Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vliegtuigen en IFE intercontinentale vluchten

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
mara25
Amerikafan

vliegtuigen en IFE intercontinentale vluchten

Bericht door mara25 »

Op het moment zie ik voor mezelf mooie prijzen voor een vlucht naar Las Vegas (via Dallas) in September voor 408 euro.
De vlucht is van British airways, maar als ik op Seatguru ga kijken zie ik dat deze vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines en dat er gevlogen wordt met een Boing 767-300.

in de reviews van dit vliegtuig adviseert nagenoeg niemand om met dit vliegtuig te vliegen. Ze zijn oud en hebben nog geen persoonlijke Inflight entertainment.

Vorig jaar heb ik gevlogen met United airlines en deze vloog ook nog met een oud toestel en had een piepklein schermpje in de stoelen waar je in slechte kwaliteit een aantal films kon zien.

Kan ik ergens zien, of weet iemand welke maatschappijen nog met heel oude toestellen met slechte IFE vliegen?? Uiteraard kan ik bij een heel goede prijs gewoon een goed boek kopen, of mijn laptop vol met films zetten, maar ik betaal liever iets meer voor een wat moderner vliegtuig.
2010: Zuid West USA ( LA, Yoshua tree, GC, LV, Page, Bryce, Zion, DV, Yosemite, SF)
2011: Florida
2015: West USA (LV, Sequoia, Yosemite, DV, Zion, Bryce, Moab, MV, GC)
2017: West USA (RMNP, Estes, Yellowstone, GT, Zion, Moab)
PatrickBeukelman
Amerika-ontdekker

Re: vliegtuigen en IFE intercontinentale vluchten

Bericht door PatrickBeukelman »

Je kan via seatguru heel makkelijk zien of een vliegtuig over een persoonlijk IFE beschikt of niet. De 757 en 767's van American hebben dat inderdaad niet, als ik het goed heb hebben alle toestellen van United die transcontinentaal worden ingezet wel een persoonlijk IFE.
Simonrio
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Simonrio »

PatrickBeukelman schreef: De 757 en 767's van American hebben dat inderdaad niet, als ik het goed heb hebben alle toestellen van United die transcontinentaal worden ingezet wel een persoonlijk IFE.
Helaas hebben de toestellen van United ook nog lang niet altijd IFE op long haul vluchten.
GO66
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 150

Bericht door GO66 »

Volgens mij is American Airlines bezig met een upgrade van deze toestellen, dus uiteindelijk zullen ze ook wel personal IFE krijgen.
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

Delta heeft een zéér aanvaardbaar IFE op nagenoeg al hun hele long haul fleet.
Het is een aantal jaren geleden dat ik met British Airways heb gevlogen, maar op hun 747, toen echt het paradepaardje van de vloot, was het IFE schandelijk (3 kanalen die constant in loop werden afgespeeld).
Ook bij KL is het aanbod ok, al hangt het wel af wel vliegtuig je toegewezen krijgt. En da's iets dat eigenlijk tot het laatste moment kan veranderen.
Het enige nadeel bij KLM was de plaatsing van de schermpjes, waardoor de helderheid héél erg tegenviel en het lastig werd om te kijken op bepaalde momenten. Ook dat was op hun 747 Combi.

Laat je keuze niet afhangen van IFE, want die dingen gaan nog wel eens vaak stuk waardoor je ze gedurende de vlucht niet kan gebruiken.
Voorzie altijd een backup plan als je bang bent je te gaan vervelen aan boord.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
miccie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door miccie »

Begin november kwam ik terug van NYC met een 747 Combi van de KLM. Entertainment goed, maar wat een beroerd kleine afmetingen van de stoelen zeg. Zowel Delta als United hebben de bewegingsruimte om je heen in hun 757's en 767's beter voor elkaar. En nou net dat vind ik nog een heel stuk belangrijker van IFE. Neem dan zelf een mediaplayer mee bijvoorbeeld, of een tijdschrift of wat dan ook.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
Gast

Bericht door Gast »

mara25 schreef:in de reviews van dit vliegtuig adviseert nagenoeg niemand om met dit vliegtuig te vliegen. Ze zijn oud en hebben nog geen persoonlijke Inflight entertainment.
Mijn ouders (ver in de zeventig) hebben in december met een dergelijk toestel gevlogen en hebben een prima vlucht gehad. Ik had ze al gewaarschuwd en ze hadden lekker ouderwets boeken meegenomen.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Neem 2 boeken mee en zet wat films of series op je tablet ( als je die hebt) en de tijd vliegt voorbij. Het belangrijkste vind ik is dat je veilig aankomt.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer