Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 4

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 4

Bericht door harryh »

Ik hou het ook in de gaten, ben zelf ook nog op zoek naar een mooie aanbieding voor 2 weken autohuur in Florida en 4 Hawaii :)
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

PatrickBeukelman schreef:Hebben mensen recentelijk nog gebruikgemaakt van de online check-in / skip the counter van Alamo? Ik heb een reservering via drive-usa maar bij het inloggen op de alamo website worden de gegevens niet herkend.
De booking ID in de bevestiging die ik van drive-usa heb ontvangen zou het confirmation number moeten zijn waar ik mee kan inloggen toch?

In eerdere berichten op het forum zie ook dat Alamo aangeeft dat je geen gebruik kan maken van de online check als je een third party reservering hebt maar forumleden hebben hier andere ervaringen mee..
Ik heb net skip the counter geboekt, auto' s gehuurd via autoeurope en Alamo.co.uk.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

SuzieQ schreef:Jammer genoeg ben ik zo blind geweest dat ik dat toen niet gezien heb.
en jammer genoeg was ik zo dom om niet 1 dag voor vertrek nog even dit forum te checken.... :lol:

@patrickbeukelman

Ik heb daar ook wel eens problemen mee gehad. Bij mij was de truc om alleen de cijfers te gebruiken van het reserveringsnummer. Bij Expedia gebruikten ze toen (voorbeeld) 1234567COUNT

Ik heb toen alleen de cijfers geprobeerd en dat werkte wel.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Ook wij hebben via AutoEurope een auto gehuurd bij Alamo.
De voucher van AutoEurope kwam vrijwel direct in mijn mailbox en twee dagen later een bevestiging van Alamo zelf.
Met dat reservation number kan ik inloggen en aan "Skip the Counter" meedoen.

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
PatrickBeukelman
Amerika-ontdekker

Bericht door PatrickBeukelman »

Dank voor de reacties. Ik zie trouwens dat het volledige bedrag al op de creditcard in rekening wordt gebracht.
Heb nu via de uiteindelijke touroperator (fti.de) in mijn beste duits gevraagd om de reservering te annuleren..
Mariskaaa
Amerika-ontdekker

Bericht door Mariskaaa »

SuzieQ schreef:Waar vind je die ford escape?
De auto in combi met de prijs had ik gevonden op rentalcars.com, maar staat ook op sunnycars alleen dan flink duurder.
Fijn om in ieder geval van iemand te horen dat 1 van de goedkopere organisaties zoals budget ook goed bevalt.

Ik begrijp uit jullie reacties dat het Harryh tarief een soort actie is dat een aantal dagen geldig is? Of heb ik het mis?
CptGunar
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door CptGunar »

Ik reis zeer binnekort (16/01) af naar Florida en vlieg op MIA International Airport.
Heb de auto geboekt via driveusa (rental company: Hertz) en vervolgens een voucher gekregen per mail van AutoEurope.

Via de volgende link kan ik bij Hertz online inchecken:https://www.hertz.be/rentacar/onlineche ... InView.jsp
Een kleine tijdsbesparing maakt een groot verschil.

Doorloop deze 3 eenvoudige stappen voor uw geplande ophaaltijd:

1. Voer uw reserveringsnummer en achternaam hieronder in om uw reservering op te halen

2. Vul het Check-in formulier in en verstuur

3. Wanneer u aankomt, hoeft u alleen uw rijbewijs en creditcard te laten zien om uw sleutels te ontvangen en u kunt wegrijden.
Ik vraag me af of je hierdoor automatisch een voertuig toegewezen krijgt? Ik herinner me dat ik in 2015 ook via driveusa een auto geboekt heb bij National, ook een voucher ontvangen heb - wel aan de counter gestaan - maar daarna mocht ik gewoon buiten wandelen naar de juiste klasse en kiezen wat beschikbaar was. Dit vind ik veel fijner dat een auto toegewezen krijgen.

Iemand hierover een idee?
Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien

https://captaingunar.wordpress.com/blog/
Amerikakenner

Bericht door M Kactus »

Mariskaaa schreef: Ik begrijp uit jullie reacties dat het Harryh tarief een soort actie is dat een aantal dagen geldig is? Of heb ik het mis?
Harryh is een gebruiker op dit forum. Die had een spotgoedkoop tarief ontdekt, als je boekte bij National in een bepaalde periode. Waarschijnlijk een foutje van National in de website, maar uiteindelijk heeft het aardig wat mensen een goedkope wagen opgeleverd (180€ voor drie weken en zo).

Het is dus geen terugkerende actie. Wel kan er al eens een "errorfare" voorvallen, of gewoon een grote korting, en die is meestal maar enkele dagen te boeken. Maar in tegenstelling tot de verwachting hier op het forum zo te zien(;)), is dat een uitzondering en geen jaarlijks terugkerend fenomeen.

