Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
connections.be

Ik zie dit wel vaker maar weet iemand wat dit betekent (staat in de e-ticket):
UA9728 United Airlines
Operated by / Uitgevoerd door: /SWISS GLOBAL AIR LINES
We hebben destijds geboekt bij United maar alleen bij een deel van de heenweg staat dat. Overigens worden de andere vluchten op deze maner beschreven:
LX0725 SWISS
Zitten we bij die eerste in een Unites plane met Swiss personeel? Of zijn het echt allemaal Swiss planes..
UA9728 United Airlines
We hebben destijds geboekt bij United maar alleen bij een deel van de heenweg staat dat. Overigens worden de andere vluchten op deze maner beschreven:
LX0725 SWISS
Zitten we bij die eerste in een Unites plane met Swiss personeel? Of zijn het echt allemaal Swiss planes..
Uitgevoerd door Swiss betekent dat je met Swiss en Zwitsers personeel vliegt.
Het is marketed by United en uitgevoerd door Swiss.
mtl had jou al antwoord gegeven.
mtl had jou al antwoord gegeven.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Vorige keer had ik dat ook en kon ik mijn boeking bij United terugvinden en daar mijn stoelen op voorhand gratis vastleggen. De vluchten die wel door Lufthansa werden uitgevoerd kon ik bij Lufthansa 23 uur van te voren reserveren Dit keer ook bij Lufthansa geboekt(uitgevoerd door United staat er weer) echter staat de boeking nu alleen bij Lufthansa en staat erbij dat ik 23 uur van tevoren de stoelen pas kan reserveren, ik denk dat het dan toch Lufthansa wordt??
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
- BigAppleLover
- Amerikafan
Mooie prijzen bij www.condor.de voor Baltimore in mei en juni dit jaar:
O.a. 279 euro retour vanaf Dusseldorf (met goede overstaptijd in Frankfurt) en 299 euro retour voor een rechtstreekse vlucht vanaf Frankfurt! En dat inclusief ruimbagage en maaltijd.
Zojuist gezien dat er volop data voor die prijzen te vinden te zijn.
O.a. 279 euro retour vanaf Dusseldorf (met goede overstaptijd in Frankfurt) en 299 euro retour voor een rechtstreekse vlucht vanaf Frankfurt! En dat inclusief ruimbagage en maaltijd.
Zojuist gezien dat er volop data voor die prijzen te vinden te zijn.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Gisteren geboekt voor 3 weken Florida:
2025 euro voor 4 personen (2 volw. en 2 kids), van 16 juli tot 7 augustus
We vliegen van Amsterdam naar Miami met een overstap in Londen met British Airways/Iberia.
Volgens ons een mooie prijs!
Nu zitten we ons nog wel een ding af te vragen, hoe zit het met de koffers (ruimbagage)? Op schiphol worden de koffers toch gelijk doorgelabeld naar Miami? Wat zou betekenen dat we er niet voor hoeven te betalen. Of wordt de vlucht Amsterdam-Londen los gezien van de vlucht Londen-Miami en moeten we toch betalen voor de koffers omdat het eerste deel van de reis een vlucht binnen Europa is?
Heeft iemand hier ervaring mee????
2025 euro voor 4 personen (2 volw. en 2 kids), van 16 juli tot 7 augustus
We vliegen van Amsterdam naar Miami met een overstap in Londen met British Airways/Iberia.
Volgens ons een mooie prijs!
Nu zitten we ons nog wel een ding af te vragen, hoe zit het met de koffers (ruimbagage)? Op schiphol worden de koffers toch gelijk doorgelabeld naar Miami? Wat zou betekenen dat we er niet voor hoeven te betalen. Of wordt de vlucht Amsterdam-Londen los gezien van de vlucht Londen-Miami en moeten we toch betalen voor de koffers omdat het eerste deel van de reis een vlucht binnen Europa is?
Heeft iemand hier ervaring mee????
- BigAppleLover
- Amerikafan
Ellen, als je beide vluchten tegelijk in 1 boeking hebt geboekt zijn de koffers ook op de vlucht binnen Europa gratis en worden ze automatisch doorgelabeld tot de uiteindelijke eindbestemming.
Laatst gewijzigd door BigAppleLover op 21 jan 2017, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Ellen1308: Jullie bagage wordt doorgelabeld naar Miami. En op de terugreis naar Amsterdam. En dat kost niks extra's.
Kun jij ook je stoelen voor de Swiss vluchten niet vastleggen?karenkdg schreef:Ik zie dit wel vaker maar weet iemand wat dit betekent (staat in de e-ticket):
UA9728 United Airlines
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik moet toch een nuance maken op deze reactie (en die van BigAppleLover). Je zegt dat je overstapt in Londen. Londen heeft oa Heathrow en Gatwick welke vaak als tussenluchthaven gelden en soms is er sprake van een transfer tussen beide vliegvelden (dus landen op Heathrow en vertrekken op Gatwick of andersom). Dan zul je je koffers zelf van de band moeten halen. Die zijn dan níet doorgelabeld.mtl schreef:Ellen1308: Jullie bagage wordt doorgelabeld naar Miami. En op de terugreis naar Amsterdam. En dat kost niks extra's.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
@Laura&Edwin: We landen en vertrekken weer vanaf Heathrow, dus geen wisseling van vliegveld.
-
- Amerikakenner
Dan he je doorgelabelde koffers 

Onze vakantie in 2019 (Orlando)
nee. na het inloggen bij Swiss heb ik gekeken bij stoelen reserveren en zie deze condities:SuzieQ schreef:Kun jij ook je stoelen voor de Swiss vluchten niet vastleggen?karenkdg schreef:Ik zie dit wel vaker maar weet iemand wat dit betekent (staat in de e-ticket):
UA9728 United Airlines
The following conditions need to be met in order to make an online seat reservation at swiss.com:
Your flight will be operated on behalf of and by SWISS
Your flight is booked under a SWISS flight number (excluded: LX8xxx)
You are travelling SWISS Economy, and at least 20% of the seats are still available
You have not booked a special service such as travelling with pets, medical support etc.
Children must be over the age of 2
Your reservation is not part of a group booking (from a minimum of 10 people)
You can state your preference (window or aisle) on codeshare flights.
de eerste voorwaarde voldoen we al niet aan omdat we via United geboekt hebben
- Simonrio
- Amerikafan
Inloggen met reserveringsnummer bij de airliner waar je geboekt heb. Voor hun eigen vluchten zal je dan direct stoelen kunnen reserveren. Voor de vluchten van andere maatschappijleer zal er een linkje staan waarop je kan klikken. Die brengt je naar de website van betreffende maatschappij (swiss) waar je stoelen kan kiezen. Zo werkt het in ieder geval bij Delta, KLM, American Airlines en BA.
Helaas zo werkt het bij united/swiss dus niet.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Weer goedkoop naar LAX en MIA vanaf DUS. Vliegen met KLM & Delta.
https://ticketspy.nl/deals/mega-uitverk ... s-va-e300/
https://ticketspy.nl/deals/mega-uitverk ... s-va-e300/
Heeft er iemand ervaring met Brussel Airlines? Ik had daar wel wat leuks gezien.
Ik heb het idee om dit jaar (juni of september) heen te vliegen op Washington en terug via Boston. Vorig jaar hadden we nogal geluk met onze tickets via BA, maar dit jaar vind ik het allemaal vrij prijzig
Ik heb het idee om dit jaar (juni of september) heen te vliegen op Washington en terug via Boston. Vorig jaar hadden we nogal geluk met onze tickets via BA, maar dit jaar vind ik het allemaal vrij prijzig

[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Heeft iemand ervaring met British Airways en American Airlines? Hoor goede verhalen over de eerste maatschappij, maar hele slechte verhalen over de tweede. Dat ze vaak vertraging hebben ook en geen goede service bieden. Heb op de terugweg maar 1.40 uur om over te stappen in Dallas.
Heb btw gisteren voor 1600 euries een packagedeal gekocht (Expedia) voor Las Vegas met 7 nachten in the Cosmo, inclusief weekend. Gruwelijke deal
!
Heb btw gisteren voor 1600 euries een packagedeal gekocht (Expedia) voor Las Vegas met 7 nachten in the Cosmo, inclusief weekend. Gruwelijke deal

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20207 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties