een specifiek tarief ook een specifiek aantal en types auto beschikbaar is. Dat wordt mede bepaald door de site die jij gebruikt om te boeken maar vooral door de locatie waar jij je auto wilt oppikken en ophalen.Inges schreef:n.
1. Als ik kijk bij Hertz.fr (met code)Als ik dan kijk bij rentalcars.com dan kom ik veel meer mogelijkheden tegen .
2. bij National executive aisle boeken. Als ik daarop kijk dan betaal ik bijna 3000 dollar voor een zelfde soort auto als bij Hertz (1300 euro). Ik kan mij niet voorstellen dat forumleden dat prijsverschil nemen alleen maar omdat je dan uit een rij auto's kunt kiezen. Hoe zit dat precies? Of kijk ik niet goed