Sorry Sophie dat ik niet meer heb gepost over mijn/onze avonturen hier maar aan de ene kant zijn we hier zo in het normale leven beland met de kids iedere dag naar school en vakanties ed.
Maar ik zei nog gisteren tegen een vriend uit NL die ik aan de bel had : Ik heb het hier zo naar mijn zin dat als ik over straat loop en alle tegels netjes zie liggen ik tegen mezelf zeg, wat is het hier toch onwijs en heerlijk leven.

Nou dan toch nog wat kleins speciaal voor jou

Ik ben met mijn kids in een speeltuin hier en een vrouw die daar toevallig is geeft mijn jongens een duwtje op de schommel, 2 minuten later komt ze naar ons toe en vraagt : We hebben hier een kinderverjaardag komen jullie ook ? Ik voelde me een beetje bezwaard om zomaar aan te schuiven en zeg nee dank u.
Komt ze erna terug met 2 zakjes snoep/goody bags voor mijn kids , mooi toch.
En dan nog iets over mijn 2e liefde mijn auto ...nog elke dag krijg ik complimentjes van mensen die zeggen wat een mooie auto is dat of stappen echt uit om met me te praten over de auto over hoe die bevalt en dat terwijl hij al 3,5 jaar oud is, mooi toch.
Als ik deze auto in NL zou hebben gereden waren het meer jaloerse blikken en afgunst maar dat is mijn ervaring.
Groetjes