@CptnGunnar: Geen idee hoe het zit bij Hertz. Bij Avis heb ik nooit mogen uitkiezen, bij National de laatste keer wel.
Laatst gewijzigd door M Kactus op 11 jan 2017, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
sanook
Amerika-expert

Bericht door sanook »

Volgens mij moet je daarvoor ook nog het 'skip the counter' document invullen, alleen online inchecken is niet voldoende. Met skip the counter loop je direct naar het pad met de auto's waaruit je kunt kiezen.
Ing
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Ing »

CptGunar schreef: Ik vraag me af of je hierdoor automatisch een voertuig toegewezen krijgt? Ik herinner me dat ik in 2015 ook via driveusa een auto geboekt heb bij National, ook een voucher ontvangen heb - wel aan de counter gestaan - maar daarna mocht ik gewoon buiten wandelen naar de juiste klasse en kiezen wat beschikbaar was. Dit vind ik veel fijner dat een auto toegewezen krijgen.
Toen ik ging boeken bij Hertz kreeg ik een melding dat zij vanaf april gaan werken met 'Hertz Ultimate Choice', wat dus betekent dat je je auto sowieso uit een rij mag kiezen en niet aangewezen krijgt. Ik weet niet of het voor alle locaties zo werkt, maar bij Atlanta (waar ik in juli een auto huur) wel.

Wellicht even een proefboeking doen bij Hertz en checken of ze dan aangeven?
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Mariskaaa
Amerika-ontdekker

Bericht door Mariskaaa »

Bedankt M Kactus, nu is het mij ook duidelijk wat het nou is.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Mariskaaa schreef:Bedankt M Kactus, nu is het mij ook duidelijk wat het nou is.
Zie ook dit draadje, avondvullend leesvoer.
Was een tijdelijk actie die ik toevallig spotte en hier deelde ;)
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

M Kactus schreef: Het is dus geen terugkerende actie. .
Oh, ik vond het evenement in mei 2013 onder de naam Hinko Tarief een vreugdevolle periode op dit forum
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Roubosje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Roubosje »

Goededag allemaal,

Wij gaan as zomer voor eerst naar de USA en dan huur ik ook voor het eerst in mijn leven een auto :D
Ben op zoek naar een SUV van 14-07-2016 t/m 06-08-2016 in San Diego.

Nu heb ik al het forum doorzitten spitten...... bijna geen doorkomen aan :shock: :lol:

Ik heb een prijs via autoeurope.com gezien van $580,00. Dat is natuurlijk een supermooie prijs maar er zitten geen verzekeringen bij volgens mij.
http://www.autoeurope.com/car.cfm

Heeft iemand hier ervaringen mee?
Kan ik die verzekeringen erbij boeken?
Kan ik überhaupt boeken bij deze site?

Thanks alvast, groet Edith
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Selecteer linksboven een land uit Europa alleen dan heb je de juiste verzekeringen.
Je zit nu op het Amerikaanse deel.
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

M Kactus schreef: Maar in tegenstelling tot de verwachting hier op het forum zo te zien(;)), is dat een uitzondering en geen jaarlijks terugkerend fenomeen.
Verwachting is een heel groot woord, hoor! Ik heb behoorlijke mazzel gehad met mijn vluchttarief en dat is al heel ongebruikelijk voor mijn doen. Ik ga een nieuw H-tarief maar onder wishful thinking rangschikken... :wink:
Memories...
Roubosje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Roubosje »

Hinko schreef:Selecteer linksboven een land uit Europa alleen dan heb je de juiste verzekeringen.
Je zit nu op het Amerikaanse deel.
Bedankt, maar dan schiet de prijs gelijk de pan uit :? Is het niet mogelijk om internationaal te boeken en de verzekeringen erbij te nemen?
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Dat is wel mogelijk, maar vermoedelijk wordt dat uiteindelijk wel duurder dan het tarief waarbij het is ingbegrepen.

Reken op ca $35 per dag voor CDW en EP samen.
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Ik vind de SUV-categorieën van Autoeurope heel onduidelijk. Nergens staat IFAR, SFAR e.d. aangegeven. Beetje moeilijk vergelijken zo.
Memories...
Roubosje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Roubosje »

roelb schreef:Dat is wel mogelijk, maar vermoedelijk wordt dat uiteindelijk wel duurder dan het tarief waarbij het is ingbegrepen.

Reken op ca $35 per dag voor CDW en EP samen.

okee, duidelijk, bedankt!

Nog maar afwachten dan en vooral vaak googlen :) Vind het nu nog iets te duur.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer