Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas: vragen en discussietopic deel II
Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II
Is er een congres of groot evenement tijdens de dagen dat je er bent? Daardoor kunnen de prijzen ook stijgen. Ook al op de sites van de hotels zelf gekeken? Eventueel iets boeken dat gratis te annuleren is en dan kun je nog iets boeken als je toch nog een goede deal ziet.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Zover ik kan vinden zijn er geen grote evenementen of congressen deze dagen. Ik heb de hotels vergeleken met een boeking in juli, dan is het iets goedkoper, maar niet veel, een boeking voor Maart is op dit moment zelfs nog duurder dan juli of september.
We boeken inderdaad maar alvast en dan hou ik het de komende tijd maar even in de gaten.. Bedankt in ieder geval!
We boeken inderdaad maar alvast en dan hou ik het de komende tijd maar even in de gaten.. Bedankt in ieder geval!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Er is nu al een resort fee van 20- 30 dollar per nacht.
Dus hele goedkope kamers kan je al niet meer vinden.
Wij verbleven eens voor 28 dollar per nacht in de Sahara.
Dat vindt je nu niet meer op de strip.
Maar als je er door de weeks bent, kan je wel een goede aanbieding vinden onder de 100 dollar.
Boek een hotel dat annuleerbaar is.
Dan kan je altijd op DE aanbieding wachten.
Dus hele goedkope kamers kan je al niet meer vinden.
Wij verbleven eens voor 28 dollar per nacht in de Sahara.
Dat vindt je nu niet meer op de strip.
Maar als je er door de weeks bent, kan je wel een goede aanbieding vinden onder de 100 dollar.
Boek een hotel dat annuleerbaar is.
Dan kan je altijd op DE aanbieding wachten.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je reactie Marjolijn! Dan weet ik in ieder geval dat de prijzen sowieso gestegen zijn!
Hallo,
Wij gaan deze zomer naar LV en zouden een Cirque du Soleil show willen doen.
Er zijn er veel maar zouden liefsts Ka of O willen zien.
Nu is mijn vraag of ik daar ter plaatsen tickets kan kopen aan een voordeliger tarief dan dat ik ze nu online zou bestellen.
Nu is mijn vraag of ik daar ter plaatsen tickets kan kopen aan een voordeliger tarief dan dat ik ze nu online zou bestellen.
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben vorig jaar KA gezien en havben pas s middags onze kaarten gekocht voor de voorstelling van s avonds voor 70 euro via tickets for 2night , je hebt paar punten darcan op de strip, gewoon even in de gaten houden de prijzen, soms doe je een gigantisch voordeel maar soms ook helemaal niet ... Succes!
O ja was een heel mooie show trouwens
O ja was een heel mooie show trouwens
Er is inderdaad Tix4Tonight op de Strip. Da's een heel goeie, en volkomen betrouwbare plek om goedkoper tickets te bestellen. Vaak gaat er toch aardig wat van de prijs af, hoor. Maar je weet nooit op voorhand of er nog plaats zal zijn, en welke shows er worden aangeboden. Volgens mij zijn het alleen shows voor dezelfde en de volgende dag.plankan schreef:Hallo,
Maar je kunt er nu al van op aan dat O er niet bij zal zitten. Die zit er bijna nooit bij. Het is nog altijd één van de populairste shows. Zo zit de Cirque-show van Michael Jackson er ook bijna nooit tussen.
Een andere optie is het spel MyVegas. Dat is een Facebookspel waarmee je virtuele punten verdient, die je kunt inwisselen tegen allerlei kortingsbonnen/vrijkaarten. Een gratis overnachting en ook tickets voor een show. Vaak Buy One Get One, maar dat is ook al een mooie korting.
Voor KA kun je soms zelfs twee gratis tickets vastkrijgen, voor O zal het met korting zijn. Alweer omdat die te populair is om weg te geven.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben ook ooit gratis naar Ka geweest van MyVegas punten, maar ik zie er nu al even geen cirque du soleil tickets meer bij de rewards staan. Zelfs geen korting ervoor.
Hoi, 2 april gaan we voor 3 nachten naar Las Vegas. Gezien ons budget kiezen we voor de old town.
Welk hotel is beter/netter/ schoner en zo: Plaza Hotel of Golden Nugget?
Ze zitten allebei tegen Freemont street en zijn beide oude hotels. Wie heeft ervaringen met deze hotels?
Welk hotel is beter/netter/ schoner en zo: Plaza Hotel of Golden Nugget?
Ze zitten allebei tegen Freemont street en zijn beide oude hotels. Wie heeft ervaringen met deze hotels?
Ikke met de Golden Nugget. 1 nacht maar en verder niet veel tijd daar doorgebracht. Gewoon oké was het.
Wij hebben ook in de Golden Nugget gelegen, ook één nacht.
Als ik me niet vergis is er een redelijk verschil in prijs tussen de kamers, omdat de ene toren een gerenoveerde is, en de andere nog niet. In ieder geval hadden wij best laat ingecheckt, en was onze kamer in de "nieuwe" toren al weg. We hebben het moeten stellen met een kleine in de oude kant, en een compensatie. Voor die kamer zou ik niet meteen teruggaan, maar het hotel zelf was erg verzorgd, levendig en net. De buurt is ook fijn, je ligt dicht bij de D, Pizza Rock...
