Ik ben op zoek naar een auto voor 6 personen. Het is altijd wat moeilijk een auto te boeken en nu al zeker niet.
De meeste grote auto's zijn 7 personen, dus zeker geen maar het addertje zit hem terug in de bagage. 6 personen zijn dus 6 koffers én 6 handbagages. En ik vrees voor toch enkele hardcovers.

Nu keek ik naar de Ford Expedition of de Ford Explorer. Beiden voor 7 personen maar over de bagage raken de verschillende verhuursmaatschappijen het niet eens. Ook een googlesearch maakt me niet veel wijzer.
En nog grotere wagen is de Full Size Passenger Van. Deze gaat voor 12 personen en is direct al wat overkill denk ik.

Op zich zou dit niet zo erg zijn maar die wagen ziet er vrij hoog uit en in bijvoorbeeld ons hotel hebben we een overdekte parking. Ook weet ik het hoogtelimiet niet van de parkingtorens van enkele parken in Orlando. Er staat in dezelfde klasse ook een andere wagen die lager is (Ford Econoline) maar wat is de kans dat ik die kan kiezen. Ik huur wel op op MCO, wat de keuze wel wat vergroot.
De verplaatsing met volle lading (dus 6 personen en alle bagage) gebeurt niet zo veel. Luchthaven - hotel en dan ook eens Orlando-Fort Myers-Miami en terug.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een autohuur voor 6 personen? Eventueel een foto zou handig zijn.

Bedankt!