Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 5
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 5
Op de website van national staat de chevrolet tahoe als fullsize met 7 passagiers dus dat zal dan wel een foutje zijn van usareisen.de
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Dus je hebt geen 7 pack en 5 pack uitvoering? Dat zou overeen komen met een standaard wat voor ons te klein is. Maar er staat sowieso Fullsize, ik vind het alleen vreemd dat het de helft minder euro's is dan bij anderen 

Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Een Chevy Tahoe is een fullsize SUV.
Kun je dit dan ook omhoog doen bij andere verhuurders? Ik ben in een oud topic gedoken maar ook hier niet echt antwoord of het nodig is.Arno schreef:Beide Sunnycars is het 7,5 miljoen.
Dat komt meer in de buurt van een evt. benodigd bedrag.
https://www.sunnycars.nl/all-inclusive- ... in-detail/
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Nee dat kan niet en het is mij betreft ook niet nodig. Mijn mening, Sunny cars verdient er lekker aan.
1 miljoen is naar mijn mening voldoende.
1 miljoen is naar mijn mening voldoende.
- sanook
- Amerika-expert
Onlangs dit topic gelezen van BekSide over een ernstig auto ongeluk en verzekeringen:
viewtopic.php?f=30&t=66331&p=1085670&hi ... k#p1085670
Dan blijkt dat 1 miljoen niet altijd voldoende lijkt maar dat je tevens afhankelijk bent van de tegenpartij als die het ongeval/schade veroorzaakt...
Dus ook al denk je goed te doen aan een dekking van 7 miljoen dan kun je nog de boot ingaan...
viewtopic.php?f=30&t=66331&p=1085670&hi ... k#p1085670
Dan blijkt dat 1 miljoen niet altijd voldoende lijkt maar dat je tevens afhankelijk bent van de tegenpartij als die het ongeval/schade veroorzaakt...
Dus ook al denk je goed te doen aan een dekking van 7 miljoen dan kun je nog de boot ingaan...
- sanook
- Amerika-expert
Als op de website staat dat de Fullsize geschikt is voor 7 personen dan zou ik me geen zorgen maken dat je een auto krijgt die maar geschikt is voor 5 personen.ina schreef:Dus je hebt geen 7 pack en 5 pack uitvoering? Dat zou overeen komen met een standaard wat voor ons te klein is. Maar er staat sowieso Fullsize, ik vind het alleen vreemd dat het de helft minder euro's is dan bij anderen
En voor zover het zin heeft, want welk voertuig je krijgt weet je toch niet, het 2016 én 2017 model van de Chevy Tahoe is er alleen in 7 pax uitvoering (van de 2017 is er ook een 8 en 9 pax uitvoering): http://www.chevrolet.com/tahoe-full-size-suv.html
Sorry hoor maar ik lees nergens dat 1 miljoen niet voldoende is dat verhaal Sanook.
En forumlid heeft in het verleden hier iets over geroepen waarom normaal gesproken je voldoende hebt aan 1 miljoen. In die post werd dat prima uitgelegd. Kan het alleen tot op heden nog niet weer vinden.
Edit:
ik denk dit topic: viewtopic.php?f=30&t=50221
Zelf nog niet weer doorgenomen.
En forumlid heeft in het verleden hier iets over geroepen waarom normaal gesproken je voldoende hebt aan 1 miljoen. In die post werd dat prima uitgelegd. Kan het alleen tot op heden nog niet weer vinden.
Edit:
Zodan, als ik mijn auto in het centrum van San Diego ophaal ben ik €528,00 goedkoper dan wanneer ik mijn auto op het vliegveld ophaal.
Dat scheelt wel heel veel!
Centrum €766,00
Vliegveld € 1294,00
Wat een verschil zeg.
Het gaat om een SUV van 14-07 t/m 06-08-2017.
Ik dacht dat het op een vliegveld goedkoper zou zijn?
Dat scheelt wel heel veel!
Centrum €766,00
Vliegveld € 1294,00
Wat een verschil zeg.
Het gaat om een SUV van 14-07 t/m 06-08-2017.
Ik dacht dat het op een vliegveld goedkoper zou zijn?
- sanook
- Amerika-expert
Ik zei ook niet dat het niet voldoende ís maar dat het niet altijd voldoende lijkt, en dat is gebaseerd op dit stukje uit het genoemde topic:Hinko schreef:Sorry hoor maar ik lees nergens dat 1 miljoen niet voldoende is dat verhaal Sanook.
Edit:
"Het is ook maar de vraag of de miljoen dollar voldoende is om alle schade te dekken. Totaal zijn er meerdere claimende partijen betrokken bij dit ongeval, ook als ik naar mijn gezin kijk voor de gevolgen op lange termijn hebben we te maken met een flinke schade post."
De kans dat 1 miljoen niet voldoende is lijkt dus heel klein maar je kunt het volgens mij niet geheel uitsluiten.
ik heb een praktische vraag. we starten onze reis in SF. we vliegen op Oakland maar slapen in SF. Van 22 juli tot 25 juli. we hebben nu een auto gehuurd via Alamo ophaalpunt Oakland Airport. we hebben een hotel met parkeerplaats. Maar is een auto wel nodig en handig. Kunnen we niet beter geen auto huren die eerste dagen en dan eentje huren vanaf 25 juli. we zouden eventueel ook een auto kunnen huren in SF centrum zelf en dan terug brengen op Oakland. qua kosten maakt dat niks uit zag ik al. qua prjs scheelt het uiteraard wel om die dagen minder te doen.
Verder is een medium size suv nu een behooorlijk stuk goedkoper dan de standard die we gehuurd hebben bij alamo. is een standard echt zoveel ruimer dat het die 200 euro meer waard is?
Verder is een medium size suv nu een behooorlijk stuk goedkoper dan de standard die we gehuurd hebben bij alamo. is een standard echt zoveel ruimer dat het die 200 euro meer waard is?
Tja.. als je je auto gratis kunt parkeren bij je hotel dan is het wel handig om hem te hebben. Even naar fort point en de golden gate bijvoorbeeld is een stuk makkelijker met een auto. Heb je geen auto dan kun je natuurlijk een Uber of de bus nemen. Je zult dus die kosten tegenover elkaar moeten afwegen. Neem daar ook de kosten in mee om bij je hotel te komen vanaf OAK. Aangezien je kunt parkeren bij je hotel vermoed ik dat dat hotel niet midden in de stad zal zitten. Je bent er dus niet met een BART ritje, maar moet met bagage dus ook nog in een bus oid.
Midsize vs standard SUV: hoeveel bagage heb je bij? Wat ga je doen? Ik zou zelf nooit een midsize SUV willen hebben, je hebt geen kofferbak over in die dingen. Maar aan de andere kant: als je met z'n tweeen bent past het op zich prima en verstook je ook nog minder brandstof. Persoonlijke afweging.
Midsize vs standard SUV: hoeveel bagage heb je bij? Wat ga je doen? Ik zou zelf nooit een midsize SUV willen hebben, je hebt geen kofferbak over in die dingen. Maar aan de andere kant: als je met z'n tweeen bent past het op zich prima en verstook je ook nog minder brandstof. Persoonlijke afweging.
- bedeve
- Amerika-expert
@ Renée76 , Alamo Oak is een prima locatie maar ik zou hem laten schieten.
Als je een paar dagen in San Francisco zit is een auto een duur blok aan het been.
In San Francisco is het veel gemakkelijker om het openbaar vervoer te gebruiken.
Mijn sugestie is om je auto pas op te halen op de dag van vertrek uit San FRancisco.
Daarbij is het een uurtje reizen waard om dat te doen vanaf SFO.
Dus met BART naar het vliegveld, en daar de auto ophalen.
Meer keus.
MBT jouw tweede vraag;
Zelf zou ik een mid size huren.
Omdat je als je dat wil toch wel in die Standard komt te rijden.
Als ze al niet samen in vak ( op SFO rij ) staan is het een kwestie van even vragen aan de greeter.
Vind wel dat die dan ook $ 20 heeft verdiend.
Brengt jouw besparing op $ 180.
PS,
Valt mij heel werg op dat op SFO de greeters sinds afgelopen jaar absoluut geen tip meer willen aannemen.
Ook de chauffeurs die auto 's op verzoek uit de garage komen brengen niet .
Dat laatste komt bij mij nog wel eens voor

Als je een paar dagen in San Francisco zit is een auto een duur blok aan het been.
In San Francisco is het veel gemakkelijker om het openbaar vervoer te gebruiken.
Mijn sugestie is om je auto pas op te halen op de dag van vertrek uit San FRancisco.
Daarbij is het een uurtje reizen waard om dat te doen vanaf SFO.
Dus met BART naar het vliegveld, en daar de auto ophalen.
Meer keus.
MBT jouw tweede vraag;
Zelf zou ik een mid size huren.
Omdat je als je dat wil toch wel in die Standard komt te rijden.
Als ze al niet samen in vak ( op SFO rij ) staan is het een kwestie van even vragen aan de greeter.
Vind wel dat die dan ook $ 20 heeft verdiend.
Brengt jouw besparing op $ 180.
PS,
Valt mij heel werg op dat op SFO de greeters sinds afgelopen jaar absoluut geen tip meer willen aannemen.
Ook de chauffeurs die auto 's op verzoek uit de garage komen brengen niet .
Dat laatste komt bij mij nog wel eens voor

the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
we hebben het townhouse motel, lombard street. we reizen met 4 personen waaronder twee kinderen. ik ga op dit moment van 2 grote koffers en nog wat handbagage en in amerika een koelbox kopen. Ik krijg in nl namelijk niet meer dan 2 grote koffers in onze auto. Een auto is zeker handig, klopt maar ik zit me vooral af te vragen of het weggegooid geld is. vind het zonde als die auto daar staat als we hem toch niet gebruiken.
Tja.. In jullie geval zou ik hem gewoon ophalen op OAK en ook in die dagen in SF bij me houden. Je kunt toch gratis parkeren en als je daarmee een paar uber- of taxiritjes uitspaart heb je het al terugverdiend. Plus dat je nogal "out of the way" zit qua hotel. Het kan dus geen kwaad om wat vervoer bij de hand te hebben. En als dit je eerste keer in SF is dan is ook leuk om Lombard tussen Hyde en Leavenworth een keertje naar beneden te rijden 

vanaf de 25e huren scheelt ongeveer 100 euro, een maat kleiner nog eens 200.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik zou ook de auto gewoon ophalen. Je kunt als je een beetje zoekt voor weinig parkeren in SFO. En je kunt gaan en staan waar en wanneer je wil.
2016: Zuidwest USA
2017: Noordwest USA incl. Yellowstone
2018: Zuidoost Australië
2019: Thailand
2020: Roadtrip New York-Miami
2023: Java-Bali-Lombok
2025: Roadtrip New York-Miami
2017: Noordwest USA incl. Yellowstone
2018: Zuidoost Australië
2019: Thailand
2020: Roadtrip New York-Miami
2023: Java-Bali-Lombok
2025: Roadtrip New York-Miami
- bedeve
- Amerika-expert
Daarvoor zou ik het ook doen !roelb schreef:En als dit je eerste keer in SF is dan is ook leuk om Lombard tussen Hyde en Leavenworth een keertje naar beneden te rijden
Het van parkeergarage naar parkeergarage rijden is een ding waar ik de pest aan heb,
UBER , BART en de tram vind ik leuk.
Dat is de basis van mijn reactie
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Dus die drie dagen schelen je $100 voor een SFAR of ca $75 denk ik voor een IFAR.
Oke. De trip OAK-hotel kost je, zonder auto
UberX: $38 - maar de vraag is of jullie bagage daar wel in past. Dus zou ik altijd voor de zekerheid kiezen voor UberXL
UberXL: $57.
OV (BART+bus): $3.20*4 + $2.50*4 = $22.80. Je bent ruim een uur onderweg, meerdere keren overstappen en wandelen. Of dit mogelijk is hangt af van je aankomsttijd.
Dan ga je zeker een keer naar de golden gate toe. Ook daar geldt: dat kan met de bus. $10 voor jullie vieren, retour dus $20. Ga je ook nog een keer naar een andere plek met het OV wat je anders met auto had gedaan dan heb je die drie dagen autohuur al ruim terugverdiend.
Met auto kost de trip overigens ook geld, je moet tol betalen op de Bay bridge. $6 of $4.
Ik zou het wel weten: lekker met de auto. Kijk, als je met z'n tweeen bent en in een hotel ergens downtown zit (waar je zo $50 per nacht betaald om te parkeren) dan wordt het een andere rekensom. Maar jullie parkeren gratis en zijn met z'n vieren.
Oke. De trip OAK-hotel kost je, zonder auto
UberX: $38 - maar de vraag is of jullie bagage daar wel in past. Dus zou ik altijd voor de zekerheid kiezen voor UberXL
UberXL: $57.
OV (BART+bus): $3.20*4 + $2.50*4 = $22.80. Je bent ruim een uur onderweg, meerdere keren overstappen en wandelen. Of dit mogelijk is hangt af van je aankomsttijd.
Dan ga je zeker een keer naar de golden gate toe. Ook daar geldt: dat kan met de bus. $10 voor jullie vieren, retour dus $20. Ga je ook nog een keer naar een andere plek met het OV wat je anders met auto had gedaan dan heb je die drie dagen autohuur al ruim terugverdiend.
Met auto kost de trip overigens ook geld, je moet tol betalen op de Bay bridge. $6 of $4.
Ik zou het wel weten: lekker met de auto. Kijk, als je met z'n tweeen bent en in een hotel ergens downtown zit (waar je zo $50 per nacht betaald om te parkeren) dan wordt het een andere rekensom. Maar jullie parkeren gratis en zijn met z'n vieren.
Wij willen ook een auto ter beschikking hebben in SF. Soms is het wel even zoeken naar een hotel waar je geen of weinig parkeerkosten betaalt, want dat wil nog wel eens tegenvallen, maar dat hebben jullie al dus geen probleem.
Voor ons weegt de rompslomp van reizen met BART en ander openbaar vervoer/Uber/aanverwanten vanaf de luchthaven en naar bijvoorbeeld de Golden Gate (inclusief kinderen en bagage) gewoon niet op tegen het comfort van de auto. En een heel grote financiële besparing blijkt het in ons geval ook al niet. Dus hier lekker gewoon die auto pakken, ook al staat ie dan grotendeels op de hotelparking gedurende een dag of twee.
Voor ons weegt de rompslomp van reizen met BART en ander openbaar vervoer/Uber/aanverwanten vanaf de luchthaven en naar bijvoorbeeld de Golden Gate (inclusief kinderen en bagage) gewoon niet op tegen het comfort van de auto. En een heel grote financiële besparing blijkt het in ons geval ook al niet. Dus hier lekker gewoon die auto pakken, ook al staat ie dan grotendeels op de hotelparking gedurende een dag of twee.
Memories...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19874 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-