Ned in MO,
Je bent er duidelijk geraakt en daar heb ik respect voor! Real Estate heeft me al altijd gefascineerd en ik ben al gaan zien voor vastgoedmakelaarsopleidingen in avondschool hier in Belgie. Wat ik zou willen doen is huizen kopen, opknappen en verkopen, maar mijn (investeerders)vrienden raden het af dit te doen omdat de "grote jongens" al op alles azen hier. Geld verdienen op die manier zou hier dus haast onmogelijk zijn zeggen ze, en ik weet ook niet of de vastgoedwaarde hier zo hard stijgt over de jaren. Ja op dit moment ken ik er nog maar bitterweinig van moet ik eerlijk toegeven, ik moet eerst veel kennis opdoen voor ik met zoiets zou starten, zoals u zegt, knowledge is power! en daar geloof ik ook echt wel in. Ik ben nog jong, 22 jaar, en nog wat "op zoek", maar zeker gemotiveerd
De enige manier om er te geraken in het leven is door keihard te zijn, geen angsten te hebben, lef te hebben maar vooral KENNIS, dus zoveel mogelijk te weten te komen over waar je mee bezig bent, en daar zal ik binnenkort mee starten. Op dit moment verhandel ik al eens aandelen op de amerikaanse markt, soms eens daytraden, maar ik heb inderdaad al gelezen dat RE goeie winsten kan opleveren. Wat mijn vrienden zeggen over de grote competitie klopt misschien HIER, maar ik wil me dat eigenlijk niet laten afschrikken, daarom wil ik me goed informeren, ik wil alles weten wat er te weten valt. Die boeken heb ik alvast genoteerd om aan te kopen.
Mijn droom is trouwens nog steeds om in de VS te wonen, ik ben nu reeds bezig kapitaal op te bouwen hiervoor en moest ik daar ooit geraken zou ik ook willen doen wat u doet, dus ik ben blij dat iemand als u hier post! Ik hou uw posts zeker in de gaten!
Ik krijg een glimlach op mijn gezicht wanneer ik mensen zie die gedreven zijn zoals u, mensen met een echte passie zie ik de laatste tijd niet veel.
So don't go away!

*lacht*
Vriendelijk gegroet!
Hannibull
PS mag ik vragen hoe u bent kunnen verhuizen naar de VS? bedankt