Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
Zeker mooie prijs.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
laanvdj schreef:Nu bij schipholtickets, Ams - mia vertrek 21/7 - 7/8 voor €382 met Tui. Mooie prijs voor het hoogseizoen.
Voor Florida is dat het laagseizoen. Hopelijk kun je goed tegen de hitte en de luchtvochtigheid.
Ik heb 3 maanden geleden mijn ticket naar SFO en terug via LAX naar AMS en ik moet zeggen dat ik nog steeds erg blij ben met mijn prijs voor mijn rechtstreekse vlucht: 751 euro.
Ik heb tot nu vaak(lees: bijna elke dag) gekeken of de prijzen bij KLM nou omhoog of omlaag gingen, maar lager heeft de prijs geen dag gestaan.
Ook als je een tussenstop wilt doen is het niet echt interessant: 527 euro, maar dan ben je wel 16 en 8 uur langer onderweg EN je vliegt via Turkije.
Dan heb ik graag die 224 extra over voor het rechtstreeks vliegen zonder stress
Ik heb tot nu vaak(lees: bijna elke dag) gekeken of de prijzen bij KLM nou omhoog of omlaag gingen, maar lager heeft de prijs geen dag gestaan.
Ook als je een tussenstop wilt doen is het niet echt interessant: 527 euro, maar dan ben je wel 16 en 8 uur langer onderweg EN je vliegt via Turkije.
Dan heb ik graag die 224 extra over voor het rechtstreeks vliegen zonder stress

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Via paperflies op supersaver.nl een mooie aanbieding gezien om in juni naar Boston te vliegen met ons tweeën.
Nu wil ik deze tickets gaan boeken, maar ik kan nergens een optie aanklikken voor het reserveren van stoelen.
Weet iemand hoe dit precies in zijn werk gaat? Mijn vrouw vindt het niet al te prettig om te vliegen en al
helemaal als zij bijvoorbeeld op een totaal andere plek komt te zitten als mij.
Al geprobeerd te bellen met supersaver, maar volgens het bandje gesloten i.v.m. bepaalde openingstijden.
Op de website staat van 8.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar, om 10.00 uur gebeld maar toch gesloten
Nu wil ik deze tickets gaan boeken, maar ik kan nergens een optie aanklikken voor het reserveren van stoelen.
Weet iemand hoe dit precies in zijn werk gaat? Mijn vrouw vindt het niet al te prettig om te vliegen en al
helemaal als zij bijvoorbeeld op een totaal andere plek komt te zitten als mij.
Al geprobeerd te bellen met supersaver, maar volgens het bandje gesloten i.v.m. bepaalde openingstijden.
Op de website staat van 8.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar, om 10.00 uur gebeld maar toch gesloten

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik weet niet met welke maatschappij je wil gaan vliegen maar met British Airways heb ik mijn stoelen pas na de reservering vastgelegd.
-
- Amerika-ontdekker
Air Berlin is de maatschappij waar we mee willen gaan vliegen.
Na reservering? Dus eerst boeken en dan kan je daarna als nog online een keuze maken om te reserveren?
Na reservering? Dus eerst boeken en dan kan je daarna als nog online een keuze maken om te reserveren?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Daar heb ik geen ervaring mee.
Maar zo werkt het inderdaad bij British Airways. Had geboekt via Budgetair en later via de site van BA de stoelen vastgelegd. Was wel even zoeken want het reserveringsnummer van BA is niet dezelfde dan die van Budgetair.
Maar zo werkt het inderdaad bij British Airways. Had geboekt via Budgetair en later via de site van BA de stoelen vastgelegd. Was wel even zoeken want het reserveringsnummer van BA is niet dezelfde dan die van Budgetair.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de snelle reactie! Heb dezelfde vlucht nu ook via Cheaptickets gevonden en hier stond wel een duidelijke uitleg over hoe een stoel te reserveren. Het gaat inderdaad via de website van de maatschappij zelf.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
onze in september voor juli 2017 bij United geboekte vlucht van Amsterdam naar Washington DC (en daarna door naar Denver en Anchorage) had een overstap van 1 uur en 38 minuten op Dulles, das behoorlijk krap. Ook al heb ik gemerkt dat ik met de rolstoelassistentie langs alle rijen vlieg en er dus vaak vlot door ben dan nog blijft het haasten. Nu zag ik dat United de eerste vlucht had gewijzigd waardoor hij vijf minuten later aankwam. Ik heb die gelegenheid aangegrepen om eens te kijken wat ik er mee kon doen.