Een andere kamer, en ik ga meteen terug
Als ik me niet vergis is er een redelijk verschil in prijs tussen de kamers, omdat de ene toren een gerenoveerde is, en de andere nog niet. In ieder geval hadden wij best laat ingecheckt, en was onze kamer in de "nieuwe" toren al weg. We hebben het moeten stellen met een kleine in de oude kant, en een compensatie. Voor die kamer zou ik niet meteen teruggaan, maar het hotel zelf was erg verzorgd, levendig en net. De buurt is ook fijn, je ligt dicht bij de D, Pizza Rock...
Een andere kamer, en ik ga meteen terug

De Golden Nugget is echt vele, vele malen beter dan de Plaza. Qua kamers, zwembad, restaurants en alle andere faciliteiten. Ik zou persoonlijk altijd voor de Nugget gaan.
-
- Amerikakenner
Hier ook voorkeur Nugget, vonden het een leuk hotel, goede sfeer. We hadden een upgrade naar een suite voor een klein prijsje wat het natuurlijk nog leuker maakte.
Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij wat advies kan geven, ik verblijf met mijn gezien (2 kinderen tot 12 jaar) 2 nachten in Las Vegas.
Wat het beste te doen, Circus Circus hotel, leuk voor de kinderen en gunstig in prijs, of hotel meer gelegen op de strip, wat luxer maar misschien minder leuk voor de kinderen?
Iemand ervaring hiermee?
Wat het beste te doen, Circus Circus hotel, leuk voor de kinderen en gunstig in prijs, of hotel meer gelegen op de strip, wat luxer maar misschien minder leuk voor de kinderen?
Iemand ervaring hiermee?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom zouden die andere hotels minder leuk zijn voor de kinderen? Ik zou eerder een hotel kiezen met bv een mooi zwembad. Die attracties in Circus Circus moet je ook maar echt van houden. Vooral 's avonds is er toch meer op het centrale deel vd strip te doen. Je hebt dan niet meer het gedoe helemaal terug naar Circus Circus te moeten over de hele drukke strip. Dat gezegd hebbende wil ik niet zeggen dat circus circus niet zou kunnen. Check gewoon eens goed de prijzen die je eraan wilt spenderen.
Een goed zwembad is inderdaad ook erg fijn. We willen liever niet meer dan 400 euro uitgeven. Wat zou je dan aanraden? Er zijn zoveel hotels te vinden in Vegas....

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou gewoon centraal kijken. MGM, Ceasars Palace, Mirage bijvoorbeeld. Eigenlijk kan je geen foute keuzes maken imo. Planet Hollywood heeft bv 2 kleine badjes, daar zou ik dan niet gaan zitten
Wij zitten in april tijdens het paasweekend in Vegas. Van donderdag tot en met zondag. Vooral de prijzen voor de nacht van zaterdag op zondag zijn behoorlijk hoog heb ik wel gezien. Denk dat we daarom die laatste nacht ergens buiten Vegas, misschien al richting Death Valley of anders ergens buiten de Strip, overnachten. Vanaf Vegas gaan we dan die zondag naar Death Valley. Ben echter ook aan het kijken naar aanbiedingen met de 'Best beschikbare kamer'. Zijn er mensen die hier aan ervaring mee hebben? Mogelijk ook in een druk weekend (denk ik) als pasen? Heeft het dan ook nog voordeel dat wij al op donderdag arriveren, waardoor er op dat moment nog wel enkele goede kamers beschikbaar zullen zijn?
Re: All about Las Vegas (LV)
Heeft er iemand wel eens met buggy's rondgereden? (sunbuggy.com bijv.)
Zoja, wat zijn de ervaringen hiermee?
Zoja, wat zijn de ervaringen hiermee?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik zit er dit keer over te denken een hotel buiten de strip te nemen. Ben er van donderdag tm zondag in Augustus en ik vind de prijzen op de strip echt heel erg hoog.
Ik heb wel leuke prijzen gezien voor hotels die niet op de strip zijn en ik ben toch al meerdere keren in een hotel op de strip geweest.
Mijn plan was om een hotel buiten de strip te nemen en gewoon naar de strip toe te rijden en in de verschillende hotels te parkeren.
Dat laatste deed ik toch altijd al omdat ik het toch te heet vond om in juli/augustus ver over de strip te lopen.
Maar nu lees ik dat de hotels nu parkeergeld gaan vragen. Aan wat voor bedragen moet ik dan denken? En moet t meteen voor een hele dag of kan het ook voor een paar uur?
Ik heb wel leuke prijzen gezien voor hotels die niet op de strip zijn en ik ben toch al meerdere keren in een hotel op de strip geweest.
Mijn plan was om een hotel buiten de strip te nemen en gewoon naar de strip toe te rijden en in de verschillende hotels te parkeren.
Dat laatste deed ik toch altijd al omdat ik het toch te heet vond om in juli/augustus ver over de strip te lopen.
Maar nu lees ik dat de hotels nu parkeergeld gaan vragen. Aan wat voor bedragen moet ik dan denken? En moet t meteen voor een hele dag of kan het ook voor een paar uur?
http://jessicasophiaabdelkader.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19794 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties