Wij overwegen om volgend jaar voorhet eerst naar Florida te gaan. Nu ben ik aan het nadenken over navigatie aldaar. Aangezien we dit jaar ook nog een ander Europees land gaan bezoeken met het vliegtuig, en ter plekke een auto huren, leek het ons wellicht een goed plan om nu al een navigatiesysteem te kopen met kaarten wereldwijd. GPS huren bij de auto is nogal duur begrepen wij.
Wij denken nu bijvoorbeeld aan deze TomTom GO51, voor ca. 179,00 euro.
http://www.gpsshop.nl/product/670111/ca ... go-51.html
Als we dit namelijk nu kopen, hebben we er deze europese vakantie ook al plezier van. En dan volgend jaar in Amerika dus ook. Hopen we

Ik kan ook in de Walmart natuurlijk een TomTom kopen, omgerekend voor ca 87,00 euro. Maar voor een krappe 100 euro meer, heb ik er dus zelf één die ik al eerder kan gebruiken en dus al direct bij me heb, i.p.v. daar nog op zoek te moeten naar de Walmart/navigatiesysteem.
Nu is mijn vraag of iemand een dergelijke type TomTom ook al vanuit huis heeft meegenomen en in Amerika heeft gebruikt. Zijn de kaarten gedetailleerd genoeg voor gebruik in de VS ? Hoe is zoiets bevallen?
We hebben we een smartphone maar die is niet echt nieuw en mijn man wil liever met een apart GPS-systeem rijden.
Tips of adviezen?