Als eerste via facebook messenger gevraagd met daarbij gelijk een voorstel voor wat ik dan wilde aan vluchten. Echter ik kreeg te horen dat de overstap nog binnen de marges viel en ze dus niks konden doen. Ik niet te lui vandaag maar eens de telefoon gepakt en ze gebeld. De Nederlandse lijn had een wachttijd dus Engels gekozen waarop ik in India uitkwam (altijd fijn want met alle respect, mijn Engels is beter dan wat zij spreken dus dat maakt het niet eenvoudiger). Enniehouw, vraag neergelegd en zij ging aan het kloppen en kwam met een alternatief op de proppen en laat dat nou net de vluchten zijn die ik voor ogen had. We gaan nu om 11.05 weg ipv 12.00 (maakt mij niet uit, we slapen toch vlak bij Schiphol) en hebben nu één overstap van 2.45 in Chicago en komen 3 uur eerder aan in Anchorage (19.30 ipv 22.30). Ik zeg helemaal prima! Er was nog even gepruttel want er is iets mis in de reservering waardoor ze me niet opnieuw in economy plus kon zetten (ik had bij het boeken economy plus plaatsen gekozen en dat is bevestigd door United) maar uiteindelijk heeft ze ons toch op de kneuzenplekken (das eerste rij van economy plus in het midden) gezet. Das wat jammer want ik had liever in een rijtje van twee gezeten maar goed daar kwam ik met haar ff niet uit. Ik kijk wel wat ik daar mee doe, misschien nog eens bellen of messengen. Beenruimte is belangrijk voor manlief dus dat ik iemand rechts van me heb zitten neem ik dan maar voor lief.
Al met al, ben ik tevreden en blij dat ik weer rechtstreeks bij de maatschappij heb geboekt, maakt soms het leven makkelijker.
edit: via facebook messenger aangegeven dat de bulkhead seats in de exit rij niet mogen (mobiliteitsprobleem immers) en of ze me naar rij 23 j en k willen zetten. uurtje later had ik al bericht dat ze het gedaan hadden en zie ik het zo staan in mijn boeking.
(dit hele verhaal om aan te geven dat met bellen/messengen je een heel end komt
)
Als eerste via facebook messenger gevraagd met daarbij gelijk een voorstel voor wat ik dan wilde aan vluchten. Echter ik kreeg te horen dat de overstap nog binnen de marges viel en ze dus niks konden doen. Ik niet te lui vandaag maar eens de telefoon gepakt en ze gebeld. De Nederlandse lijn had een wachttijd dus Engels gekozen waarop ik in India uitkwam (altijd fijn want met alle respect, mijn Engels is beter dan wat zij spreken dus dat maakt het niet eenvoudiger). Enniehouw, vraag neergelegd en zij ging aan het kloppen en kwam met een alternatief op de proppen en laat dat nou net de vluchten zijn die ik voor ogen had. We gaan nu om 11.05 weg ipv 12.00 (maakt mij niet uit, we slapen toch vlak bij Schiphol) en hebben nu één overstap van 2.45 in Chicago en komen 3 uur eerder aan in Anchorage (19.30 ipv 22.30). Ik zeg helemaal prima! Er was nog even gepruttel want er is iets mis in de reservering waardoor ze me niet opnieuw in economy plus kon zetten (ik had bij het boeken economy plus plaatsen gekozen en dat is bevestigd door United) maar uiteindelijk heeft ze ons toch op de kneuzenplekken (das eerste rij van economy plus in het midden) gezet. Das wat jammer want ik had liever in een rijtje van twee gezeten maar goed daar kwam ik met haar ff niet uit. Ik kijk wel wat ik daar mee doe, misschien nog eens bellen of messengen. Beenruimte is belangrijk voor manlief dus dat ik iemand rechts van me heb zitten neem ik dan maar voor lief.
Al met al, ben ik tevreden en blij dat ik weer rechtstreeks bij de maatschappij heb geboekt, maakt soms het leven makkelijker.
edit: via facebook messenger aangegeven dat de bulkhead seats in de exit rij niet mogen (mobiliteitsprobleem immers) en of ze me naar rij 23 j en k willen zetten. uurtje later had ik al bericht dat ze het gedaan hadden en zie ik het zo staan in mijn boeking.
(dit hele verhaal om aan te geven dat met bellen/messengen je een heel end komt

Laatst gewijzigd door babarage op 26 jan 2017, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Vandaag, 25-1-2017, heb ik in mei naar LAX via DUS-AMS (voor ons maar 45minuten rijden) geboekt. Ik heb via Skyscanner KLM-vluchten gevonden te boeken bij Edreams. Ondanks de vele negatieve recensies over Edreams, toch de gok gewaagd. Met (ik vind) fijne vluchttijden: heen een ochtendvlucht, terug een late middagvlucht voor 302eu pp en alle vluchten uitgevoerd door KLM. Binnen 2 minuten nadat ik bij Edreams geboekt heb, kreeg ik al een mail met de boekingscode waarmee ik op de KLM-site kon.
Ik kwam eerst via Momondo bij Kiss&Fly uit en dan een vlucht van AirFrance voor 291eu pp. Echter Kiss&Fly kon ik nagenoeg niets positiefs over vinden, dus die gok niet durven maken. Heeft iemand ervaring met Kiss&Fly; dat is wellicht iets voor de volgende keer.
Ik kwam eerst via Momondo bij Kiss&Fly uit en dan een vlucht van AirFrance voor 291eu pp. Echter Kiss&Fly kon ik nagenoeg niets positiefs over vinden, dus die gok niet durven maken. Heeft iemand ervaring met Kiss&Fly; dat is wellicht iets voor de volgende keer.
Ik heb al gezocht in dit topic en kom vooral berichten tegen met 'gevonden op schipholtickets' of 'gevonden op skyscanner', maar niet echt berichten wat ervaringen zijn. De situatie is als volgt:
Tot gisteren waren er tickets via Finnair/Iberia/BA allemaal BA-operated voor rond de 400 euro.
Dochter twijfelde of ze wel of niet kon gaan. Wilde vanavond toch gaan boeken, nergens meer te vinden. heel goed mogelijk, waren waarschijnlijk de laatste stoelen. Prijzen zijn nu rond de 800.
Echter, via Skyscanner en dan doorgelinkt naar Schipholtickets.com (en Gate1) zijn ze nog wel te boeken. Nu lees ik veel verschillende verhalen/recensies en twijfelen of we zullen boeken of niet. Het lijkt er nl. erg op dat zij nog met deze tarieven adverteren terwijl die tickets er niet meer zijn. Ik meen ook hier ergens gelezen te hebben dat iemand zo'n aanbieding had geboekt, maar later te horen kreeg dat de tickets niet akkoord kwamen bij de airline. Verder baart het mij zorgen dat er staat dat je binnen 80 uur je e-tickets in huis moet hebben, 80 uur! normaal boek ik via airline rechtstreeks en heb e-tickets binnen 1 minuut binnen. Als ze tot 80 uur nodig kunnen hebben, lijkt het erop dat je boekt en betaald maar dat zij daarna pas in actie gaan komen om dat ticket echt te boeken. (Ik heb zoiets zelf eerder gehad met een boeking bij Alamo, was de enige die nog een jeep had, voor een goed tarief, geboekt, betaald en 2 dagen later bericht dat ze de auto niet hadden. Was notabene bij Alamo zelf).
Iemand ervaring hiermee? Feit is ook dat de vlucht over 2 weken is en meer dan dit bedrag wil en kan zij niet betalen. Dus als het niet akkoord zou komen, hoe snel krijgt zij dan haar geld terug (ideal betaling)? krijg je wel je geld terug of moet je verplicht iets anders boeken? Kan die voorwaarden nergens terug vinden op hun site.
Ook op internet kom ik allerlei verschillende reacties tegen, ook dingen als: op tickets stond verkeerde naam terwijl het goed is ingevuld op boekingsformulier, kosten om te wijzigen 75 euro, verkeerde vertrekdatum ingevuld, uren bezig geweest met bellenkosten 75 euro.
Dochter wil heel graag, maar op dit soort ellende zit ze niet te wachten (en ik als moeder die het dan mag oplossen ook niet).
Nog een vraag, sorry lang bericht: WTC-reizen zag ik tickets via dezelfde airline/tijden voor rond de 500, maar WTC valt onder dezelfde moedermaatschappij als Schipholtickets..........Ik meen hier wel goede berichten over WTC voorbij te hebben zien komen, of ben ik dan in de war met WRC-reizen??
Tot gisteren waren er tickets via Finnair/Iberia/BA allemaal BA-operated voor rond de 400 euro.
Dochter twijfelde of ze wel of niet kon gaan. Wilde vanavond toch gaan boeken, nergens meer te vinden. heel goed mogelijk, waren waarschijnlijk de laatste stoelen. Prijzen zijn nu rond de 800.
Echter, via Skyscanner en dan doorgelinkt naar Schipholtickets.com (en Gate1) zijn ze nog wel te boeken. Nu lees ik veel verschillende verhalen/recensies en twijfelen of we zullen boeken of niet. Het lijkt er nl. erg op dat zij nog met deze tarieven adverteren terwijl die tickets er niet meer zijn. Ik meen ook hier ergens gelezen te hebben dat iemand zo'n aanbieding had geboekt, maar later te horen kreeg dat de tickets niet akkoord kwamen bij de airline. Verder baart het mij zorgen dat er staat dat je binnen 80 uur je e-tickets in huis moet hebben, 80 uur! normaal boek ik via airline rechtstreeks en heb e-tickets binnen 1 minuut binnen. Als ze tot 80 uur nodig kunnen hebben, lijkt het erop dat je boekt en betaald maar dat zij daarna pas in actie gaan komen om dat ticket echt te boeken. (Ik heb zoiets zelf eerder gehad met een boeking bij Alamo, was de enige die nog een jeep had, voor een goed tarief, geboekt, betaald en 2 dagen later bericht dat ze de auto niet hadden. Was notabene bij Alamo zelf).
Iemand ervaring hiermee? Feit is ook dat de vlucht over 2 weken is en meer dan dit bedrag wil en kan zij niet betalen. Dus als het niet akkoord zou komen, hoe snel krijgt zij dan haar geld terug (ideal betaling)? krijg je wel je geld terug of moet je verplicht iets anders boeken? Kan die voorwaarden nergens terug vinden op hun site.
Ook op internet kom ik allerlei verschillende reacties tegen, ook dingen als: op tickets stond verkeerde naam terwijl het goed is ingevuld op boekingsformulier, kosten om te wijzigen 75 euro, verkeerde vertrekdatum ingevuld, uren bezig geweest met bellenkosten 75 euro.
Dochter wil heel graag, maar op dit soort ellende zit ze niet te wachten (en ik als moeder die het dan mag oplossen ook niet).
Nog een vraag, sorry lang bericht: WTC-reizen zag ik tickets via dezelfde airline/tijden voor rond de 500, maar WTC valt onder dezelfde moedermaatschappij als Schipholtickets..........Ik meen hier wel goede berichten over WTC voorbij te hebben zien komen, of ben ik dan in de war met WRC-reizen??
Zat nog even op Expedia te zoeken: alleen de vlucht rond de 800. Tik ik voor de gein in met hotel (en dan het hokje dat je maar voor 1 nacht hotel wilt boeken): kom ik dezelfde vluchten tegen voor 475 pp inclusief dus 1 nacht hotel. Ik snap er werkelijk niets van.
Expedia al heel vaak bij geboekt, ook met vluchten en dat werkt als een trein, je hebt binnen no-time je tickets en je boeking is ook in no-time bij KLM of Transavia in het systeem te vinden en je kan dan vanuit daar gewoon stoelen kiezen of je maaltijd aanpassen of wat dan ook.
Expedia al heel vaak bij geboekt, ook met vluchten en dat werkt als een trein, je hebt binnen no-time je tickets en je boeking is ook in no-time bij KLM of Transavia in het systeem te vinden en je kan dan vanuit daar gewoon stoelen kiezen of je maaltijd aanpassen of wat dan ook.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ik heb prima ervaring met schipholtickets. Ik was er eind september vroeg bij toen er een flashsale was, heb direct boekingscode in de bevestiging gehad, kon stoelen kiezen etc. Maar er waren een aantal forumleden die wel hebben geboekt maar geen tickets meer kregen. Als ik het goed heb is dat uiteindelijk allemaal goed gekomen met een credit op hun creditkaart.
Voor jouw situatie zou ik niet zo maar online boeken, ik denk inderdaad dat die prijzen er niet meer zijn en als je al kunt boeken je ze niet meer krijgt. Als je zeker wilt zijn kun je beter even met ze bellen
Mijn voorkeur gaat ook uit naar rechtstreeks boeken of Expedia, maar soms is dat aanzienlijk duurder, zoals in september voor Hawaii.
Voor jouw situatie zou ik niet zo maar online boeken, ik denk inderdaad dat die prijzen er niet meer zijn en als je al kunt boeken je ze niet meer krijgt. Als je zeker wilt zijn kun je beter even met ze bellen

Mijn voorkeur gaat ook uit naar rechtstreeks boeken of Expedia, maar soms is dat aanzienlijk duurder, zoals in september voor Hawaii.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Mijn ervaring met Gate1 is dat je direct na de boeking een bevestiging krijgt met daarin de airline code (waarmee ik online de boeking kon zien bij de maatschappij) dus er wordt wel degelijk direct een ticket geboekt op dat moment. Daadwerkelijke e-ticket kwam pas 2 weken later maar als je eerder vertrekt zul je dat wel eerder krijgen. Op email werd snel gereageerd. Voor telefonische support moet je bij de boeking aangeven dat je dit wilt (+ extra betalen paar euro) anders alleen via email.
Tja, fouten met namen in het ticket is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid. Zelf eenmaal meegemaakt en direct na boeking doorgegeven, dit werd kosteloos aangepast (ging om een spelfout).
Op zich wat mij betreft niks mis met Gate1, maar ik gebruik het alleen als ik zeker weet dat ik het ticket later niet hoef te wijzigen (als ik niet zeker ben boek ik liever direct bij de maatschappij)
Maar ik las dat je al een goede aanbieding bij Expedia had gezien. Voordeel van een pakketreis (dus vlucht + hotel) is dat je reis bij ANVR verzekerd is en dat Expedia voor jou dingen moet regelen in geval van annulering/uitvallen van vluchten. Bij een los vliegticket hoeven ze dit niet (in alle gevallen) te doen.
Tja, fouten met namen in het ticket is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid. Zelf eenmaal meegemaakt en direct na boeking doorgegeven, dit werd kosteloos aangepast (ging om een spelfout).
Op zich wat mij betreft niks mis met Gate1, maar ik gebruik het alleen als ik zeker weet dat ik het ticket later niet hoef te wijzigen (als ik niet zeker ben boek ik liever direct bij de maatschappij)
Maar ik las dat je al een goede aanbieding bij Expedia had gezien. Voordeel van een pakketreis (dus vlucht + hotel) is dat je reis bij ANVR verzekerd is en dat Expedia voor jou dingen moet regelen in geval van annulering/uitvallen van vluchten. Bij een los vliegticket hoeven ze dit niet (in alle gevallen) te doen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ik heb bij dit vliegtickets.nl eens gehad, ik had geboekt en betaald, er was een computerstoring bij het bedrijf waardoor zij de tickets niet konden vastleggen, Ik belde dat ik geen tickets had gekregen, de flashsale was inmiddels voorbij dus die konden zij mij niet meer aanbieden. Het staat blijkbaar in de voorwaarden dat deze maatschappijen 24/48?uur de deal kunnen cancelen. Balen, ik had geen tickets en moest ruim een week op mijn geld wachten, 4 tiickets, 2000 euro, een behoorlijke hap uit je budget. Ik was wel boos omdat het bedrag in een seconde van je rekening af is maar terugstorten hebben ze 10 dagen voor nodig!
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Als je via Paperflies zoekt en doorgestuurd wordt naar de betreffende website kun je een goede deal voor 30 dagen vast laten leggen tegen een laag bedrag. Voor een ticket van €550 betaal je bijvoorbeeld €10. Zij vergoeden bij prijsstijgingen het verschil tot €200 p.p. Let wel, dit is dus vóór je geboekt hebt! Het tarief wordt voor je vastgehouden. Bij prijsdalingen krijg je direct een seintje. Niet gek lijkt me!
Saskia
Saskia
- bedeve
- Amerika-expert
De afgelopen week was ik bezig met ticket naar Miami.harryh schreef:Ik heb prima ervaring met schipholtickets.
Vanuit verschillende vertrekplaatsen.
Viel mij op dat in de zoekmachines zoals Momondo Schipholtickets met lagere prijzen gevonden wordt dan ze uiteindelijk op eigen site in rekening brengen.
Heb nu rechtstreeks bij KLM mijn ticket DUS- MIA geboekt voor 292 Eur.
Met een enkele treinreis naar DUS voor 19 eur.
En een treinreis terug naar huis vanuit Schiphol voor 10. 50 Eur kan zo een bezoekje aan kinderen en kleinkinderen prima uit
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
@jetusa: Naar welke plaats zoekt je dochter tickets?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Inderdaad, was voor mij ook de 1e keer dat ik bij zo'n broker boekte, maar ja Hawaii voor 549,- all in pp half juli met Lufthansa en United kon ik niet laten lopenbedeve schreef:Viel mij op dat in de zoekmachines zoals Momondo Schipholtickets met lagere prijzen gevonden wordt dan ze uiteindelijk op eigen site in rekening brengen

In de mei vakantie (22 april) gaan we met Delta naar Florida via ATL, dat heb ik rechtstreeks via KLM geboekt.
Thans allemaal voor jullie snelle reacties!
Tickets die ze zoekt zijn AMS - Vancouver, vertrek 4 feb - terug 11 feb of 12 feb.
Tickets die ze zoekt zijn AMS - Vancouver, vertrek 4 feb - terug 11 feb of 12 feb.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20292 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties