Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips gevraagd over campgrounds LA-LA 30 dagen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Tips gevraagd over campgrounds LA-LA 30 dagen.
Hoi Marianne,
Wat bedoelt u met plaatsen die nog niet vrijgegeven zijn?
Ik heb diverse campgrounds bekeken in Yosemite, maar zijn vol.
Dus of idd elke ochtend even bekijken of er wellicht een annulerig is, of iets buiten het park zoeken ben ik bang.
Die u noemde bij Zion ziet er idd mooi uit en heeft nog plek. Is het aan te raden om die dan gewoon te boeken? Of nog even afwachten of er een plek vrij komt? Ik heb geen idee hoe regelmatig er plekken vrij komen, maar las in een topic dat vorige week nog iemand het geluk had dat het wel vrij was. De kosten schelen echter niet zodanig veel. 15 tot 20 dollar per nacht, dus wat dat betrfet denk ik, dan maar de zekerheid van een plek in Springdale Zion Canyon Campground.
Groetjes Charis
Wat bedoelt u met plaatsen die nog niet vrijgegeven zijn?
Ik heb diverse campgrounds bekeken in Yosemite, maar zijn vol.
Dus of idd elke ochtend even bekijken of er wellicht een annulerig is, of iets buiten het park zoeken ben ik bang.
Die u noemde bij Zion ziet er idd mooi uit en heeft nog plek. Is het aan te raden om die dan gewoon te boeken? Of nog even afwachten of er een plek vrij komt? Ik heb geen idee hoe regelmatig er plekken vrij komen, maar las in een topic dat vorige week nog iemand het geluk had dat het wel vrij was. De kosten schelen echter niet zodanig veel. 15 tot 20 dollar per nacht, dus wat dat betrfet denk ik, dan maar de zekerheid van een plek in Springdale Zion Canyon Campground.
Groetjes Charis
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2910 Weergaves