Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
Ja, dat kan natuurlijk wel, maar blijft feit dat ik die lui eigenlijk niet vertrouw.
En ik heb nog geen overtuigende berichten gehoord om dat wantrouwen weg te nemen.
Ze had achteraf natuurlijk gewoon vorige week al moeten boeken toen ze rechtstreeks bij Air Canada tickets zag voor € 385,00.
Ze zit nu nog even te dubben of ze rek heeft in haar budget om de € 475,00 via Expedia te boeken.
(moet ze niet te lang doen natuurlijk anders is dat ook weg, haha).
(en geen medelijden hoor, deze jongedame is met kerst ook al geweest, op onze kosten, afspraak is dat ze extra vakanties van haar stufi-budget moet betalen, (die uiteindelijk ook uit onze zak komt); maar ja kan het maar 1x uitgeven, dus ja dan moet je keuzes leren maken).
En ik heb nog geen overtuigende berichten gehoord om dat wantrouwen weg te nemen.
Ze had achteraf natuurlijk gewoon vorige week al moeten boeken toen ze rechtstreeks bij Air Canada tickets zag voor € 385,00.
Ze zit nu nog even te dubben of ze rek heeft in haar budget om de € 475,00 via Expedia te boeken.
(moet ze niet te lang doen natuurlijk anders is dat ook weg, haha).
(en geen medelijden hoor, deze jongedame is met kerst ook al geweest, op onze kosten, afspraak is dat ze extra vakanties van haar stufi-budget moet betalen, (die uiteindelijk ook uit onze zak komt); maar ja kan het maar 1x uitgeven, dus ja dan moet je keuzes leren maken).
- bedeve
- Amerika-expert
harryh schreef:

Bedankt Harry
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
@Jetusa, ik heb daarna ook gewoon weer bij vliegtickets.nl geboekt hoor, het was een technische storing zeiden ze. Ik heb al zo vaak geboekt en dit was de eerste keer dat dit me is overkomen. Gewoon pech, meestal gaat het gewoon goed.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Oke, dank je Ina, dat is dan toch een beter bericht. Wie weet waag ik me er nog eens aan.
Inmiddels de kogel door de kerkt en geboekt bij Expedia!
€ 475 met BA, hele mooie tijden, geen gekke lange stops of andere dingen + 1 hotelovernachting erbij.
Werkelijk binnen 30 sec. bevestiging/e-ticket binnen en boeking meteen zichtbaar in BA.
Kind blij, moeders blij!
Inmiddels de kogel door de kerkt en geboekt bij Expedia!
€ 475 met BA, hele mooie tijden, geen gekke lange stops of andere dingen + 1 hotelovernachting erbij.
Werkelijk binnen 30 sec. bevestiging/e-ticket binnen en boeking meteen zichtbaar in BA.
Kind blij, moeders blij!
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Expedia hebben wij ook weleens geboekt en dat ging ook prima. Vrienden hebben vorige week bij Schipholtickets geboekt en hebben ook meteen bevestiging en etickets in de mail gekregen ( was ook aanbieding naar Miami )
Toch interessant om misschien een topic hierover te maken met ervaringen over brokers/tussenpersonen. Ik zie bij momondo ook soms rare namen waar ikzelf ook niet zo snel zou boeken, of het moet wel een heel scherpe aanbieding zijn. Maar misschien zijn er mensen hier op het forum die daar wel goede ervaringen mee hebben - of slechte.
Toch interessant om misschien een topic hierover te maken met ervaringen over brokers/tussenpersonen. Ik zie bij momondo ook soms rare namen waar ikzelf ook niet zo snel zou boeken, of het moet wel een heel scherpe aanbieding zijn. Maar misschien zijn er mensen hier op het forum die daar wel goede ervaringen mee hebben - of slechte.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Ik hou me sowieso ver weg van die rare en onbekende aanbieders. Ik boek alleen bij bekende aanbieders of direct bij de maatschappij.
@jetusa: beetje trage reactie van mijn kant maar nu dan toch. Ik heb een proef op de som genomen bij Paperflies, dat wil zeggen, een vlucht gezocht en daarvoor uiteindelijk bij Schipholtickets uitgekomen, en zie nu opeens dat het tarief maar voor 7 dagen vastgezet kan worden. De truc is overigens wel dat je nog geen boeking doet maar mocht je dat binnen die 7 dagen alsnog bij de betreffende site willen doen het oorspronkelijke tarief gegarandeerd wordt met een maximum van €200. Dus je zit nergens aan vast, behalve aan de kosten van de tariefsverzekering bij Paperflies. Ze opereren niet uit naam van de broker. Je kunt later gewoon via een andere broker, of bij de maatschappij zelf boeken. Net wat het voordeligst is. Ik heb zelf nog nooit via Paperflies geboekt maar wel begrepen dat het een betrouwbare organisatie is. Nogmaals, je boekt niets maar legt alleen een tarief vast van de site waarop je dat goedkope tarief gevonden hebt. Dus je hoeft er ook niet vanaf want je hebt niets gekocht. En daar is niets mis mee lijkt me. Als ik nu zou willen boeken maar tegelijkertijd nog even willen afwachten om allerlei redenen zou ik er wel gebruik van maken denk ik. Wat betreft Schipholtickets: daar hebben we goede ervaringen mee. Maar we boeken ook vaak bij de luchtvaartmaatschappij zelf, net wat het goedkoopste is.
Ik heb overigens Paperflies even gemaild met de vraag waarom het nu ineens van 30 dagen naar 7 is gegaan....
Saskia
Ik heb overigens Paperflies even gemaild met de vraag waarom het nu ineens van 30 dagen naar 7 is gegaan....
Saskia
Hoi!
Ik ben wat aan het puzzelen voor onze rondreis in Deepsouth in mei. Ik vind een stopover altijd een leuke kers op de taart voor mijn vakantie vandaar dat ik daar ook naar kijk. En toen zag ik het vokgende: wanneer ik een directe vlucht van Dusseldorf naar Atlanta boek ben ik duurder uit dan wanneer ik een vlucht naar Orlanda boek, met een stopover in Atlanta!!
Zou het toegestaan zijn dat wij gewoon in Atlanta uitstappen en niet naar Orlando gaan? Of missen ze dan 2 personen en sturen ze de opsporingsdienst op ons af? Iemand hier ervaring mee? Zouden jullie dit durven? Of zou ik dat ergens kenbaar moeten maken?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groet, Dagmar
Ik ben wat aan het puzzelen voor onze rondreis in Deepsouth in mei. Ik vind een stopover altijd een leuke kers op de taart voor mijn vakantie vandaar dat ik daar ook naar kijk. En toen zag ik het vokgende: wanneer ik een directe vlucht van Dusseldorf naar Atlanta boek ben ik duurder uit dan wanneer ik een vlucht naar Orlanda boek, met een stopover in Atlanta!!
Zou het toegestaan zijn dat wij gewoon in Atlanta uitstappen en niet naar Orlando gaan? Of missen ze dan 2 personen en sturen ze de opsporingsdienst op ons af? Iemand hier ervaring mee? Zouden jullie dit durven? Of zou ik dat ergens kenbaar moeten maken?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groet, Dagmar
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Je weet dat als je 1 segment van je vlucht mist dat dan de overige segmenten vervallen ? Dus als jij (ongepland) in Atlanta uitstapt en het segment Atlanta-Orlando mist dan is je terugreis ook niet meer geldig. Dus op die manier zou ik het nooit doen.
Och nee, daar was ik me niet bewust van. Hmmm... Niet proberen dus.
Bedankt voor je snelle reactie!
Bedankt voor je snelle reactie!
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
En ja, directe vluchten zijn meestal duurder dan een vlucht met overstap die dat direct traject bevat. Het lijkt onlogisch maar het is allemaal prijspolitiek.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
** UPDATE **
Een week na het versturen van een mailtje naar GATE1.NL met verzoek om onze vluchten aan te passen na schemawijziging nog steeds geen antwoord.
Virgin Atlantic antwoordde na 3 dagen al, maar die zeiden dat ze niks konden doen, indien vluchten via een 3de partij werden geboekt.
Heb gisteren nog eens gemaild naar gate1.nl met de vraag of ze dit konden bekijken, maar ik vrees dat ik er voor het eerst geen antwoord ga krijgen...
Voor telefonische bijstand moest je bijbetalen bij de boeking, en dat heb ik dus spijtig genoeg niet gedaan
Ik denk dat ik niet snel nog een vlucht boek bij hen!!
Een week na het versturen van een mailtje naar GATE1.NL met verzoek om onze vluchten aan te passen na schemawijziging nog steeds geen antwoord.
Virgin Atlantic antwoordde na 3 dagen al, maar die zeiden dat ze niks konden doen, indien vluchten via een 3de partij werden geboekt.
Heb gisteren nog eens gemaild naar gate1.nl met de vraag of ze dit konden bekijken, maar ik vrees dat ik er voor het eerst geen antwoord ga krijgen...
Voor telefonische bijstand moest je bijbetalen bij de boeking, en dat heb ik dus spijtig genoeg niet gedaan

Ik denk dat ik niet snel nog een vlucht boek bij hen!!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Heb op facebook gezien dat Tix.nl de moedermaatschappij van Gate1.nl is.
Misschien hier proberen?
Misschien hier proberen?
@Lex77, bedankt voor de tip! Wist wel dat Tix de moedermaatschappij was, maar niet echt bij stilgestaan.
Kga eens kijken op de facebookpagina en daar een berichtje droppen, daar wordt meestal sneller gereageerd..
Kga eens kijken op de facebookpagina en daar een berichtje droppen, daar wordt meestal sneller gereageerd..
- bedeve
- Amerika-expert
Bah ;wat een vervelende aanloop naar je trip.Carolena schreef:** UPDATE **
!
Ik zou bellen ; zij moeten iets met jouw reservering, het is niet zo dat jij ondersteuning nodig hebt.
Een snelle blik bij KvK leert dat Gate1 direkt onderdeel is van Tix. BV Gate1 heeft geen eigen inschrijving
In 2015 had ik een akkefietje met TIX klantenservice.
Ik heb sávonds via Linkedin een berichtje gestuurd naar TIX directeur Björn de Jager .
Nog dezelfde avond was alles opgelost, met de dag daarna opnieuw vanuit TIX opnieuw contact met de vraag of alles naar mijn tevredenheid was
Het kan dus wel.
Neem eens contact met Björn de Jager op met de vraag of jij jou in de goede richting wil helpen.
Wedden dat ie dat doet.
Geen Linkedin ?
b.de.jager@tix.nl
Via KvK heb je voor 2.65 Eur alle feitelijke adres en telefoon info
Succes !
Laatst gewijzigd door bedeve op 31 jan 2017, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Thx voor de tips!!
Heb via messenger nu contact opgenomen met Tix.nl! Staat bij hun pagina "meestal reactie binnen het uur".
Ben benieuwd.
Werkt dit niet, zal ik idd eens mailen naar mr de Jager
We hebben nog dik 6 maanden tijd, maar toch zou ik graag binnen een aanvaardbare tijd een antwoord op mijn mail krijgen!
Heb via messenger nu contact opgenomen met Tix.nl! Staat bij hun pagina "meestal reactie binnen het uur".
Ben benieuwd.
Werkt dit niet, zal ik idd eens mailen naar mr de Jager

We hebben nog dik 6 maanden tijd, maar toch zou ik graag binnen een aanvaardbare tijd een antwoord op mijn mail krijgen!
Ik had vorig jaar een vraag en heb het naar de duitse tix gestuurt waar ik geboekt had.
Binnen een aantal uur antwoord. Ook via de fb van de nederlandse tix antwoord gehad.
Binnen een aantal uur antwoord. Ook via de fb van de nederlandse tix antwoord gehad.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Scherp geprijsde retourvlucht vanaf Keulen naar Miami en weer terug.
deze aanbieding geldt als het goed is t/m mei 2017
je vliegt met eurowings.
http://bit.ly/2jQyHqE
je vliegt met eurowings.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
BINGO!!
Binnen de 2u na Messenger bericht naar Tix, antwoord op Messenger en nieuwe mail binnen met de alternatieve vluchten die ik zelf had opgezocht!
Onze transfertijd is nu 3u30 op Heathrow zowel heen als terug ipv 55min heen en 5u terug!
Bedankt allemaal voor tips, ik weet wat te doen in toekomst
Binnen de 2u na Messenger bericht naar Tix, antwoord op Messenger en nieuwe mail binnen met de alternatieve vluchten die ik zelf had opgezocht!
Onze transfertijd is nu 3u30 op Heathrow zowel heen als terug ipv 55min heen en 5u terug!
Bedankt allemaal voor tips, ik weet wat te doen in toekomst

- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
225 euro, het moet niet gekker worden zegLaredo schreef:Scherp geprijsde retourvlucht vanaf Keulen naar Miami en weer terug.
je vliegt met eurowings.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20331 Weergaves
-