Afgelopen week hadden we iets geks met mijn mans MyVegas account. Ik speel daar steeds via Facebook en hij speelt PopSlots met dat account. Spelen dagelijks even en wisten beide zeker dat we op 40-41.000 LP zaten op dinsdag, zeiden nog tegen elkaar dat we alweer zo snel op de 40 zaten en we zo de beoogde 150.000 gingen halen. Toen ik woensdag facebook opende stond hij ineens op ruim 68.000 LP

. Hebben geen idee waar die extra LP's vandaan komen, niet dat we klagen hoor

. Spelen het spel al ruim 4 jaar en dit nog niet eerder meegemaakt.
Nog klein meevallertje. Hadden 2x 1 gratis overnachting bij Aria geredeemded. Online boeken ging met mijn mans account goed, maar bij mij logde hij steeds uit. Andere browser geprobeerd, paar dagen gewacht, maar bleef fout gaan. Dus maar gebeld om te boeken, dan wordt er echter $17 in rekening gebracht.
Als je online boekt komt er in je Mlife account netjes te staan dat je alleen de resort fee hoeft te betalen bij het uitchecken. Maar in mijn account stond gewoon de prijs van de kamer als restbedrag. Stond me iets van bij dat dit vorig jaar ook gebeurde en een fout in het systeem is. Maar toch even een mailtje aan gewaagd voor de zekerheid en meteen probleem met het online boeken genoemd waardoor we gedwongen waren telefonisch te boeken. Ze gaven aan dat er inderdaad een probleem is waardoor er soms bedragen staan bij comped rooms. En nu zie ik net op mijn creditcard dat ze die $17 teruggestort hebben!