Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wij zoeken tips Voor Florida
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij zoeken tips Voor Florida
Spontaan gister een reis geboekt naar Florida.
Over 4 weken gaan we naar de Sun Shine State!
De volgende plaatsen staan op de planning.
-Orlando (pretparken)
-Titusville (KSC)
-The Keys (Key west)
-Miami
Na wat rond snuffelen vond ik ook nog kanoën bij de weekie wachee springs of een tourtje met een glass bottom boat in Key Largo.
Nu is mijn vraag aan jullie:
Hebben jullie nog tips of must sees voor Florida?
Over 4 weken gaan we naar de Sun Shine State!
De volgende plaatsen staan op de planning.
-Orlando (pretparken)
-Titusville (KSC)
-The Keys (Key west)
-Miami
Na wat rond snuffelen vond ik ook nog kanoën bij de weekie wachee springs of een tourtje met een glass bottom boat in Key Largo.
Nu is mijn vraag aan jullie:
Hebben jullie nog tips of must sees voor Florida?
Re: Wij zoeken tips Voor Florida
Heb je dit forum al doorgespit, daar kun je een heleboel info vinden!
Moet je al je hotels nog regelen, het is daar nu hoogseizoen, dus niet te lang wachten
Moet je al je hotels nog regelen, het is daar nu hoogseizoen, dus niet te lang wachten

-
- Amerika-ontdekker
Ja ik ben veel aan het kijken op dit forum maar zie door de bomen het bos niet meer
Morgen maar weer verder kijken.
Hotel is alleen gepland voor aankomst in Orlando.
We willen ook niet te veel hotels van de voren plannen zodat we wat vrijheid hebben,
Maar bedankt voor de tip, nu kunnen we er rekening mee houden

Morgen maar weer verder kijken.
Hotel is alleen gepland voor aankomst in Orlando.
We willen ook niet te veel hotels van de voren plannen zodat we wat vrijheid hebben,
Maar bedankt voor de tip, nu kunnen we er rekening mee houden

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Hoe lang gaan jullie?
En idd, wat eoms al aangeeft, het is volop hoogseizoen, dus hoge prijzen en weinig kamers.
Ik heb echt geen idee of je nog op de bonnefooi kunt in februari. Je zit misschien net voor Spring Break , dat scheelt. Welke datum vertrekken jullie?
En idd, wat eoms al aangeeft, het is volop hoogseizoen, dus hoge prijzen en weinig kamers.
Ik heb echt geen idee of je nog op de bonnefooi kunt in februari. Je zit misschien net voor Spring Break , dat scheelt. Welke datum vertrekken jullie?
-
- Amerika-ontdekker
We vertrekken 3 februari voor 3 weken.
Op booking.com staan nog genoeg kamers vrij. Dus dat risico durf ik wel te nemen.
Op booking.com staan nog genoeg kamers vrij. Dus dat risico durf ik wel te nemen.
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Ik zou mij niet zo veel zorgen maken over hotels, die zijn er meer dan genoeg in Florida. De prijzen zullen inderdaad wat anders zijn dan in het laagseizoen. Mijn advies: Lees veel blogs, daar vind je informatie genoeg en die past bij wat jullie willen. Het voordeel van Florida is, dat er voor iedereen wel iets te doen is. Strand, natuur, shoppen, pretparken je vindt het er allemaal.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
http://chippie777.wordpress.com
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Er zullen vast wel kamers zijn, ja. Of de hele dure of de hele slechte
Wij gaan al een aantal jaar in de winter naar Florida maar als je echt goed en betaalbaar wilt zitten moet je toch wel een half jaar van tevoren boeken is onze ervaring.

Wij gaan al een aantal jaar in de winter naar Florida maar als je echt goed en betaalbaar wilt zitten moet je toch wel een half jaar van tevoren boeken is onze ervaring.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht