Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reacties en foto's Meeting 2006
Knappe film René. Het blijft een mooie herinnering aan die leuke dag.
Bedankt voor de herinneringen.
Groetjes
Bjorn
Bedankt voor de herinneringen.
Groetjes
Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:

Wist natuurlijk dat het filmpje er aan zat te komen, maar de laatste maanden had afstuderen een hogere prioriteit dan het forum. Vandaag het filmpje dus pas bekeken. Dus 2 maanden na dato nog een chapeau vppr René.
Geweldig geworden René ! Ben toch wel wat jaloers op jouw kunsten hoor.
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik werk zelf ook met magix, super....Ik heb ook met Pinnacle een poging gedaan en had bijna de video programma verkochtrene.jager schreef:Is idd een leuk programma, heb ik ook gehad, maar heeft niet de uitgebreide mogelijkheden van Pinnacle of Adobe.Njit schreef: Magix niks voor je? Heb er zelf nog niks mee bewerkt maar een collega van me is er wel blij mee. Hij had dezelfde problemen met Pinnacle en is nu 100% tevreden over Magix..

Groetjes ess
PS een extra complimentje omdat je het met Pinnacle hebt gemaakt.
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Had je al gemist op het forum : ))EvdB schreef:Beter laat dan nooit,...
Wist natuurlijk dat het filmpje er aan zat te komen, maar de laatste maanden had afstuderen een hogere prioriteit dan het forum. Vandaag het filmpje dus pas bekeken. Dus 2 maanden na dato nog een chapeau vppr René.
Geweldig geworden René ! Ben toch wel wat jaloers op jouw kunsten hoor.
Sandy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Marloes,lelie schreef:Nee, nog niet.
Misschien moeten we eerst weer even een lijst maken van de mensen die allemaal willen komen? Om te zien hoeveel animo er is.
Je mag hiervoor best een topic openen. Kunnen we in ieder geval inventariseren of er genoeg belangstelling voor is. Datum en plaats zijn natuurlijk nog niet bekend maar ik ga er een beetje van uit dat het eind oktober, begin november zal zijn.
Roland
Als het maar niet tijdens onze vakantie valt (19-29 okt) .. dat zou ik echt jammer vindenCoyote schreef:Marloes,lelie schreef:Nee, nog niet.
Misschien moeten we eerst weer even een lijst maken van de mensen die allemaal willen komen? Om te zien hoeveel animo er is.
Je mag hiervoor best een topic openen. Kunnen we in ieder geval inventariseren of er genoeg belangstelling voor is. Datum en plaats zijn natuurlijk nog niet bekend maar ik ga er een beetje van uit dat het eind oktober, begin november zal zijn.
Roland

Sandy
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat kan ik me goed voorstellen. Zo zou ik het liever niet houden in de periode 6-20 okt. Hoogstwaarschijnlijk ga ik dan weer een tripje naar Amerika maken!Sandy schreef:Als het maar niet tijdens onze vakantie valt (19-29 okt) .. dat zou ik echt jammer vinden

Misschien een idee om bij de inventarisatie aan te geven welke periode je niet kan. Natuurlijk zullen er altijd mensen achter het net vissen, maar dat hou je toch.

Roland
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik zou gewoon weer proberen voor begin november te gaan, dan zijn de herfstvakanties voorbij en de meeste mensen weer terug.
Locatietip: De Notenboom in Beesd
Locatietip: De Notenboom in Beesd
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Geschikt voor hoeveel personen? Gezien er vorig jaar al een stop was bij 100 aanmeldingen. En er dit jaar waarschijnlijk alleen maar meer komen.nieuwenoord schreef:Locatietip: De Notenboom in Beesd
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Veel meer dan in Stal Nieuwen OordNjit schreef:Geschikt voor hoeveel personen? Gezien er vorig jaar al een stop was bij 100 aanmeldingen. En er dit jaar waarschijnlijk alleen maar meer komen.nieuwenoord schreef:Locatietip: De Notenboom in Beesd

Voor minimaal 200 personen denk ik. Een kleinere groep kan gebruik maken van één ruimte, is de groep groter dan kunnen er deuren open en is er veel meer plaats. Het is er vooral sfeervol, bruine kroeg idee, met mogelijkheid om zelfs in de winter overdekt te barbecuen. En het moet lukken zonder het extreem duur te maken.
Op 50 meter afstand ligt een groot parkeerterrein waar in het weekend eigenlijk altijd volop ruimte is. En ja, Beesd is centraal, toch?
Daarnaast
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Ik had gezien dat ze een kleine zaal hadden voor 120 personen. Bij de grote zaal stonden geen aantallen.nieuwenoord schreef:Voor minimaal 200 personen denk ik. Een kleinere groep kan gebruik maken van één ruimte, is de groep groter dan kunnen er deuren open en is er veel meer plaats.
En Beesd is voor ons dichtbij dus klinkt prima

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sowieso zou een locatie die centraal ligt voor iedereen het meest gunstig zijn ..Njit schreef:Ik had gezien dat ze een kleine zaal hadden voor 120 personen. Bij de grote zaal stonden geen aantallen.nieuwenoord schreef:Voor minimaal 200 personen denk ik. Een kleinere groep kan gebruik maken van één ruimte, is de groep groter dan kunnen er deuren open en is er veel meer plaats.
En Beesd is voor ons dichtbij dus klinkt prima
Sandy