Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 5

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
MarjoleinNov21
Amerika-ontdekker

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 5

Bericht door MarjoleinNov21 »

Haha goh daar komen nog hele ethische discussies bij kijken blijkbaar! :) Maar ik schaar mijn vriend inderdaad maar gewoon onder deze categorie, verder als ik het goed begrijp vooral goed kijken wat er in de voorwaarden staat, maar dat het meestal in Nevada wel goed zit? Bedankt voor jullie reacties, helpt weer een stapje verder.

Op dit moment zit op de website van Hertz, ik heb een goldmembership aangemaakt en nu de volgende optie voor mijn neus voor 936 euro:

UW AUTO Wijzigen
Midsize SUV (Categorie Q4) IFAR
(Q4) Jeep Compass of gelijksoortig Meer details

BETALINGSMETHODE
Betaal Nu Tarieven

KORTINGEN
CDP Name: : ANWB NETHERLANDS,CDP Rate: : Uw tarief is met 10 % korting,RQ BEST
INBEGREPEN IN HET TARIEF
4 weken
1 extra dag
1 extra uur

INCLUSIEF
AIRPORT CONCESSION RECOVERY
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
Belasting
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Kentekenregistratie toeslag dekking
Klant Faciliteiten vergoeding
Onbeperkt mijl inclusief

Daarover een aantal vragen:
- betaal nu of betaal later: is een van deze twee opties meer aan te raden? Als ik het goed begrijp kan ik bij beide opties kosteloos annuleren, alleen bij "betaal nu" moet dat binnen 7 dagen. Hoe zit het bij betaal later, heb ik dan bijv. kans dat er nog iets verandert in de prijs?
- Er staat "inclusief schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico". In een vorige stap heb ik aangevinkt dat ik het eigen risico wil afkopen, maar daar staat bij: geen prijs beschikbaar. Het zit dus nog niet in het totaalbedrag, wat kan ik daarvan verwachten? Iemand hier ervaring mee?

Groet,

Marjolein
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Er is geen eigen risico in de VS. :D
MarjoleinNov21
Amerika-ontdekker

Bericht door MarjoleinNov21 »

Haha oh dat scheelt weer, vandaar... :D En het verschil betaal nu/betaal later?
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Betaal nu geeft meestal het voordeligste tarief. Controleer wel even hoe het annuleringsbeleid is als je deze optie kiest. Het wil wel eens gebeuren dat je een fixed bedrag moet betalen als je alsnog annuleert. Meestal geen groot bedrag (ca 40-50 euro/dollar of zoiets) maar wel goed om te weten.
Betaal later geeft meestal wel gratis annulering tot vlak voor de huur, het bedrag kan iets hoger zijn en kan in de lokale valuta zijn zodat het door koersverschillen kan veranderen. Het bedrag op zich wijzigt niet meer na de reservering.
karenkdg
Amerika-ontdekker

Bericht door karenkdg »

vorige week al gekeken bij autoreurope.nl, is voor juni vanaf SFO voor ons toch het voordeligst. ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief en ik kreeg nog 25% korting.

besloten om voor een midsize auto te gaan (zijn met zn 2en). 656 euro voor 3 weken. ik hou het al een tijdje in de gaten en ik zie de bedragen alleen maar oplopen. heb de keuze maar gemaakt. annuleren kan altijd nog.
mrvn1968
Amerika-newbie

Bericht door mrvn1968 »

@ Sanook, heb jij de Avis AWD code van Avis ook zelf gebruikt? Het geeft wel een mooie korting :) Zitten er geen voorwaarden aan waar je aan moet voldoen b.v. dat je bij een bedrijf werkzaam moet zijn en daarom eventueel de verzekering een probleem gaat opleveren?
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Ik heb via Expedia een auto bij AVIS gehuurd met 25% korting (van Expedia omdat ik al hotels geboekt had bij ze), later keek ik bij AVIS de boeking online in en zag daar deze code staan. Voor mij is hij dus helemaal legaal zeg maar.
Het lijkt mij een redelijke save code maar ik kan niks garanderen natuurlijk...
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Codes van Budget die ik voorbij zag komen in een pop-up.

BCD 626000 (tot -25%)

Combineren kan met volgende couponcodes:
UUGZ039 (+ free upgrade)
TUGZ032 (+ 3rd weekend day)
MUGZ079 (+ $20 off weekly rental)

BCD code geldig op alle voertuigcategorieën, free upgrade coupon NIET op SUV's. De andere coupon codes waren niet geldig voor mijn huurperiode.

Voorbeeld:
14 dagen in augustus 2017 voor een full size auto: €598 (pay at pickup) of €568 (pay now).
Memories...
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wij hebben nog nooit bij Avis gehuurd, is deze vergelijkbaar met Alamo, National en Hertz?
ReisM
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door ReisM »

sanook schreef:
Simonrio schreef:Dat zijn bij Avis veel lagere prijzen dan ze nu hebben op mijn datums. Bij Avis NL was het 1108 euro zonder jongeren toeslag. Totaal zou op 1608 euro liggen. Via ''check24.de'' kom ik op 989 euro zonder jongeren toeslag. Dus ook bijna 1500 euro met jongeren toeslag. Dagen zijn 27 juli 19u tot 16 aug 19u.

Ik verblijf niet heel lang in Las Vegas (2 nachten) en wij willen de volgende ochtend naar de Hooverdam rijden. Dus een dag later huren heeft weinig nut.

Ik begin te vermoeden dat 756 euro niet eens zo'n slechte deal is. Alleen het niet kunnen annuleren blijft een dingetje.
Mocht je er wat aan hebben, met AWD code J933700 is het bij Avis.nl €966,- voor jouw periode in LAS (zonder jongeren toeslag)
Met deze code kom ik ook mooi uit voor LAX, 22 dagen 1154 euro voor een Minivan (o.i.d., Crysler Town & Country of vergelijkbaar).
We wilden eerst een midsize SUV, die komt op 1087 met deze code. Maar zowel dochter (13) als man willen liever Veel Ruimte en dan is die Crysler niet eens zoveel duurder...
Denise131
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Denise131 »

Goedemiddag,

wij zijn ook rond aan het kijken voor het huren van een auto, periode 13 maart -1 april 2017 (pick up en drop off Orlando airport)

Voor nu zijn wij het voordeligst uit op www.alamo.co.uk, misschien stomme vraag maar kan je daar gewoon boeken als nederlander? want raar genoeg is het via alamo.nl veel duurder en via de engelse site zit er gratis tweede bestuurder bij.

We komen nu uit op

Package
Collision Damage Waiver (USA: No Excess)
Extended Liability Protection (EP) (USA/CA: up to $1 mil)
Customer Facility Charge 2.50 Per Day Per Day
Priv Fee Recov Chg 10%
Tire Battery Fee .02 Day
Florida Surcharge 2.00 Per Day Per Day
Vehicle License Fee
Sales Tax
Unlimited Mileage
1 Additional driver
10% discount

Extras
Not yet chosen

Package Price
(Pay now) £372.78
Estimated Total £372.78

Dit voor een Toyota Corolla (or similar), is dit qua auto ook te doen voor iemand van 1,95? (volgens internet wel maarja dat is altid zo lastig inschatten, ervaringen zijn altijd fijner)
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Zoveel info op te vinden !
Top .
Lees gauw door !

http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 2#p1087082
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

je kunt gersut boeken via www.alamo.co.uk.
Probeer ook eens http://www.alamo.co.uk/brits. Wellicht nog goedkoper. De melding dat het alleen voor mensen uit het VK is kun je negeren.
Belangrijkste voorwaarde is dat je geen Amerikaans of Canadees rijbewijs hebt.
Wellicht heb je ook nog wat aan het eerste bericht in dit topic.
mrvn1968
Amerika-newbie

Bericht door mrvn1968 »

Ik heb op de Hertz site gekeken met de anwb code maar dan op de deense site. Dat komt voor mij het voordeligste uit.
Zitten hier dan ook alle verzekeringen bij? Ik vraag dit omdat er in Denemarken geen euro is.
Niemand ooit problemen gehad met het ophalen van de auto?
Als ik op de Avis site kijk maar dan op de spaanse versie komt deze nog goedkoper uit.
Heeft iemand hier de auto op deze manier geboekt? Zijn er nog grote verschillen tussen Hertz en Avis?
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Denemarken = Europa. Je hebt dus alle verzekeringen.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

:offtopic:
Hinko ; hoe moet dat nou na 16 maart met ons NExit ?

De verzekeringen , na al die ongelukken, en stel je nou voor dat er iemand is die er iets van zegt, van mijn trouwboekje, de huwelijkse voorwaarden , de inschrijvingsdatum . op hezelfde adres , of hoe zij heet , en de spelling van mijn naam, alsjeblieft Hinko , Jij weet dat hoe moet dat gaan ?
Kan ik mij wel voor bereiden , kan ik zonder de kwellende zondagskerkbezoekbehorendangsten naar de USA toe gaan ?
Laatst gewijzigd door bedeve op 24 jan 2017, 12:28, 2 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik kijk nu bij Rentalcars.com/nl en zie daar een premium SUV, 3 weken hoogseizoen Denver, bij Hertz voor $1000. Bij alle andere sites kom ik rond de 2500 euro, ik denk dan ook dat er geen verzekeringen bij zitten. Bovenaan de site staat wel Nederlands(taal) maar ik zie nergens waar ik Nederland resident kan aanvinken? Ik denk dat de prijs dan heel anders wordt :? Een grote SUV is voor ons voldoende maar zag toevallig deze premium. :wink:
Ing
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Ing »

Op zich is rentalcars.com (en dan taal Nederlands) enzo prima hoor. Zit alles bij. Als je doorklikt zie je ook een overzichtje als het goed is.

Hertz is sowieso de afgelopen maanden de goedkoopste heb ik zo het idee, wat ik lees op het forum en wat ik zelf zie. Ik heb 23 dagen in Atlanta een Midsize SUV bij Hertz (ANWB tarief) voor 1011 dollar (pay later). Daar moeten alleen nog de extra bestuurder bij, want ik ga met mijn moeder (dus we zijn geen spouses). Ben wel blij met die prijs als ik zie wat er verder allemaal voorbij komt.

Zijn er hier nog mensen die onder de extra bestuurdersfee van Hertz zijn uitgekomen die geen spouses zijn? Ik lees vooral veel over die spouseregel, maar die gaat voor ons niet op. Wij zijn wel lid geworden van Hertz Gold, maar niet ingelogd op het Gold account geboekt (want dan konden we geen IFAR vinden, heel vreemd).
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Nu staat er weer 1500/1600 dollar, ik denk toch dat hij ondanks Nederlandse taal toch op US citizen stond :?
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

rentalcars.com gebruikt het IP adres om te raden welk land het is. Als je prijs in dollars ziet staan vrees ik dat ze gokken dat je in USA zit.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer