Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen; **Anja**

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
**Anja**
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Voorstellen; **Anja**

Bericht door **Anja** »

Hallo allemaal,

Ik ben Anja, 33 jaar.
Twee jaar geleden ben ik voor het eerst in Amerika geweest, in Los Angeles. Begin maart vlieg ik voor de tweede keer richting USA, dit keer naar Disneyworld!

Heb ook meteen een paar vraagjes over overstappen. Ik vlieg van Amsterdam via Atlanta naar Orlando (met een overstaptijd van twee uur) en heb hier op het forum al verschillende tips gelezen, en ook dat twee uur in principe genoeg moet zijn. Volgens KLM is het ook mogelijk, maar ik ben toch iemand die graag van te voren alles al een beetje gepland heeft.
Hoe werkt het allemaal ongeveer? Ik begreep al dat ik eerst langs immigration en de douane moet met m'n koffer? Kan deze gelijk na de douane alweer afgeven, of moet ik m'n koffer helemaal meeslepen over het vliegveld naar de volgende terminal?
Gaat het inchecken voor de volgende vlucht ongeveer hetzelfde als wanneer ik incheck op Schiphol, zoals met security, paspoortcontrole?
Alvast bedankt voor de antwoorden.

Groetjes,
Anja :wink:
Gast

Re: Voorstellen; **Anja**

Bericht door Gast »

Dit is al honderd keer gevraagd en beantwoord op dit forum. :wink:

Als je aankomt in Atlanta ga je eerst door de immigratie, dan haal je je koffers van de lopende band en ga je door de douane. En daarna geef je je koffers meteen weer af en die zie je weer in Orlando. Dan ga je naar de gate voor je aansluitende vlucht, het wijst zich allemaal vanzelf. Inchecken voor beide vluchten doe je al op Schiphol, dus dat hoef je niet meer te doen in Atlanta. Let op dat je niet naar de exit gaat, want dan moet je weer terug door de security.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

En zeker ook welkom op het allesamerika forum :thumbup:
**Anja**
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door **Anja** »

Thanks voor het antwoord.. :thumbup:
Ik vraag liever iets 20x dat ik het ook echt zeker weet. Als ik ergens niet goed tegen kan is het onverwachte verrassingen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer